налягане в охладителната система на МК 4-ОПРАВЕНО
- proko
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
налягане в охладителната система на МК 4-ОПРАВЕНО
от около един мисец ми направи впечетление че имам налягане в системата,повече от необходимото стувами се.Можете ли да ми кажете на какво работно налягане работи МК 4 116 коня и как да го проверя.Не губи парно и не изхврля водата през казанчето не грее,но ми стават твърди маркучите и се надуват видимо.
Последна промяна от proko на Чет 04 фев 2010 10:52, променено общо 2 пъти.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: налягане в системата
И при мен беше така,сложих една нова капачка за 5 кинта и всичко е чук.Вече ако не е там проблема може да е издухала гарнитура на главата.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: налягане в охладителната система на МК 4
коега и при мен не бяха много твърди маркучите и видимо се надуваха,смених ганитура на главата,смених капачката с 2не с 1, 2съм сменил и пак се надуваха накрая смених всички маркучи и не ги надува забрахих да спомена че преди даа сменя гарнитурата единия се спука и го смених с нов та след като я смених този който бях сменил не се надуваше а другите се надуваха смених ги и ях и всичко е ОК,но за да ги е раздуло така при мен и при тебе има няква причина нз в една тема колега ми се изсмя и каза че акучука не старее,нз колко е така но може и да е иамло нещо запушено по системата да ги е надло 1път и сега вече да си се надуват което неми се вярва мнгоо ама не знам. а иначе течност губи ли ти
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: налягане в охладителната система на МК 4
Привет колега,за твоята кола конкретни данни не намерих(116 коня май са 4 типа двигатели),но масово наляганията са от 0.8 до 1.2 бара.Сам не можеш да си ги премериш,по сервизите имат манометри които слагат на мястото на капачката и мерят.Някаква причина издува маркучите,а щом се одървят клапана в твоята капачка не сработва,което е лошо.Така че ако я смениш варианта е новата да започне да изпуска парата.По натам,на СТУДЕН двигател налягане не трябва да има!Моя съвет е да изтърчиш на сервиз,да замерят баровете и наличие на отработени газове в разширителния съд.Дано да няма такива.
Edit : ти си си написал кода на мотора,аз съм спал.Но принципа е този.
Edit : ти си си написал кода на мотора,аз съм спал.Но принципа е този.
- proko
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: налягане в охладителната система на МК 4
течност не губи но като го огася вечерта сутринта си има още налягане в системата.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: налягане в охладителната система на МК 4
Смени си капачката !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: налягане в охладителната система на МК 4
proko написа: сутринта си има още налягане в системата.
Това е много странно

- proko
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: налягане в охладителната система на МК 4
смених колеги капачката и се оправи.Сега държи нормално налягане.Благодаря на всички
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HowHIgh и 75 госта