Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
Моя Голф е с климатик и съм сигурен, че без да разкача гредата и да източа фреона няма да се справя.
Ако някой знае как се сменя радиаторчето без да се пипа климатика да се включи
10х
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
Един въпрос към всички, които са минали по този път.
След смяна на радиаторчето, колко време мина докато се изпече и спре да мирише на масло в колата?
След смяната му, замазваше ли ви се предното стъкло с една кафява гадост? След колко време спря да се маже?
След смяна на радиаторчето, колко време мина докато се изпече и спре да мирише на масло в колата?
След смяната му, замазваше ли ви се предното стъкло с една кафява гадост? След колко време спря да се маже?
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
gin написа:Един въпрос към всички, които са минали по този път.
След смяна на радиаторчето, колко време мина докато се изпече и спре да мирише на масло в колата?
След смяната му, замазваше ли ви се предното стъкло с една кафява гадост? След колко време спря да се маже?
Колега давам ти пресен отговор

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
danny72 написа:Колега, а как успя да измъкнеш кутията с радиаторчето без да свалиш гредата отпред?
Сега в събота ако не ни мине котка път ще снимаме тоя трик на колата на колегата Blinder, която е с клима. Тоя трик вече съм го правил ама да се покаже е много по-лесно от колкото да се обясни

- vromos86
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
Много добра тема,ще я следа с интерес.Моя голф е с клима 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Понеже забравихме да снимаме изваждането на кутията с клапите снимахме монтажа, който е същото, но в обратен ред...
Последна промяна от radi_nrj на Вто 14 дек 2010 14:23, променено общо 1 път.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
до колкото виждам не сте пипали изобщо климатика или се бъркам,извадили сте направо гнездото със радиятора за парното като сте разкачили щипките на въздухопровода или се лъжа 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
PuShE_ написа:извадили сте направо гнездото със радиятора за парното като сте разкачили щипките на въздухопровода
Точно така

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки (важи за модели без клима)
zmn написа:gin написа:Един въпрос към всички, които са минали по този път.
След смяна на радиаторчето, колко време мина докато се изпече и спре да мирише на масло в колата?
След смяната му, замазваше ли ви се предното стъкло с една кафява гадост? След колко време спря да се маже?
Колега давам ти пресен отговор. От миналата седмица сряда май беше като го сглобих, днес вече почти няма миризма на смазка. Иначе замазване на стъклата след смяната няма никакво, дори и днес при тоя студ и сняг.
Колеги, голям проблем ми се заформи след смяня на радиаторчето на парното.
И на мен ми се замазва предното стъкло и мирише на масло, на тежко.
Положението е много, много не приятно. Предното стъкло го мия с веро на три-четири дена. Започна да ме дразни гърлото, мисля си от тея изпарения.
Лошото е, че от смяната минаха два месеца, а проблема си остава.
Радиаторчето е сменяно в сервиз, там са направили клапите с дунапрен и върху него от това сивото тиксо с конците вътре. Не знам вече от къде идва този проблем.
Нека колегата да сподели при него как са се развили нещата?
Работата отива към ново сваляне на таблото...

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ами има едни радиаторчета - менте,които са целияте в разни лепила и гнусотии и се отмирисват с месеци....ужасни са и следите са точно,като твоето оплакване.
По повод свалянето без да се пипа климатика - да се пипне климатика струва около 30-40лв,а не в една тема съм писал и показвал тази снимка ->

Това е климатичния радиатор,на кола без филтър за купето.И не само филтъра е причина,да се пипне и климатика и да се свали цялото тяло - причината не е само,че примерно колата няма филтър,понеже дори да си има,от клапата за вътрешна циркулация,се отлюпват дунапренчета като от вътрешните клапи,които задръстват канала за оттичане на конденза от изпарителя (вътрешния климатичен радиатор) и той започва да се оттича,но доста по-бавно.Това води до следния проблем - постепенно изпарителя започва да седи постоянно накиснат във вода и разбира се гние...изпарителя за Пасат В3,Пасат В4 и Голф 3 струва 1030лв и не се произвежда вече...дали е доста по-ценен от 30-те или там колкото пари са,за да не пипате климатика? Аз лятото го смених на моята лина кола,по ред други причини и затова толкова настоятелно ви карам да си чистите и изпарителите,като си сваляте таблата за парно и за клапи.
Отделно аз си го написах и в темата - на никой колега от София и околността,никога не съм отказал да мине да му източа фреона (стига да е R134,де),да му го прибера и съхранявам,докато си оправи таблото и после да си му го върна,като му налея ново масло за климатика и фреон,колкото трябва да бъде.
Така хем си оправя всичко,под таблото,хем си прави една никак не лоша профилактика на системата откъм масло и фреон...което си е доста важно,да се прави така или иначе.Това,всичкото,струва не повече от 40лв и много мои колеги също го практикуват и няма да откажат да го свършат.

По повод свалянето без да се пипа климатика - да се пипне климатика струва около 30-40лв,а не в една тема съм писал и показвал тази снимка ->

Това е климатичния радиатор,на кола без филтър за купето.И не само филтъра е причина,да се пипне и климатика и да се свали цялото тяло - причината не е само,че примерно колата няма филтър,понеже дори да си има,от клапата за вътрешна циркулация,се отлюпват дунапренчета като от вътрешните клапи,които задръстват канала за оттичане на конденза от изпарителя (вътрешния климатичен радиатор) и той започва да се оттича,но доста по-бавно.Това води до следния проблем - постепенно изпарителя започва да седи постоянно накиснат във вода и разбира се гние...изпарителя за Пасат В3,Пасат В4 и Голф 3 струва 1030лв и не се произвежда вече...дали е доста по-ценен от 30-те или там колкото пари са,за да не пипате климатика? Аз лятото го смених на моята лина кола,по ред други причини и затова толкова настоятелно ви карам да си чистите и изпарителите,като си сваляте таблата за парно и за клапи.
Отделно аз си го написах и в темата - на никой колега от София и околността,никога не съм отказал да мине да му източа фреона (стига да е R134,де),да му го прибера и съхранявам,докато си оправи таблото и после да си му го върна,като му налея ново масло за климатика и фреон,колкото трябва да бъде.
Така хем си оправя всичко,под таблото,хем си прави една никак не лоша профилактика на системата откъм масло и фреон...което си е доста важно,да се прави така или иначе.Това,всичкото,струва не повече от 40лв и много мои колеги също го практикуват и няма да откажат да го свършат.

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Към колегата gin: след смяната нямаше абсолютно никакво замазване на стъклата, само за около седмица и нещо лека миризма на смазка. Още си следя нивото на антифриза и засега не е мръднал. Така че, можеш да следиш за загуба на антифриз и ако си сигурен че гарнитури, водни съединения и т.н. са наред, а има загуба на антифриз може и да си случил на ментак както е писал колегата. Ако не, явно радиаторчето е намазано с кой знае каква шитня.
Успех!
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Един ден гледах едно в един кашон,малко преди да го купя за себе си (преди 2 години).Беше овито в някаква хартия и катоя развих,за да го видя и от него взе да капе някаква гнус
.Ама направо си капеше на земята....цялото беше напоено,а не просто намазано или нещо такова...

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Ами нищо чудно на колегата да са му сложили такова като това дето си гледал ти. Иначе по моето имаше много малко смазка и за това и не съм си играл да го чистя.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Да изровя малко темата.
Интересува ме кое е подходящо лепило за залепване на алуминиево фолио към металните клапи.
Споделете с какво сте лепили.
Интересува ме кое е подходящо лепило за залепване на алуминиево фолио към металните клапи.
Споделете с какво сте лепили.
- ПАЧО-80
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: AVG TDI 2000
- Местоположение: Добрич Passat B5 AVG
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ето аз с какво облепих клапите на моя пасат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта