


Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp ASV двигател
Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp ASV двигател
Колеги имам важно питане относно моя проблем. Онзи ден по леда без да исках дигнах оборотите на 1ва над 4000 при което пуснах педала и като свали оборотите двигателя работеше като с 3 цилиндъпа тресеше се усещаха се вибрации кофти работа... като подам газ почваше яко да пуши но като че ли малко в по високите обороти беше по добре. Изклучвах двигателя и пак паля не се оправяше така, но след 1-2 мин докато паркирам се оправи... Вчера си направих експеримент и пак на свободен ход дигнах над 4000 оборота и същото стана като се оправи след малко. Аз си мисля да не е скапана дюза, и заради това да спира някой от цилиндрите. но не разбирам мн и затова ви питам. В понеделник ще отида в Супер-Диезел да направя диагностика, но все пак може да споделите вашето мнение.
Последна промяна от skalitko на Вто 09 фев 2010 12:45, променено общо 1 път.
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
viewtopic.php?f=24&t=177358
но все още няма решение
но все още няма решение
Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
Тя като гледам се е позанемарила темата ... Иначе за моя проблем нз решение защото и турбото забива от време на време при форсиране в движение...
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
skalitko,я виж първо какъв ти е мотора че си написал в заглавието ''Голф 4 AFN'',а такова животно просто няма 

Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
Грешката е моя на Пасат-а е AFN и съм се объркал моя а ASV
Колеги минах през Супер Диезел и там ми казаха че е заминал регулатора на помпата и трябва да се смени цялата електроника, която управлява помпата. Сумата беше около 600 лв., но се питам има ли вариант да се размина с нея или поне да е по малка. Също така турбината била за почистване и за нея пак ми казаха около 600лв. Мисля си че просто в Супер Диезел много надуват цените.
Колеги минах през Супер Диезел и там ми казаха че е заминал регулатора на помпата и трябва да се смени цялата електроника, която управлява помпата. Сумата беше около 600 лв., но се питам има ли вариант да се размина с нея или поне да е по малка. Също така турбината била за почистване и за нея пак ми казаха около 600лв. Мисля си че просто в Супер Диезел много надуват цените.
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
skalitko написа:Грешката е моя на Пасат-а е AFN и съм се объркал моя а ASV
Колеги минах през Супер Диезел и там ми казаха че е заминал регулатора на помпата и трябва да се смени цялата електроника, която управлява помпата. Сумата беше около 600 лв., но се питам има ли вариант да се размина с нея или поне да е по малка. Също така турбината била за почистване и за нея пак ми казаха около 600лв. Мисля си че просто в Супер Диезел много надуват цените.
ти ако ги дадеш тия пари ще те призня. за кола която върви..
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp AFN двигател
skalitko написа:Грешката е моя на Пасат-а е AFN и съм се объркал моя а ASV
Колеги минах през Супер Диезел и там ми казаха че е заминал регулатора на помпата и трябва да се смени цялата електроника, която управлява помпата. Сумата беше около 600 лв., но се питам има ли вариант да се размина с нея или поне да е по малка. Също така турбината била за почистване и за нея пак ми казаха около 600лв. Мисля си че просто в Супер Диезел много надуват цените.
А откъде ти хрумна да ходиш на тва прокажено място??? Клубните майстори искат по 150-200лв за чистене на турбина и като цяло тва за заминалия регулатор на помпата ми звучи крайно невероятно и доста тъпо изказване!! Хвани някой от клубните майстори в Сф, виж раздела сервизи

Re: Проблем с цилиндрите на Golf 4 1.9 110hp ASV двигател
Ще погледна иначе ме упътиха там, че най-разбирали ама днешно време всичко можеш да очакваш. Иначе на тестера показало мн високи стойности и били далеч от нормалните и затова и ми правил проблема с над 4000 об. Реално един приятел ще ме води да го закачим пак и да видим, но онея викат, че електрониката заминала и ако е така знам че е бая скъпичка но дано не е. Иначе вчера на загрял морор нямаше никакви проблеми мн е странно ...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта