Какъв тап ще препоръчате?
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв тап ще препоръчате?
сигурно има причина
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Какъв тап ще препоръчате?
najdobrix написа:сигурно има причина
като говорих с Румен, баш май няма кой знае каква голям келипир, но имат един не толкова голям плюс, може да им ръчкаш кривата както си изкаш
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Какъв тап ще препоръчате?
И аз си купих ТАП от Румен,но още не съм го монтирал!Ще изчакам да се постопли!
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Какъв тап ще препоръчате?
До колкото ми обясни Румен, идеята е да напаснеш настройките на газовата уредба към ТАП-а, а не обратното
Re: Какъв тап ще препоръчате?
mafiota написа:Колега,
има един пич в Рено форума, казва се Румен. Много е коректен и е наясно с нещата,а и ТАП-овете му са доста добри, да не казвам по-добри от италианските. Ако изкаш мога да ти дам кординатите му, и да се свържеш с него.
Цената на неговият ТАП е 35лв., и по нищо не отстъпва на по-скъпите. Но все си мисля, че няма кой знае какъв келипир от ТАП-а при газ, докато при метан си е друго.
ТОВА НЕ Е РЕКЛАМА !!!!!!!!!!!!!!!!!
Колегата Румен е изкючителен професионалист и е много коректен. Неговия ТАП е с пъти по-добър от западните аналози и с пъти по-евтин. Ето защо ви съветвам да не се колебаете. Цената на ТАП-а е 25 лв.+ 10 лв. монтаж. Който желае и може, си го монтира сам - Гаранцията е валидна и в двата случая.
Моля да бъда извинен, но съм допуснал грешка - цената е 35 лв + 15лв монтаж
Rumen написа:vanko57 благодаря за добрите думи във форума на фолксваген!
Разбрах че си написал цени 25лв. аванс процесор и 10лв. монтаж.
Уверявам те, че от самото начало цената е 35лв. и никога не е променяна.
Първата година монтажа беше безплатен, после за кратко 10лв. и от няколко години е 15лв.
Молбата ми е да коригираш поста си.
Поздрави!
Последна промяна от VANKO57 на Чет 25 фев 2010 8:01, променено общо 1 път.
- Jores
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 0:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Еее... той щом е свалил и цената на продукта пък и на монтажа(като за финансова криза ), мисля че ако някой иска ТАП направо да се свърже с Румен. Цената на другите е неоправдано висока. Пък и смятам, че ефекта е същия. Да другите предложения имат едни предимства, пък това на Румен други, но като цяло ефекта е един и същ, даже лично според мен повече са плюсовете за ТАП-а на Румен, затова и него избрах. С тази нова цена направо е върха. Както казах на вектрата, на която слагах преди съм доста доволен. На баща ми на газифицираната вектра и на нея смятам да сложа в близко бъдеще. Пък другата ми кошница е дизел иначе и на нея бих сложил пак ТАП-а на Румен.
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Позволявам си да препечатам поста на колегата Румен за да разберете за какъв професионалист става дума:
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=77228.0
След година и девет месеца работа по проектЪТ вече можете да видите снимки на четири-канален аванс-процесор с вградени комутатори.
За да се променя аванса на новото поколение двигатели с променлива фаза на газоразпределението се наложи създаването на съответстващ аванс процесор, който може да реши тази задача и на практика е универсален.
При тази разработка е търсена универсалност, а не ниска цена, на която беше наблегнато при разработката на народния модел споменаван за 5 години в не една тема с ласкави отзиви.
Кутията е херметична http://free.hit.bg/awans/EPSN7298a.jpg , специално проектирана за газов компютър и ни е предоставена от http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0&open=1 с любезното съдействие на един вече сърдит приятел и горещи клетви от моя страна, че няма да слагам газови инжекционни в тази кутия.
Сърдит, защото преди година и девет месеца му обещах, че след 3-4 месеца ще има аванс процесор, който ще управлява тока през бобините на двигателите.
Ако знаех в какви греди ще се блъскам със сигурност нямаше да са захващам.
Веселата част беше, че и другите бягащи по същата писта удряха гредите и се отказваха Ухилен
Най-трудната част си остана удволетворяването на условията, които сам си поставям:
1. Реда няма значение. Кабелите се закачат без значение реда на работата на цилиндрите. Аванс-процесора сам определя кой ще е 1-ви, 2-ри, 3-ти, 4-ти.
2. Аварийна устойчивост. При отпадане на един или повече сигнали останалите цилиндри продължават работа. Противното би означавало при загуба на една връзка двигателя да изгасне.
