Замяна на карбуратор 2ЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Чет 27 апр 2006 20:52


Пак казвам.На газ си работи добре но над 1000 оборота.Значи ако си махна крака от газта гасне моментално.Но ако леко натискам педала ги има/1000 оборота/.Майстора натисна нещо по карбуратора и заработи добре.Пусна и загасна.Каза че някаква клапа на първата камера не отваряла.Изпарителя го пробвахме на друга кола-бачка си перфектно. :предавам се :предавам се :предавам се




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 27 апр 2006 21:11


с каква плочка си? Досега съм виждал 4 ПН с 2ее един с БРЦ, С МАрини и ловато нито един нямаше проблеми с оборотите. Вие 2ЕЕто разглабяхте ли го, щото аз съм разглабял ама отдавна и вече не си спомням ама на първа степен освен дроселовата клапа, за друга не се сещам, даже си мисля ама не съм сигурен че въздушна клапа нямаше. Освен това има и стъпков електромотор, ако не се лъжа да не сте го пипали него, да не би майстора ти да е сметнал че е монинжекция и да е резнал някой кабел


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Пет 28 апр 2006 9:23


а аз сложих Landy Renzo и пак си беше ОК. много ми е интересно туй явление. плочката с два отвора ли е, или с три (два големи и един малък)?


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Пет 28 апр 2006 15:12


Не сме разглобявали нищо.Плочката е с 2 отвора.Изпарителя е BRC Techno.4 години нямах проблем на газ.Изведнъж се получи всичко


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Вто 02 май 2006 20:12


:yeaha: :banana :yeaha: Днес отново свалих филтъра.Над 1-ва камера има една малка клапичка.Размърдах я малко, и пак си сложих филтъра.Паля на бензин-перфектно.Обръщам на газ-чудо.Има си обороти.Направо не е за вярване от самосебеси да се оправи.Дали клапата не е забила нещо?Но майната й.Нали сега заработи на газ.А бях започнал да търся 2е3.Дано нямам проблеми вече че е много неприятно.Хайде засега чао.Ако има нещо ще споделям.М/у другото карбуратора е доста кафяв/т.е. всичките му части/.Дали да не го пръсна с някакъв спрей за горивни системи?Дайте идея!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 02 май 2006 22:11


Не го пипай, ако се наложи вече тогава, сега недей, най-много да си го набиеш сам четвъртит.


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Съб 06 май 2006 9:04


Вчера отново същата неприятност.Не знам какво става,но сигурно ще сменям карбуратор.Евентуално колко би ми струвала тази смяна?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Съб 06 май 2006 10:32


Тая клапичка не беше ли електическа ако не се лъжа? 8) Що не смениш само моторчето отстрани. :roll:


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Съб 06 май 2006 14:51


Не знам вече какво да правя.Надали ще намеря само моторче.Засега я оставям така и ще си карам на бензин.


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Съб 06 май 2006 23:25


Аз съм със същия двигател като твоя. ПН - електронен карборатор. Та на въпроса. така като чета и аз имах преди подобен проблем. Под карборатора имаш един гумен тампон, който с времето се скапва. Най вероятно си сложил газта скоро и от нея той съвсем е нагорял. Провери това нещо. Ако не е от това просто не се мъчи да го поправяш. - мисията невъзможна. Решението смяна на карборатора с обикновен.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 07 май 2006 13:36


popodopolo написа:Не знам вече какво да правя.Надали ще намеря само моторче.

Няма да намериш! Аз съм със същия карбуратор и в момента търся варианти за смяна - като направя нещо ще пиша за резултата !
Иначе най-лесно е с 2Е3 или с 2Е2 + колектори....


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Нед 07 май 2006 13:42


Личо,вече ме е срам да пиша.Би ли ми казал какво да търся.2Е3 какъв му е смукача,ръчен или автоматичен.Чух че ако е автоматичен трябвало тройници за водата.Само това ли е нужно или и други работи.Кажи ако знаеш да не стане така че да купя карбуратор а после да не стане!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 07 май 2006 13:52


popodopolo написа:Личо,вече ме е срам да пиша.Би ли ми казал какво да търся.2Е3 какъв му е смукача,ръчен или автоматичен.Чух че ако е автоматичен трябвало тройници за водата.Само това ли е нужно или и други работи.Кажи ако знаеш да не стане така че да купя карбуратор а после да не стане!

И на двата карбуратора смукача е автоматичен - само на Кейхин е ръчен. 2Е3 е за 1.3 двигател, а 2Е2 е за 1.6 и 1.8.

Нямаш представа колко теми има за тези карбуратори - отвори търсачката и напиши само "2Е2" ;)

П.С. Ето ти и едно реално предложение ;)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19713


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Нед 07 май 2006 16:49


ОК.Благодаря много за инфото.Първо смятам да се поразтърся тук,че чух за нещо на цена 40лв.Искам да го видя дали бачка и ако ли не тогава ще търся друго решение :roll:


Потребителски аватар
GoGo82
Мнения: 171
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GoGo82 » Вто 13 мар 2007 0:09


Li4o написа:... най-лесно е с 2Е3 или с 2Е2 + колектори....

За колекторите ОК, но аз имам следния въпрос. Дали капака на въздушния филтър от 2ЕЕ-то пасва на 2Е3-то?
Демек това :arrow:
Изображение
Върху това :arrow:
Изображение
П.П. Извинете ме за може би простия въпрос, но никъде не намерих отговор. :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта