



разлики TDI и SDI ? взех я :-)
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: разлики TDI и SDI ???
Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш 

Последна промяна от yarek на Сря 03 фев 2010 9:56, променено общо 1 път.
Re: разлики TDI и SDI ???
Зависи какъв ти е стила на каране. Колегите ти казаха, че за градска кола не е лоша. За извънградско ако сте до двама човека бива горе долу. На магистралата до 120 - 130 км/ч не са проблемни, повече може до 150 - 160 км/ч, ама няма да ти хареса. Най - малкото, че оборотите страшно много се качват (за справка "обикновенния" дизел е на 3000 оборота при 120 км/ч, а при 90/110 коня караш с 140 км/ч при 3000 об.), разхода супер много се качва, няма смисъл. Като поддръжка пак е казано, на този двигател няма какво да му се счупи просто.
От друга страна ТДИ-ката предлага доста динамика, много приятно се кара и малко повече проблеми имаш. Ако си вземеш читава обаче мисля, че си заслужава. Моето мнение е да гледаш за 110 коня.
Като разлики можем най - просто да кажем, че SDI е като TDI, само че без турбо. Реално обаче си имат разлики (всъщност приликите са само, че и двата са с директно впръскване, имат комп и електронно управляема помпа), като разлики турбина, бутала, дюзи .. PD поколението вече e съвсем друго.
От друга страна ТДИ-ката предлага доста динамика, много приятно се кара и малко повече проблеми имаш. Ако си вземеш читава обаче мисля, че си заслужава. Моето мнение е да гледаш за 110 коня.
Като разлики можем най - просто да кажем, че SDI е като TDI, само че без турбо. Реално обаче си имат разлики (всъщност приликите са само, че и двата са с директно впръскване, имат комп и електронно управляема помпа), като разлики турбина, бутала, дюзи .. PD поколението вече e съвсем друго.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: разлики TDI и SDI ???
Колега, прочети всичко, свързано с TDI в тази важна тема: viewtopic.php?f=24&t=100094
- AVTO_JAMBAS
- Мнения: 240
- Регистриран на: Нед 27 май 2007 9:09
- Автомобил: r19 cabrioler wiliams
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: разлики TDI и SDI ???
танаско щом помоли за мнение от мен ще го получиш
1z е твоя мотор 90конски сили пъргав икономичен здрав
сди ги мани не са обект на въэхвала
затова метаи се на 1.9тди 90тка и си глеи кефа а джетата ти ми я продаи
1z е твоя мотор 90конски сили пъргав икономичен здрав
сди ги мани не са обект на въэхвала
затова метаи се на 1.9тди 90тка и си глеи кефа а джетата ти ми я продаи

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: разлики TDI и SDI ???
И като дадеш още 1500-2000 лв. за маховик и съединител,не виждам кое му е хубавото за кола на 10-11 години!Така че първо мери после режи!!!Според мен по тарикатски мотор от SDI няма.Да го вземеш това ТДИ,ама да е на 4-5 години.А то почваш да наливаш пари в една стара кола.Мисли!yarek написа:Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: разлики TDI и SDI ???
H2O написа:И като дадеш още 1500-2000 лв. за маховик и съединител,не виждам кое му е хубавото за кола на 10-11 години!Така че първо мери после режи!!!Според мен по тарикатски мотор от SDI няма.Да го вземеш това ТДИ,ама да е на 4-5 години.А то почваш да наливаш пари в една стара кола.Мисли!yarek написа:Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш
Че то като не гледаш какво взимаш и на две години да е пак можеш да се прецакаш.Гледаш внимателно и тогава се взима.Кое му е тарикатското на СДИ-то?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: разлики TDI и SDI ???
Red_Jetta написа::bowdown![]()
![]()
благодаря на вси4ки за полезните съвети и ли4ни мнения![]()
ето още малко информация на поставени по-горе въпроси:
по4ти избрах ТДИ-90к.с. ще е моторът! 110 не ми се ще /само заради големия данък, баз коментари/ от друга страна, и сега, с тази ми кола-129 коня, рядко вдигам над 130-40 дори и на магистрала. но, знам ли. ще видим
.
парите: около 4 000 лв, моге + или - малко.
модел: поло или голф задългително комби, или пасат 4 седан или комби. за посо4ената сума пари малките модели са на по малко години и с пове4е глезотийки, та засега се ориентирам към тях. в подкрепа на този избор е, 4е голяма кола ми трябва 2-3 пъти годи6но а градска ползвам всеки ден.
това е за сега, ако има още, щесъм благодарен и на други мнения
едно въпрос4е: от обявите за коли с 1.9 дизеловите мотори пи6е - 75; 90 или 110 к,с. 90 и 110 ясно, варианти на ТДИ, а 75 к.с. озна4ава ли СДИ???
-----------------------
извинете ме за досадните гре6ки, но тук нямям БДС-кирилизация и трудно пи6а
колега има и 75 коня тди ни тои е 3 цилиндров и да ти кажа 4естно не варви както трябва.а ина4е аз сам имал ибиза сди и си горе6е колкото голфа от страна подражка си е абсолутно са6тото,сас изклу4ение на турбото.моята на 200000км с4ипи бутало на 4 ти цилиндар и направо си зех нов мотор за 1000евро,е то толко е и за голфа тди.и после резнах една бабка дето не спря на стоп и барзата ибизка замина вав моргата.така 4е взимай тди и не се заанимаваи сас тея лаина сди,това е моя савет.само намери някоя 4итава коли4ка и намери някои форумен маистор да доиде сас теб да я огледа преди да я вземе6,и не барзаи много коли колкото 6те6 ги има просто бади внимателен.успех сас покупката и после се похвали тук да видим какво си взел.

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: разлики TDI и SDI ???
H2O написа:И като дадеш още 1500-2000 лв. за маховик и съединител,не виждам кое му е хубавото за кола на 10-11 години!Така че първо мери после режи!!!Според мен по тарикатски мотор от SDI няма.Да го вземеш това ТДИ,ама да е на 4-5 години.А то почваш да наливаш пари в една стара кола.Мисли!yarek написа:Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш
Да ама 1з е с обикновен маховик

И нема кво да го притеснява обслужването ... средно изкарвам на месец 300 -400 лева и вобще не ми е в тежест това обслужване .

Докато и 110 ката само единия маховик дето е по скъп , ама има и повече вървеж

- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: разлики TDI и SDI ???
Видях те, че се оглеждаш за комби. Имай в предвид, че Полото(комби) е тясно. Аз съм с Кордоба комби. Има и още нещо. Н Полото не е като на Голф комби. Полото има един борд отзад на багажника. Никак не е удобно за товарене( и за спане вътре аз съм рибар). В това оношение Голфа е по-добре измислен. А относно двигателя не че хваля моя, ама имам прякo наблюдение над 3-4 мотора с букви AHU и си мисля че са наистина много сполучливи. Отваряй си очите на четири като избираш
Аааа и едно въросче имам: някой, аджеба, знае ли AHU с какъв маховик е...?

Аааа и едно въросче имам: някой, аджеба, знае ли AHU с какъв маховик е...?
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: разлики TDI и SDI ???
Знам коя кола с какъв маховик е,но той се стреми да вземе 3-ка.Ако е така за взима 1З мотора.Въпреки че аз бих взел СДИ! 90к.с.не е нищо особено като бързина и мощност.Тук става въпрос вече за 14-15год. кола.Маховика на 110-та не е малко по скъп,а е 20-30 процента от цената на колата.Има също доста скъпи части и компоненти,че да я прави изгодна покупка за кола на старо!Сега старите коли не са като едно време,че с половин заплата да я ремонтираш почти цялата кола.Много внимателно требе да избираш.Особено дизел,че и някой бензинови модели на други марки.В БГ няма по хубаво от опростената кола!Поне за двигателите...judasss написа:H2O написа:И като дадеш още 1500-2000 лв. за маховик и съединител,не виждам кое му е хубавото за кола на 10-11 години!Така че първо мери после режи!!!Според мен по тарикатски мотор от SDI няма.Да го вземеш това ТДИ,ама да е на 4-5 години.А то почваш да наливаш пари в една стара кола.Мисли!yarek написа:Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш
Да ама 1з е с обикновен маховик![]()
И нема кво да го притеснява обслужването ... средно изкарвам на месец 300 -400 лева и вобще не ми е в тежест това обслужване .![]()
Докато и 110 ката само единия маховик дето е по скъп , ама има и повече вървеж
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: разлики TDI и SDI ???
H2O написа:Знам коя кола с какъв маховик е,но той се стреми да вземе 3-ка.Ако е така за взима 1З мотора.Въпреки че аз бих взел СДИ! 90к.с.не е нищо особено като бързина и мощност.Тук става въпрос вече за 14-15год. кола.Маховика на 110-та не е малко по скъп,а е 20-30 процента от цената на колата.Има също доста скъпи части и компоненти,че да я прави изгодна покупка за кола на старо!Сега старите коли не са като едно време,че с половин заплата да я ремонтираш почти цялата кола.Много внимателно требе да избираш.Особено дизел,че и някой бензинови модели на други марки.В БГ няма по хубаво от опростената кола!Поне за двигателите...judasss написа:H2O написа:И като дадеш още 1500-2000 лв. за маховик и съединител,не виждам кое му е хубавото за кола на 10-11 години!Така че първо мери после режи!!!Според мен по тарикатски мотор от SDI няма.Да го вземеш това ТДИ,ама да е на 4-5 години.А то почваш да наливаш пари в една стара кола.Мисли!yarek написа:Колега нищо не си казал коя година търсиш колицата и колко пари готов си да дадеш. Давам си гласа за ТDI демек 110 коня ,ама да знаеш че след купуването първо обслужване е към 1000 лева, после си караш и се кефиш
Да ама 1з е с обикновен маховик![]()
И нема кво да го притеснява обслужването ... средно изкарвам на месец 300 -400 лева и вобще не ми е в тежест това обслужване .![]()
Докато и 110 ката само единия маховик дето е по скъп , ама има и повече вървеж
Ти незнаеш ама ше ти кажа - маховик за смяна се усеща точно за 200 метра каране, такаче просто взимаш кола на която няма нужда да и сменяш маховик и аргументите ти стават ненужни

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 46 госта