3. Газаджия махмурлия. При работещ или спрял двигател може да се извадят примерно два от каналите и да им се разменят местата.
4. Студено крайно стъпало. Транзисторите нямат нужда от радиатори и охлаждане.
5. Електромагнитна съвместимост. Аванс-процесора не се смущава и не смущава друга електроника.
6. Работно напрежение. Номинално 12-15V. Гранично от 7 до 24V.
7. Работна температура. -20 до +70 С . Гранична - 40 до + 100 С.
8. Невидим режим. Предвидена е възможност ЕКу-то да не разбере че има аванс процесор. ( изисква за всеки модел двигател на който не е слаган да се доработва за него) тоест тук работата никога няма да приключи. Ако чека светне аварийния аванс може да се компенсира.
Останалото е добре познато:
9. настройка от 0 до 15 със стъпка 1.
10. Аванса на автомобила преминава през аванс процесора.
11. Не скъсява импулса през бобината по друг начин казано не намалява енергията на искрата.
12. Аварийна букса. Монтирана на основната платка при ключетата за настройка http://free.hit.bg/awans/EPSN7295a.jpg . Край на загубените аварийни тапи.
Е да не изчерпвам цяла тема с един пост Намигване
http://free.hit.bg/awans/EPSN7293a.jpg
П.П.
Снимките съвсем съзнателно и умишлено са със влошено качество.
Даже се чудех дали въобще да има снимки.
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=77228.0
След година и девет месеца работа по проектЪТ вече можете да видите снимки на четири-канален аванс-процесор с вградени комутатори.
За да се променя аванса на новото поколение двигатели с променлива фаза на газоразпределението се наложи създаването на съответстващ аванс процесор, който може да реши тази задача и на практика е универсален.
При тази разработка е търсена универсалност, а не ниска цена, на която беше наблегнато при разработката на народния модел споменаван за 5 години в не една тема с ласкави отзиви.
Кутията е херметична http://free.hit.bg/awans/EPSN7298a.jpg , специално проектирана за газов компютър и ни е предоставена от http://bsm-bg.com/#/bg/Products/id=0&open=1 с любезното съдействие на един вече сърдит приятел и горещи клетви от моя страна, че няма да слагам газови инжекционни в тази кутия.
Сърдит, защото преди година и девет месеца му обещах, че след 3-4 месеца ще има аванс процесор, който ще управлява тока през бобините на двигателите.
Ако знаех в какви греди ще се блъскам със сигурност нямаше да са захващам.
Веселата част беше, че и другите бягащи по същата писта удряха гредите и се отказваха Ухилен
Най-трудната част си остана удволетворяването на условията, които сам си поставям:
1. Реда няма значение. Кабелите се закачат без значение реда на работата на цилиндрите. Аванс-процесора сам определя кой ще е 1-ви, 2-ри, 3-ти, 4-ти.
2. Аварийна устойчивост. При отпадане на един или повече сигнали останалите цилиндри продължават работа. Противното би означавало при загуба на една връзка двигателя да изгасне.
3. Газаджия махмурлия. При работещ или спрял двигател може да се извадят примерно два от каналите и да им се разменят местата.
4. Студено крайно стъпало. Транзисторите нямат нужда от радиатори и охлаждане.
5. Електромагнитна съвместимост. Аванс-процесора не се смущава и не смущава друга електроника.
6. Работно напрежение. Номинално 12-15V. Гранично от 7 до 24V.
7. Работна температура. -20 до +70 С . Гранична - 40 до + 100 С.
8. Невидим режим. Предвидена е възможност ЕКу-то да не разбере че има аванс процесор. ( изисква за всеки модел двигател на който не е слаган да се доработва за него) тоест тук работата никога няма да приключи. Ако чека светне аварийния аванс може да се компенсира.
Останалото е добре познато:
9. настройка от 0 до 15 със стъпка 1.
10. Аванса на автомобила преминава през аванс процесора.
11. Не скъсява импулса през бобината по друг начин казано не намалява енергията на искрата.
12. Аварийна букса. Монтирана на основната платка при ключетата за настройка http://free.hit.bg/awans/EPSN7295a.jpg . Край на загубените аварийни тапи.
Е да не изчерпвам цяла тема с един пост Намигване
http://free.hit.bg/awans/EPSN7293a.jpg
П.П.
Снимките съвсем съзнателно и умишлено са със влошено качество.
Даже се чудех дали въобще да има снимки.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Разбира си момчето от тея неща. Само неможах да разбера при ГИ има ли нужда от ТАП ??
Re: Какъв тап ще препоръчате?
mafiota написа:Разбира си момчето от тея неща. Само неможах да разбера при ГИ има ли нужда от ТАП ??
Ползвай тези линкове:
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=7579.0
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=77228.0
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
Re: Какъв тап ще препоръчате?
И как да се свържеме с този Румен , като не си е написал никакво инфо в профила , а регистрацията в форума на Рено , ме побърка?
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Колеги някой може ли да даде координати на този Румен
Искам да се възползвам от услугите му, а няма нито адрес нито телефон за контакт с него.
П.П.: Ходих при въпросният Румен и съм МНОГО доволен. С колегата ми метанизирахме Голф-четата и отидохме заедно при него. Човекът е много културен и прави всичко първо на него да му хареса, а след това ако нещо не ви допадне на вас започва да го до настройва по ваш вкус Дава безплатни съвети за това какво още може да бъде направено по автомобила за да се извади максимална мощност на метан. Човекът си ги разбира нещата. Намира се в гр.София, кв.Студентски град
На кратко казано : доволен съм много и потвърждавам - цената е 35+15=50лв за аванс процесора и монтажа.
0887 405 626 - Румен
Телефонът му го популяризирам с неговото изрично съгласие.
Искам да се възползвам от услугите му, а няма нито адрес нито телефон за контакт с него.
П.П.: Ходих при въпросният Румен и съм МНОГО доволен. С колегата ми метанизирахме Голф-четата и отидохме заедно при него. Човекът е много културен и прави всичко първо на него да му хареса, а след това ако нещо не ви допадне на вас започва да го до настройва по ваш вкус Дава безплатни съвети за това какво още може да бъде направено по автомобила за да се извади максимална мощност на метан. Човекът си ги разбира нещата. Намира се в гр.София, кв.Студентски град
На кратко казано : доволен съм много и потвърждавам - цената е 35+15=50лв за аванс процесора и монтажа.
0887 405 626 - Румен
Телефонът му го популяризирам с неговото изрично съгласие.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Много доволен.Днес го монтирах и пробвах.Колата не е същата.Не е мудна на климатик под 2000 оборота и се стрелка повече.Корекцията след автоматична настройка падна с 1мс и колата работи по-гладко.Сега ще видим дали студена ще блъска както преди.
Ауди А4 1.8 20V+метанов инжекцион AGIS
Става въпрос за ТАП-а на Румен от Рено форума.
Ауди А4 1.8 20V+метанов инжекцион AGIS
Става въпрос за ТАП-а на Румен от Рено форума.
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Това блъскане(леко) на студено го имам и аз на газ с ГИ 1.8 20V.
Сподели впечатления от аванс процесора,откъм динамика и разход
Сподели впечатления от аванс процесора,откъм динамика и разход
Re: Какъв тап ще препоръчате?
Хора, чета много разнопосочни мнения за монтирането на аванс процесри при работа на газ, но като се запознавам повече клоня за.
Дайте малко инфо как е при вас.
1. Константна ли е величината при вас или е според оборотите?
2. При каране на бензин тива нещо елеминира ли се (само)?
3. Ако реша да го махна, лесно ли е?
4. Какви са негативите, които носи за мотора?
5. След монтаж на аванс процесор, нужна ли е нова настройка на ГИ?
6. Какъв ползвате вие и колко ви излезе? Доволни ли сте?
Дайте малко инфо как е при вас.
1. Константна ли е величината при вас или е според оборотите?
2. При каране на бензин тива нещо елеминира ли се (само)?
3. Ако реша да го махна, лесно ли е?
4. Какви са негативите, които носи за мотора?
5. След монтаж на аванс процесор, нужна ли е нова настройка на ГИ?
6. Какъв ползвате вие и колко ви излезе? Доволни ли сте?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Какъв тап ще препоръчате?
4on4on написа:Дайте малко инфо как е при вас.
Малко отзад на пред по въпросите които задаваш.
Ползвам на колегата от Рено форума.
1.Ъгъла на моя екземпляр не е константа,как се променя,обаче не знам.
2.При каране на бензин,ТАП-а се изключва.За да е активиран,взима + от газовия клапан.Т.е на бензин не се включва.
3.Слагането и махането са лесни ако имаш малко сръчност и технически познания.ТАП-а на румен идва с "тапа"която може да сложиш на мястото на процесорчето и така се решава проблема ако не искаш да го ползваш или нещо се повреди.
4.Не знам за вреди които може да нанесе самото устройство.
5.След монтаж на мен не ми се наложи нова настройка.Колата тръгна осезаемо по-добре на газ.
Определено съм доволен,заради по-добрата динамика и малка икономия на гориво.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта