Здравейте колеги!
Преди 2 дена на един паркинг са ме ударили в задната броня и тя се е пукнала както и боята се е олющила.Колата е с пълно каско и възнамерявам да я водя на ремонт.Как се процедира точно? Трябва да отида в кат за протокол и след това в някой сервиз който да има договор с ДЗИ ли?Ще ми сложат ли единтична броня като оригиналната или нямате представа?
ПС: От Пловдив съм... Става въпрос за Пасат 5 2001 година...
Ударена броня на Passat 5 ?!
- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ясно... в крайна сметка не ме интересува толкова дали ще е нова или ще е лепена, въпроса е да изглежда като нова...Предполагам направо трябва да я закарам в сервиз който има договор с ДЗИ нали така? Ще се наложи ли да оставя цялата кола няколко дена да я оправят защото това би било напълно невъзможно като се има на предвид, че с нея работя от сутрин до вечер ?!
- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
а дали има офиси в Пловдив на ДЗИ които да работят събота и неделя и евентуално ако можете да ми кажете къде се намират? Дано не се наложи да минавам през КАТ.
edit: всъщност необходимо ли е да минавам през някакъв офис на ДЗИ или мога да отида директно в някои оторизиран сервиз който работи с ДЗИ и да нося някакъв документ с мен?
edit: всъщност необходимо ли е да минавам през някакъв офис на ДЗИ или мога да отида директно в някои оторизиран сервиз който работи с ДЗИ и да нося някакъв документ с мен?
Задната броня на В5 се сваля много бързо и лесно от 2-ма души. При мен имаше подобен инцидент - свалянето - точно 3 минути със разването всчки болчета и рапидки на които се държи - 4 големи болта в основата на багажника, по 3 рапидки при всеки калник, рапидка и болт в основите на корите. После, като видиш каква палстмаса е, ще се убедиш, че можеш и сам да си я залепиш, ако е само пукнато и няма отчупени (респ. загубени) парчета - какъвто беше моя случай (натисната, пукната около 4-5 cm. без други поражения). Лепнах я с накакво лепило/каноколит от Practiker и направих и пласмасова подложка отвътре - заспа! От вън - нищо не личи. Слагането после е малко по-трудно и са нужни трима души. Трудността идва от това, че е добре двама да държат бронята от двете страни (и то не заради собствената и тежест, а заради размера и), а третия да я носочва внимателно към едни улеи в които трябва да влезе. От страни (от към калниците) е на щипки - щрак-щрак и готово!
Най-общо взето - това е.
Със здраве и 73! (LZ1RSM)
Най-общо взето - това е.
Със здраве и 73! (LZ1RSM)

- lz1kka
- Мнения: 295
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
- Автомобил: Audi S7
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
много точно си ми описал всичко и аз много ти благодаря...
Сам няма да мога да оправя всичко понеже самата пластмаса е леко смачкана а и боята се е напукала...Цепката не е много голяма (6-7 сантиметра) но около самата цепка боята е паднала и си мисля, че трябва да я водя на майстор да видим ще я лепи ли кво ще прави не знам... Отгоре ще трябва да се пръсне и боичка... Колко мислите ще излезне цялата процедура + пръсването. Също така ако можете да ми препоръчате добър майстор в Пловдив ще черпя
Още веднъж тен кю LZ1RSM
73!
Сам няма да мога да оправя всичко понеже самата пластмаса е леко смачкана а и боята се е напукала...Цепката не е много голяма (6-7 сантиметра) но около самата цепка боята е паднала и си мисля, че трябва да я водя на майстор да видим ще я лепи ли кво ще прави не знам... Отгоре ще трябва да се пръсне и боичка... Колко мислите ще излезне цялата процедура + пръсването. Също така ако можете да ми препоръчате добър майстор в Пловдив ще черпя

Още веднъж тен кю LZ1RSM
73!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта