Здравейте Колеги!
Имам следния проблем. От няколко дни пeркaта за охлаждане ми се включва още при палене на студена кола и работи постоянно! Карам поло 97 1,4 с климатик. Моля помогнете !!!
поло - пeрката се включва на студено
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
поло - пeрката се включва на студено
Последна промяна от polo 97 1,4 на Нед 14 фев 2010 17:46, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поло - прката се включва на студено
1.Перката на коя степен тръгва - 1 или 2-ра ?
2.Климатика оригинален ли е или насаждан от братята 'талянци?
3.Климатика ти е изключен и пак си тръгва перката?
4.Компресора на климатика тръгва ли или само перката си бачка?
Вероятностите са :
1. да ти тръгва перката на 2-ра степен понеже има дерт с датчика за налягането на фреона и я лъже,че фреона е на много високо налягане...тогава като върнеш контакта перката си спира. ако климатика е заводски - трябва да тръгва на 2-ра степен. Ако клиамтика не е заводски - никой не може да ти каже как е вързана без да я погледне.
2. да ти тръгва и климатика на колата заради друг проблем по копчетата и кабелите и...да си върти перката и компресора.
3.да имаш проблем с релето,което управлява перката и съответно да я пуска когато не е необходимо (при тези след 96-та мисля,че имаше едно електронно модулче,което прави тези гъдели).
Дай малко повече инфо и мисля,че ще мога да ти помогна.А иначе винаги може да я закараш на някой кадърен жичкаджия да разбере къде и е мъката.
Случвало ми се е какво ли не с тези перки...основно проблеми по електринките на климаитиците...залепнали релета,вътрешни къси по релетата,прецакани датчици,прекъснати кабели,омасяващи кабели и т.н....може да е какво ли не.
Разгледай това,което те попитах и пиши пак
2.Климатика оригинален ли е или насаждан от братята 'талянци?
3.Климатика ти е изключен и пак си тръгва перката?
4.Компресора на климатика тръгва ли или само перката си бачка?
Вероятностите са :
1. да ти тръгва перката на 2-ра степен понеже има дерт с датчика за налягането на фреона и я лъже,че фреона е на много високо налягане...тогава като върнеш контакта перката си спира. ако климатика е заводски - трябва да тръгва на 2-ра степен. Ако клиамтика не е заводски - никой не може да ти каже как е вързана без да я погледне.
2. да ти тръгва и климатика на колата заради друг проблем по копчетата и кабелите и...да си върти перката и компресора.
3.да имаш проблем с релето,което управлява перката и съответно да я пуска когато не е необходимо (при тези след 96-та мисля,че имаше едно електронно модулче,което прави тези гъдели).
Дай малко повече инфо и мисля,че ще мога да ти помогна.А иначе винаги може да я закараш на някой кадърен жичкаджия да разбере къде и е мъката.
Случвало ми се е какво ли не с тези перки...основно проблеми по електринките на климаитиците...залепнали релета,вътрешни къси по релетата,прецакани датчици,прекъснати кабели,омасяващи кабели и т.н....може да е какво ли не.
Разгледай това,което те попитах и пиши пак

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: поло - прката се включва на студено
Перката се включва на 2-ра степен. Климатика е изключен и перката си върти. Само перката работи, компресора на климатика не . При връщане на контакт перката спира да върти. Проверен е температурния датчик и е ок. По принцип на този модел поло има само една перка нарадиатора нали? Поне аз само нея виждам.Относно климатика не знам дали е оригинален! Климатика не сам го включвало от лятото!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: поло - пeрката се включва на студено
Искам снимка на моторния отсег...за да видя дали климатика е оригинален или не и да ти покажа кое да откачиш за да видиш дали проблема е в датчика за налягането на фреона или не.
Ако ти е по-удобно ми пиши в скайп -> пише го под аватара ми.
Принципно ако беше от датчика на радиатора нямаше да спира като върнеш контакта - остава си да си върти за да доохлади антифриза.
Колата да си я удрял в нещо отпред от дясно долу ниско? Или да си изтрскал по-здраво бронява в нещо пак от дясно откакто се е появил проблема?
При оригиналния климатик датчика за налягането на фреона седи долу доста ниско от дясно опред на дехидратора и съответно може от удар да ми се разкаже играта....затова така те питам.
Също ми се е случвало след челен удар да са затиснати кабелите на датчика и от време на време да дават връзка и да пали перката.
Може проблема да е и в едно реле,но това е по-късен етап от проверката.
Успех!
Ако ти е по-удобно ми пиши в скайп -> пише го под аватара ми.
Принципно ако беше от датчика на радиатора нямаше да спира като върнеш контакта - остава си да си върти за да доохлади антифриза.
Колата да си я удрял в нещо отпред от дясно долу ниско? Или да си изтрскал по-здраво бронява в нещо пак от дясно откакто се е появил проблема?
При оригиналния климатик датчика за налягането на фреона седи долу доста ниско от дясно опред на дехидратора и съответно може от удар да ми се разкаже играта....затова така те питам.
Също ми се е случвало след челен удар да са затиснати кабелите на датчика и от време на време да дават връзка и да пали перката.
Може проблема да е и в едно реле,но това е по-късен етап от проверката.
Успех!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: поло - пeрката се включва на студено
Благодаря за помоща!
Проблема е решен оказа се датчика на климатика, който отчита налягането на фреона!
Проблема е решен оказа се датчика на климатика, който отчита налягането на фреона!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта