


Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Слага се 1.6ГТД дюзи не го мислете.По чуждите форуми има много писано.Стават и дюзи от 1.9тд на Пежо 405 те отварят на 180бара.Но по високите барове тормозят помпата.
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
добре нека някои обясни и в БГ форум защо се слагат дюзи от 1.6гтд като са еднакви освен по каталожен номер



- MAXnitro
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 3:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
добре де,каква е разликата в това дали ще се овеличи горивото което подава помпата или ще се кара на постоянно дръпнат обогатител,защото ако не греша,той не служи ли точно за това,да подава повече нафтица
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
то не е точно обогатител а сменява малко аванса на помпате дига го малко да палиш по добре поне така ми казаха в супер дизел като ми правеха аванса като пилих главата.
- slavi_tdi
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vurshetz
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Здравеите колеги.Темата е доста интересна.И аз сам със същия мотор.Та последно има ли смисал от интеркулер и ако какав трябва да е.Поздрави.
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
няма смисъл само да сложиш интеркулер без да пипаш нищо друго..
- slavi_tdi
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vurshetz
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Чесно казано ме е страх да надувам турбото и да вартя помпата.На едно приателче някакви маистори му ги пипаха и вярно много варви дори няма интеркулер но.
Пуши много-голфа от зад става целия черен.
Редовно му гармят маркучите на турбото.
Вече смени едно турбо.
Разхода е страшен.
Какво предлагате да се пипне след слагането на интеркулер.
Поздрави.
Пуши много-голфа от зад става целия черен.
Редовно му гармят маркучите на турбото.
Вече смени едно турбо.
Разхода е страшен.
Какво предлагате да се пипне след слагането на интеркулер.
Поздрави.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
slavi_tdi написа:Чесно казано ме е страх да надувам турбото и да вартя помпата.На едно приателче някакви маистори му ги пипаха и вярно много варви дори няма интеркулер но.
Пуши много-голфа от зад става целия черен.
Редовно му гармят маркучите на турбото.
Вече смени едно турбо.
Разхода е страшен.
Какво предлагате да се пипне след слагането на интеркулер.
Поздрави.
Несъм много на Ти с дизелите но според мен са се пооляли тези майсторчета. Не е нормално да пука маркъча при положение, че има много колеги с чипосани и надувани дизелови двигатели които едва ли това им е проблема (маркучаите на И.К-ра) ако всичко се прави в рамките на допустимото би трябвало да стане и да си гори при нормално каране +1 - +2л/100км
но това си е мое мнение.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
slavi_tdi написа:Чесно казано ме е страх да надувам турбото и да вартя помпата.На едно приателче някакви маистори му ги пипаха и вярно много варви дори няма интеркулер но.
Пуши много-голфа от зад става целия черен.
Редовно му гармят маркучите на турбото.
Вече смени едно турбо.
Разхода е страшен.
Ей за тва не си давам колата на "майстори" щот всички много знаят и много разбират и много акъл дават и накрая става мазало...и си прая колите сам,и дори да се обърка нещо(да чукна на дърво не се е случвало)няма да се чудя кой е виновен и кой ще поеме щетите,а и по този начин човек се учи!
И по темата,ДА ИМА СМИСЪЛ ОТ КУЛЕР,само ако е поставен на правилното място(да се обдухва добре)и ако колата е настроена както трябва и естествено ако мотора е добър!Не става само като врътнеш болчето на нафтата и да надуеш турбото,трябва да усетиш аджеба в даден момент какво не му стига на тоя мотор било то нафта,било то въздух или върви на ниските а на високи обороти няма никой или загрява и т.н....вариантите са много няма смисъл да ги изброявам

- slavi_tdi
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vurshetz
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Ок.Мен ме претеснява дали ще успея да направя всичко сам както трябва.А колата ми е пассат б4 и мисля да сложа кулера пред калника.Дето стои на стандартното тди.Незнам дали ще е добре да е там.Поздрави.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 19 яну 2010 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Колеги прегледах цялата тема,но понеже не съм мн компетентен не можах да разбера -има ли смисал да се сложи интеркулер на голф 3 1.9тд .Ще има ли осезаема разлика в вървенето?разхода как ще се промени?цени на интеркулери?трябва да са от 1.9тди или стават и от 1.6тди?при поставянето какво точно трябва дасе направи?Благодаря предварително 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
desinceto написа:Колеги прегледах цялата тема,но понеже не съм мн компетентен не можах да разбера -има ли смисал да се сложи интеркулер на голф 3 1.9тд .Ще има ли осезаема разлика в вървенето?разхода как ще се промени?цени на интеркулери?трябва да са от 1.9тди или стават и от 1.6тди?при поставянето какво точно трябва дасе направи?Благодаря предварително
като се сложи интеркулер разлика във вървенето няма..има спад на горивото от около 0.5л на 100км което трудно се усеща ..зависи и как се кара колата де.. иначе интеркулер става и от 1.6 и от 1.9тди
разлика във вървенето ще има ако се вдигне налягането на турбото до макс 1бар за да не купуваш друго ..и да се пусне малко повечко нафта от помпата ..
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Едно момче от моя краи направи на астра ГСИ 125к.с невероятните 147к.с.Цялата работа е била на стругче-намаляване на гарнитурата,разширяване на горивната камера.Възможно ли е на такъв дизел така да се получи без да се сменяват дюзи,да се добавят кулери и т.н.Щото съм чувал че тия ААЗ-ки ги правят доста мощнички за това си купих ААЗ да видя дали може да се живне тоя мъртвец
А тука има мн бегачки ама тая астра няма равна

- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Всички ли надувате турбината след като сте сложили кулера на AAZ ?
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Е много ясно че треа да надуеш турбината.Тя по принцип почва да влиза в сила малко след 2000об/м ако не я надуеш кфа ти е фаидата от кулера в ниските обороти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта