
Благодаря !
velinsl написа: каквото и да го избереш щом го подържаш ще ти служи вярно.
velinsl написа:.......
Uraken написа:Г2-то не е ли мн старове братле ? какво му е по доброто от г3 ? чувал съм ,че Г2 били най добрите голфове на VW но все пак .. не ели мн старо?
Dizel_fen написа:Мога да ти кажа от личен опит за дизеловото поло-1.9 AEF мотор.Мудно е,шумно е,приличен разход на нафта,зимата 7 в града 5 извън града.Лятото 4.5 извън градско,6.5 градско нафта.Гледай-за виене в скоростите,че са им слабо място.Ако има кора отдолу махай и гледай за теч от скоростната кутия(беля голяма) Има един семеринг той се чупи и изтича маслото на скоростите.Двигателя е много куц-не иска да се чупи,ако ще и да го мъчиш! Бавно загряват и със работеш термостат.Вървежа извън града е приличен ,аз карам 120 -130 спокойно! Но за да изпреваря тир движещ се със 120 трябва да се кръстя и на 4-та да влизам в червената зона на оборотомера. И наче возята в сравнение на колите от неговият клас-Пунто,Корса,Клио е най-меката .Карал съм ги и трите
![]()
Ако се насочиш към SDI-модела-той е още по-шумен.Но е малко по-ново поколение,там имаш електронна помпа,докато при чистият дизел,помпата е механична Lukas(там си отваряй очите)
the_tupan написа:Качиш ли се на читав дизел ще забравиш за бензина. Казвам го от личен опит. Взимай Голф 3 ТДИ 1Z мотора 90 коня.А ако си мераклия после му слагаш един чип за 200-300 кинта и преминаваш директно в лигата на дизеловите ракети.![]()
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 51 госта