Здравейте,
От ФВ отбора съм но мисля да купя още една кола която не от марката. Та на нея искам да монтирам ГИ и система за омасляване на клапани.
Ще съм благодарен да получа всякакви мнения за експлоатацията и резултата от употребата на такива с-ми.
Конкретно говора за http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
Благодаря предварително!



Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
A конкретно за къв мотор на каква кола говориш?!
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Става въпрос за Форд Фокус 1.6 Дуратек 2006 г.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Това според мен са пълни глупости.
И за да не остана голословен ето малко доводи:
Дори и да смазва нещо, то би смазвал всмукателният клапан. Ти да си виждал повреден всмукателен ???
От LPG i CNG за минават изпускателните клапани, и то поради единствената причина, че газта е с високо октаново число (детонационна устойчивост) и съответно ниска скорост на горене. Иманно поради таз причина прегарят изпускателнитеклапани и леглата. 100 пъти по-добре е да си монтираш един TAP , отколкото таз простотия.
А написаното в сайта, че температурата на горене на газта е по-висока от таз на бензина, мен лично доста ме изненада
И за да не остана голословен ето малко доводи:
Дори и да смазва нещо, то би смазвал всмукателният клапан. Ти да си виждал повреден всмукателен ???
От LPG i CNG за минават изпускателните клапани, и то поради единствената причина, че газта е с високо октаново число (детонационна устойчивост) и съответно ниска скорост на горене. Иманно поради таз причина прегарят изпускателнитеклапани и леглата. 100 пъти по-добре е да си монтираш един TAP , отколкото таз простотия.
А написаното в сайта, че температурата на горене на газта е по-висока от таз на бензина, мен лично доста ме изненада

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Да, наистина е така газта е с по-висока темп. на горене.
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Предполагам все пак че има смисъл от такава система, затова попитах за впечатления от експлоатацията и.
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
То си има списък на кои мотори е препоръчително да се сложи. Машинката сигурно го има. По спомен са предимно японски със система подобна на ввт-и на тойота. Там са по тънки и от солети клапаните. Но щом ти се наливат пари, няма лошо. Поне за собствено успоконие. И аз на жената и сложих на дайхатсуто за да е спокойна. Пълна безмислица е това.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Dobromirski написа:.......... Ти да си виждал повреден всмукателен ???
От LPG i CNG за минават изпускателните клапани, и то поради единствената причина, че газта е с високо октаново число (детонационна устойчивост) и съответно ниска скорост на горене. Иманно поради таз причина прегарят изпускателнитеклапани и леглата. ...
или самите легла се вкопават
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
shpeki написа:То си има списък на кои мотори е препоръчително да се сложи. Машинката сигурно го има. По спомен са предимно японски със система подобна на ввт-и на тойота. Там са по тънки и от солети клапаните. Но щом ти се наливат пари, няма лошо. Поне за собствено успоконие. И аз на жената и сложих на дайхатсуто за да е спокойна. Пълна безмислица е това.
Благодаря за мнението. Би ли споделил какъв е разхода на консуматив на 10000 км?
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Уж всички разправяха 1 литър на 10 000км ама по скоро е 1 литър на 3000 - 4000 км. Отделно, че на всеки две седмици трябва да броиш капките щото се променят.
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Мдаа това няма как да го правя, нямам това време. Явно ще е без тая екстра или по-вероятно на бензин
))
Едно време карах двутактов вартбург на газ и беше същата мъка. зиме лете се различна. Не ми се връща пак в тази посока
Благодаря за информацията.

Едно време карах двутактов вартбург на газ и беше същата мъка. зиме лете се различна. Не ми се връща пак в тази посока

Благодаря за информацията.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
Тая работа е малко като оная с Калгона, дето ако си спестяваш 4...5 години парите вместо да си купуваш калгон, в крайна сметка ще си вземеш нова пералня 

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Мотаж на ГИ и система за омасляване на клапани
mafiota написа:Тая работа е малко като оная с Калгона, дето ако си спестяваш 4...5 години парите вместо да си купуваш калгон, в крайна сметка ще си вземеш нова пералня

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта