![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
• Акумулаторът е зареден, когато в продължение на два часа гъстотата на електролита се задържи еднаква или когато напрежението се задържи няколко часа на едно ниво (при нов и изправен дванадесетволтов акумулатор — около 16 волта). Сигурен признак за края на зареждането е започващото бурно отделяне на мехурчета в електролита (т. нар. «кипене» на акумулатора).
Фатката е че досега не съм видял да стига повече 15,60 в ама може мултицета да ме лъже макар и ареометъра да казва че не е съвсем зареден.Предполагам че ако го направиш на 15,5 в да спира ще е таман и ако схемата позволява като спре да продължи да подава примерно 100-200мА докато те чака да го изключиш.Това го поддържало във готовност без да се разрежда.