последователно или паралелно да закача водата на изпарителя?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: последователно или паралелно да закача водата на изпарителя?

Мнениеот The_Machine » Нед 31 яну 2010 10:33


black` написа:Не е ли малко рисковано да се връзва на малкия кръг. Ами лятото като загрее доста колата и ако действително има стеснен отвор за дебит както пишат колегите по-горе от едната страна на изпарителя какво се получава? Прегрели двигатели, криви глави?!... :roll:


То затова производителите на газови уредби препоръчват да се връзва паралелно изпарителя... няма да прегрее двигателя, нали затуй е големия кръг, термостата, перките... ;)
Изпарителя задължително се връзва на малкия кръг, иначе на газ ще може да работи чак като отвори термостата :)




Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: последователно или паралелно да закача водата на изпарителя?

Мнениеот I4o_naskov » Нед 31 яну 2010 10:37


То затова производителите на газови уредби препоръчват да се връзва паралелно изпарителя... няма да прегрее двигателя, нали затуй е големия кръг, термостата, перките... ;)
Изпарителя задължително се връзва на малкия кръг, иначе на газ ще може да работи чак като отвори термостата :)[/quote]
Подкрепям колегата :да:


валди6711
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 28 яну 2010 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: последователно или паралелно да закача водата на изпарителя?

Мнениеот валди6711 » Вто 02 фев 2010 22:03


Фв имат 3 малки наи малкия през смукателния колектор другия през парното и въпросния термостата фв е с двоино деиствие когато термостата започне да отваря голамия крък кръглата ламаринка започва да притваря въпросния зада може по бързо да се охлади двигигателя за да се разбере за какво става въпрос трябва да се види разглобена водна помпа.След 87 градуса термостата започва да го елиминира но никога докраи ; във високите температури този крък е затворен 80 процента от термостата достатачен за испарителя изминал съм 80 хил км така без повреди живея в софия карам гратцко двигател PN.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: последователно или паралелно да закача водата на изпарителя?

Мнениеот The_Machine » Нед 14 фев 2010 23:09


Много поздрави на всички, връзващи си изпарителите последователно на парното... Та как аджеба ще остане същия дебита към радиаторчето през тези около 8мм отвори, като оригинално най-тясната част до радиаторчето е около 18-19мм :screwy

Изображение


Изображение



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта