Проблем с Passat 2,0i 115коня
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Проблем с Passat 2,0i 115коня
Здравейте колеги,Пасата е Б4,94г.2,0i,115коня.До преди месец,колата си вървеше перфекно и никога не е имало проблем с нея.Кара се само на бензин,никога не е имала газова уредба.Та проблема е следния когато е студен двигателя върви перфекно,но загре е ли започват проблемите при подаване рязко на газ до 2500 оборота, колата забива,оборотите падат и иска да загасне,но след 2500 оборота проблема изчезва.Изчетох всички подобни теми във форума,но не можах да намеря решение на проблема.На диагностика не дава никакви грешки,температурния датчик е сменен с нов.Замерено е налягането в рейката 2,5_3 атм.Колеги помагайте, че без кола е кофти филм.
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
виж си вакумите съвет от мен а освен това и си по4исти хубаво дрос.клапа,може и дебитомер да трябва да 4истиш.По4ваш едно по едно то ще си покаже
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
разходомер за въздух?
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
маркучите за картерните газзове?
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Чет 17 дек 2009 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
защо си сменял този темп.дат4ик
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
за проба
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
2Е ли е кода на мотора?
С много голяма степен на вероятност- износен датчик на ТПС-а.
Относно вакуумите и налягането на горивото - при подаден контакт налягането трябва да стане 3 бара. Като запалиш, на празен ход, налягането трябва да падне на 2.5 бара. След вдигане на над 3 000 оборота налягането пак стига 3 бара.
Това се управлява от вакуума в смукателния колектор. Ако всичко е така, както съм го описал - с вакуума няма грижи. Ако ти държи 3 бара на празен ход - имаш пробито вакуумче някъде.
С много голяма степен на вероятност- износен датчик на ТПС-а.
Относно вакуумите и налягането на горивото - при подаден контакт налягането трябва да стане 3 бара. Като запалиш, на празен ход, налягането трябва да падне на 2.5 бара. След вдигане на над 3 000 оборота налягането пак стига 3 бара.
Това се управлява от вакуума в смукателния колектор. Ако всичко е така, както съм го описал - с вакуума няма грижи. Ако ти държи 3 бара на празен ход - имаш пробито вакуумче някъде.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
radotom написа:2Е ли е кода на мотора?
Ако ти държи 3 бара на празен ход - имаш пробито вакуумче някъде.
Немога да помогна на колегата,но мога да попитам:
При пробит вакумен маркуч,оборотите на празен ход ще бъдат ли завишени?
Смених датчика на ТПС-а,понеже оборотите задържаха на празен ход,около 1200,проблема се реши временно-сега пак играят по свое усмотрение.

П.С.Извинявай колега за намесата
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
да кода на двигателя е 2Е.Относно налягането на горивото измерено на рейката е 2,5атм. и когато подам газ отива на 3,2 атм.Ако беше ТПС компа нямаше ли да го хване и да го даде като грешка.Този проблем с колата взе да го прави постепенно.Отначало почти не се усещаше,но от няколко дена се задълбочи и като спра трябва после да тръгвам с мръсна газ.Благодаря на всички отзовали се колеги.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
да кода на двигателя е 2Е.Относно налягането на горивото измерено на рейката е 2,5атм. и когато подам газ отива на 3,2 атм.Ако беше ТПС компа нямаше ли да го хване и да го даде като грешка.Този проблем с колата взе да го прави постепенно.Отначало почти не се усещаше,но от няколко дена се задълбочи и като спра трябва после да тръгвам с мръсна газ.Благодаря на всички отзовали се колеги.
А пуше ли колега като загрее и какъв е цветът на дима.За ТПС можеш да го провериш с мултицет.На средния кабел трябва да е 0,3-1,7 волта при затворен дросел и 3-5 при напълно оворен.А между двата крайни 5 волта.
.Немога да помогна на колегата,но мога да попитам:
При пробит вакумен маркуч,оборотите на празен ход ще бъдат ли завишени?
Смених датчика на ТПС-а,понеже оборотите задържаха на празен ход,около 1200,проблема се реши временно-сега пак играят по свое усмотрение.
Като начяло се сещам за 2 вариянта:
-смуче въздух след дебитомера-вакум,гарнитура,маркучите на удушника на картера,за въздуха,вакум серво и какво се сетиш.Вземи един стартов шпрей (и дезедорант върши работа) и пръскай на всякъде около всмукателната система.Ако се вдигнат оборотите значи има пробив там.
-почести си дроселовата клапа.Ако не си си извел маркучя на картерните газове ти гарантирам,че там е голяма гняс.А като се зацапа си върти ниските обороти как си иска защото ЕКУ-то си мисли,че е затворена,ама тя не е.Във форума има доста теми как да го направиш.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
koлега Suba,колата не пуше въобще,а ТПС ще го проверя.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
Само да ти кажя моето мнение за диагностиката колега.
Збелязал съм три типа на диагностика.Първият се прави от хора които не разбират много много какво правят.Чакат ЕКУ да даде някаква грешка и ако няма казват,че всичко е наред.Самоче един темп датчик например може да си работи ама да не дава точна инфо.Например да отчита 90 градуса а реялно да е 40.тогава ЕКУ-то не отчита той да е дефектирал но реялно той не работи.Това го засичят по-добрите диагностици като наблюдават показателите на VAG.Амо този метод изисква доста повече знания,опит и време.
Щом е сигурно,че всички елементи работят в нормите се търсят проблеми за които ЕКУ не приема и не дава информация-пикаеща дюза,пробив във вакумите крив дебитомер и така на татък.Това вече го правят хора които са доста малко и определено са най-добрите в браншя.Карал съм доста коли на доста места и поне за София мога да кажя само за едни хора,че наистина си разбират от работата и до сега не са правели грешки.Сервиза на БОШ под моста "Чавдар"
Така,че не вярвай на 100% на диагностиката.
Збелязал съм три типа на диагностика.Първият се прави от хора които не разбират много много какво правят.Чакат ЕКУ да даде някаква грешка и ако няма казват,че всичко е наред.Самоче един темп датчик например може да си работи ама да не дава точна инфо.Например да отчита 90 градуса а реялно да е 40.тогава ЕКУ-то не отчита той да е дефектирал но реялно той не работи.Това го засичят по-добрите диагностици като наблюдават показателите на VAG.Амо този метод изисква доста повече знания,опит и време.
Щом е сигурно,че всички елементи работят в нормите се търсят проблеми за които ЕКУ не приема и не дава информация-пикаеща дюза,пробив във вакумите крив дебитомер и така на татък.Това вече го правят хора които са доста малко и определено са най-добрите в браншя.Карал съм доста коли на доста места и поне за София мога да кажя само за едни хора,че наистина си разбират от работата и до сега не са правели грешки.Сервиза на БОШ под моста "Чавдар"
Така,че не вярвай на 100% на диагностиката.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
Колеги,проблема беше запушени инжектори и след почистване проблем няма. 

- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
anton123 написа:...след почистване проблем няма.
Може ли малко по-подробно?
Почистване с добавка или в ултразвукова вана?
Питам, защото това упражнение май ме чака и мен.

-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем с Passat 2,0i 115коня
колега,VW_forever проблема с добавка не се реши и трябваше да се свалят инжекторите и почистване в ултразвукова вана и след това стенд,но мойте бяха много запушени и се наложи отново на ваната.Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта