Как се разглобява(сваля) радиатора на парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Нед 07 ное 2004 15:12


Много благодаря на всички за безценната информация. Ключовия момент беше трите вина на които е закачено цялото парно от към мотора (за които изобщо не се бях сетил). Оказа се, че щом ги развих и всичко се разпадна. Радиаторчето в купето беше задръстено с нещо като лепило, но след продухването с вода от чешмата май се оправи. В момента има много силно парно :D

Още веднъж благодарности на всички които помогнаха с информация, както и специално благодарности на mad_doctor и niksisoft които дойдоха лично на място да се убедат, че няма да се помотвам и ще събера смотаната кола :wink:

Ето и малко снимки на парното и продухването ако някой се интересува :
http://rmk.hit.bg/car/index.html




Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 07 ное 2004 20:09


а успя ли да ги развиеш и трите болта?Аз не успях и се наложи да срежа пласмасата отвътре.И сега сменям радиаторчето по-бързо отколкото спукана гума :?


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Нед 07 ное 2004 21:16


Реално при мен са шпилки, които от към коша на мотора имат гайки. Две от гайките се отвиха, а третата се въртеше заедно със шпилката и се разви от вътрешната страна където е шпилката е навита във въздуховода между парното и вентилатора. Когато разглобих всичко, си навих шпилката обратно и после само гайките остава при монтирането.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 148 госта