Всички двигатели с принудително пълнене изискват качествено масло и своевременната му смяна. Препоръчва се на всеки 30 000 км да бъде почиствана пробката на маслопровода на турбината, за да се предотвратят повреди заради недостатъчно смазване. Използването на некачествено масло в турбодизелите обикновено води до неизправности на разпределителния вал и помпа-дюзите, които задвижва. Ключово условие за ресурса на нагнетателя е навременната подмяна на въздушните филтри на 10-15 хил. км. При атмосферните операцията трябва да се извършва най-много на 30 000 км. В противен се рискува здравето на разходомера на въздуха.
Интересува ме цитата верен ли е и как става номера с почистването на маслопровода , каде се намира , как се чисти и т.н . Искам да ми обясните по надлъж ако може !