Палене при -17

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Палене при -17

Мнениеот passat123 » Пон 01 фев 2010 1:23


the_tupan написа:Тази сутрин запалих без абсолютно никакви проблеми при -23 градуса пред учудения поглед на комшия- горд собственик на Пежо 308 дизел, който въртя поне половин минута докато запали. Никога не съм подгрявал два пъти. Но преди студовете ревизирах стартера, акумулатора и свещите. Като добавка към нафтата слагам Castrol TDA. Така че си ако всичко е изрядно(или почти всичко mhihi ) такива интервенции са напълно излишни.


Не знам но комшията ми има паста 6 купи си го нов колата сега е на 77 000 км и не искам да се казвам голяма дума ! Зарежда само от Лукойл и ОМВ човека ! :wink:
Но запали от 4 път ! За Справка град Русе колата показваше - 22.5 градуса !
Такаче не бих се учудил каквато и кола на дизел да види зор в таково време ! :wink:




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Палене при -17

Мнениеот the_tupan » Пон 01 фев 2010 7:22


valio_style написа:

Абсолютно съгласен съм, всяка сутрин си паля колата без проблем.. ..не използвам добавки

Явно не си попадал на много некачествено гориво. Не си прави експрерименти, защото не знаеш кога ще потече бялата боза от нафтовия филтър.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Вто 02 фев 2010 18:08


при - 15 гр. пали от четвърт:
http://www.youtube.com/watch?v=DpQjD3563Nk
със нафта от туби и от ОМВ

Последна промяна от kiko946 на Вто 02 фев 2010 19:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Палене при -17

Мнениеот hobsy » Вто 02 фев 2010 19:14


Аз пък вчера си провервах подгревните свещи и всичко точно , здрави работят да ама обаче кой да се сети след това да забодe кабелите :D та днес сутринта при -10 в крайна сметка запалих без подгревни свещи е наистина малко повечко въртя но пък запали :D иначе при -17 като беше кажи речи от раз но пък съм и с нова VARTA Silver Dinamic 74ah :)


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Вто 02 фев 2010 19:37


При мен по някога се получава следното,...завъртам ключа за да запаля..нормално първо се включват нагревателните свещи и когато на таблото индикаторната лампичка угасне завъртам и паля....но много често и то през зимата нагрев. свещи и по точно индикацията на таблото не светва на секундата веднага завъртам и пали от четвърт...значи нагревател. свещи въобще на са загрели....но когато свещите са изгорели върти като луда можеби повече от минута и не пали....давам пълна газ и отново продължително въртя докато запали и естествено отзад като запали става димна завеса.
и друго по този повод искам да добавя....по някой път не изчаквам ламбата да угасне и прибързано се опитвам да запаля - не пали.

случвало ли се това на някой от вас?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Вто 02 фев 2010 19:57


bobiai написа:колеги ако неслагам такава TDA добавка а слагаме малко бензин или газ за горене нее ли същото.. ?

едно време работех в пътно строителство , булдозери, товарачки, гредери и др. на 200 литра нафта слагаха 20 литра газ и понеже в планината където се правят пътища е много по студено...за да е сигурно паленето на филтъра в специален отвор се поднасяше една капачка от бира с етер да помирише и тия грамадни мотори също палеха от раз...иначе испуснеш ли а комулатора малко повече да върти падаше тока и забрави .
почти всички бяха КОМАТЦУ но доста много год. работили

Последна промяна от kiko946 на Вто 02 фев 2010 23:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот buller » Вто 02 фев 2010 20:50


kiko946 написа:...но много често и то през зимата нагрев. свещи и по точно индикацията на таблото не светва на секундата веднага завъртам и пали от четвърт...значи нагревател. свещи въобще на са загрели...

При повечето ААЗ-ки при отваряне на шофьорската врата свещите започват да подгряват. Случвало ми се е при студен старт да не светва индикацията на таблото за подгрев - затова връщам ключа в изходно положение и пак давам на контакт. При втория опит няма проблеми и лампата светва ;)
При -20 минлата неделя колата запали от раз - е, малко трудно завъртя, но запали!


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Вто 02 фев 2010 21:23


Smeagol написа:
kiko946 написа:...но много често и то през зимата нагрев. свещи и по точно индикацията на таблото не светва на секундата веднага завъртам и пали от четвърт...значи нагревател. свещи въобще на са загрели...

При повечето ААЗ-ки при отваряне на шофьорската врата свещите започват да подгряват. Случвало ми се е при студен старт да не светва индикацията на таблото за подгрев - затова връщам ключа в изходно положение и пак давам на контакт. При втория опит няма проблеми и лампата светва ;)
При -20 минлата неделя колата запали от раз - е, малко трудно завъртя, но запали!



Ехей колега твърде възможно е да е това което казваш...не мие дошло на акъла...значи за разлика от голфа на сина ми, мойта е от първите тройки GL модел и имам следната екстра ...примерно оставил съм шофъоската врата преди час два и повече отворена с свален прозорец и решавам да вдигна стъклото на която и да е врата, достатъчно е да натисна бутона който загасва осветленито в купето когато затвориш врата и веднага да го отпусна и активира ток в системата за вдигане и пускане на стъклата за окло 2 3 ли минути и мога да действам стъклата....след тия 3 или 4 мин.тока изчезва ине действа


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Палене при -17

Мнениеот fox_vt » Сря 03 фев 2010 0:55


kiko946 написа:
bobiai написа:колеги ако неслагам такава TDA добавка а слагаме малко бензин или газ за горене нее ли същото.. ?

едно време работех в пътно строителство , булдозери, товарачки, гредери и др. на 200 литра нафта слагаха 20 литра газ и понеже в планината където се правят пътища е много по студено...за да е сигурно паленето на филтъра в специален отвор се поднасяше една капачка от бира с етер да помирише и тия грамадни мотори също палеха от раз...иначе испуснеш ли а комулатора малко повече да върти падаше тока и забрави .
почти всички бяха КОМАТЦУ но доста много год. работили


На работата имаме два чисто нови мотокари Коматцу и фадрома взета втора ръка,и трите машини са си механични без електроника.Фадромата зимата пали,малко и е мъка щот стартера трудно върти но като запали почти не изпушва и веднага след като е запалила даваш газ до дупка за да тръгнеш например и няма грам пушек.Какъв е тоя двигател направо нз пък после който квот иска да ми приказва за японците.
пп и фадромата има само един единствен шумозаглушител,всичко на всичко един метър растояние от двг то до изхода на ауспуха.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Сря 03 фев 2010 6:48


[/quote]

На работата имаме два чисто нови мотокари Коматцу и фадрома взета втора ръка,и трите машини са си механични без електроника.Фадромата зимата пали,малко и е мъка щот стартера трудно върти но като запали почти не изпушва и веднага след като е запалила даваш газ до дупка за да тръгнеш например и няма грам пушек.Какъв е тоя двигател направо нз пък после който квот иска да ми приказва за японците.
пп и фадромата има само един единствен шумозаглушител,всичко на всичко един метър растояние от двг то до изхода на ауспуха.
[/quote]
kолега , предполагам искаш да ни кажеш за товарачка - коматцу....фадромата е полско производство- товарачка и е предимно с гуми , защото има товарачки и с вериги но не полски....навремето масово се внасяха от полша товарачки на гумени колела и от тогава на всички товарачки май излезе името фадрома.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Палене при -17

Мнениеот milenski_77 » Сря 03 фев 2010 11:14


Да наистина при Голф 3 ТД я има тая екстра с предварителния подгрев при отваряне на шофьорската врата.
И аз в началото си мислех че нещо не ми е в ред релето че понякога не светва лампата като дам контак, а се налага да говърна и да дам пак.
Но после като разбрах за тая екстра си направих експеримент, като вързах пробна лампа на свещите за да видя какво се случва.
Обаче при мен не работи адекватно системата(може да има някакъв проблем) и мисля да я елиминирам.
Като отворя вратата и я затворя се включват свещите.До тук добре, но като запаля и изгася и отново отворя вратата и я затворя се включват отново свещите, което значи че при всяко слизане при незагрял над 60 градуса двигател ще ми се включват свещите, което е напълно безмислено само хаби акумулатора.
Също така понякога при отваряне и затваряне на вратата нищо не се случва, но след запалване и изгасване на мотора при отваряне и затваряне отново се включват.
Като се постопли времето ще поразровя нещата да видя как се управлява релето и ще му махна кабела който го включва от вратата. Ще чакам малко повече да подгрява, но това не е проблем.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Сря 03 фев 2010 13:15


milenski_77 написа:Да наистина при Голф 3 ТД я има тая екстра с предварителния подгрев при отваряне на шофьорската врата.
И аз в началото си мислех че нещо не ми е в ред релето че понякога не светва лампата като дам контак, а се налага да говърна и да дам пак.
Но после като разбрах за тая екстра си направих експеримент, като вързах пробна лампа на свещите за да видя какво се случва.
Обаче при мен не работи адекватно системата(може да има някакъв проблем) и мисля да я елиминирам.
Като отворя вратата и я затворя се включват свещите.До тук добре, но като запаля и изгася и отново отворя вратата и я затворя се включват отново свещите, което значи че при всяко слизане при незагрял над 60 градуса двигател ще ми се включват свещите, което е напълно безмислено само хаби акумулатора.
Също така понякога при отваряне и затваряне на вратата нищо не се случва, но след запалване и изгасване на мотора при отваряне и затваряне отново се включват.
Като се постопли времето ще поразровя нещата да видя как се управлява релето и ще му махна кабела който го включва от вратата. Ще чакам малко повече да подгрява, но това не е проблем.




a kolega при мен винаги при отворена врата като натисна бутона на колоната за светлинав в купето и го пусна ел.стъклата е възможно да се действат.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Палене при -17

Мнениеот milenski_77 » Сря 03 фев 2010 13:26


Аз нямам ел. стъкла.
Описал съм само системата за предварителен подгрев.
Това е фабрично заложено при Голф 3 ТД, за да не чакаш много време при първото палене.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот kiko946 » Сря 03 фев 2010 13:35


milenski_77 написа:Аз нямам ел. стъкла.
Описал съм само системата за предварителен подгрев.
Това е фабрично заложено при Голф 3 ТД, за да не чакаш много време при първото палене.

аз имам дори подгрев на цицките - пръскалки за измиване на стъклата АБС И др. оглрдала греене..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта