
проблем с парното Пасат б4
проблем с парното Пасат б4
Здравейте колеги, при загряла кола когато не е в обороти климатроника духа студено , независимо от температурата,която съм задал а при високи обороти духа топло моля помогнете и мерси предварително 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с парното Пасат б4
Колебая се между няколко проблема :
-кофти водна помпа (обеснява това с оборотите).
-задръстен радиатор на парното (също обеснява проблема)
-кофти клапи - тогава на ниски обороти отделя топлина,но не се усеща а на високи обороти отделя повече топлина и започва да се усеща.
Така или иначе клапите и радиатора се сменят заедно - хубаво е обаче да се елеминира кат проблем водната помпа преди да се разкове таблото.
Аз понеже с това се занимавам искам да попитам следното :
1.колата с оригинален климатроник ли е или допълнително монтиран?
2.ремонтирал ли си някога прословутите клапи за въздушните потоци?
3.имаш ли други проблеми със загряването на колата - да загравя по-бързо от обикновенно или да държи по-висока температура?
4.имаш ли мизерия в разширителния съд с антифриза или е бистър?
Ако не ти е много ясно как точно да процедираш може да се свържеш с мен и да я погледна -> Цък
-кофти водна помпа (обеснява това с оборотите).
-задръстен радиатор на парното (също обеснява проблема)
-кофти клапи - тогава на ниски обороти отделя топлина,но не се усеща а на високи обороти отделя повече топлина и започва да се усеща.
Така или иначе клапите и радиатора се сменят заедно - хубаво е обаче да се елеминира кат проблем водната помпа преди да се разкове таблото.
Аз понеже с това се занимавам искам да попитам следното :
1.колата с оригинален климатроник ли е или допълнително монтиран?
2.ремонтирал ли си някога прословутите клапи за въздушните потоци?
3.имаш ли други проблеми със загряването на колата - да загравя по-бързо от обикновенно или да държи по-висока температура?
4.имаш ли мизерия в разширителния съд с антифриза или е бистър?
Ако не ти е много ясно как точно да процедираш може да се свържеш с мен и да я погледна -> Цък
Re: проблем с парното Пасат б4
1.колата е с оригинален климатроник
2.не сам ремонтирал прословутите клапи за въздушните потоци
3 нямам други провлеми с колата
2.не сам ремонтирал прословутите клапи за въздушните потоци
3 нямам други провлеми с колата
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с парното Пасат б4
Тогава трябва да се види дали климатроника дава някакви грешки (може клапата за топло-студено да не се мести до края) и ако няма никакви грешки следват другите две процедури - разковава се таблото за ремонт на клапите и при тази манипулация се сменя и отоплителния радиатор.
Ако има грешка за клапата вариантите пак са два - изчиства се и заработва понеже е било моментен проблем или се изчиства и след малко я забива пак понеже е постоянен проблем...тогава пак се сваля цялото табло понеже ел.мотора не може да се свали по никакъв начин на място.И след като вече е свален може да се разглоби с цел някакъв ремонт и ако това не е възможно се сменя с друг - нов струва около 250-350лв (според марката и магазина) ,2-ра ръка са по 50-тина но не се намират особено лесно. За сметка на това пък точно този за топло/студено доста рядко се прецаква и по-скоро говорим за позадръстен радиатор и за заминали клапи.
Хубаво е като се прави тази процедура да се източи фреона и да се свали целия кожух на парното с цел да се изчисти и климатичния радиатор и отворите за оттичане на конденза понеже и там има дунапрени и изгниват и задръстват отвора и климатичния радиатор гние.Това оскъпява ремонта с не повече от 40-50лв,които са за 4 нови О-пръстена на ТРВ-то (оттам се откача климатичния радиатор от тръбите) и ново масло за климатичната система + фреон,колкото липсва.
Също така съм наблюдавал тази картинка на кола,която е карана много време без филтър за купето :

Ако има грешка за клапата вариантите пак са два - изчиства се и заработва понеже е било моментен проблем или се изчиства и след малко я забива пак понеже е постоянен проблем...тогава пак се сваля цялото табло понеже ел.мотора не може да се свали по никакъв начин на място.И след като вече е свален може да се разглоби с цел някакъв ремонт и ако това не е възможно се сменя с друг - нов струва около 250-350лв (според марката и магазина) ,2-ра ръка са по 50-тина но не се намират особено лесно. За сметка на това пък точно този за топло/студено доста рядко се прецаква и по-скоро говорим за позадръстен радиатор и за заминали клапи.
Хубаво е като се прави тази процедура да се източи фреона и да се свали целия кожух на парното с цел да се изчисти и климатичния радиатор и отворите за оттичане на конденза понеже и там има дунапрени и изгниват и задръстват отвора и климатичния радиатор гние.Това оскъпява ремонта с не повече от 40-50лв,които са за 4 нови О-пръстена на ТРВ-то (оттам се откача климатичния радиатор от тръбите) и ново масло за климатичната система + фреон,колкото липсва.
Също така съм наблюдавал тази картинка на кола,която е карана много време без филтър за купето :

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 67 госта