Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Здравейте имам следния проблем:колата започна да губи антифриз и в същото време изпарителя започна да замръзва,в гаража не видяхме да има теч от някъде,но установихме че изпарителя е запушен и през него не циркулира антифриз както трябва даже почти никак.Имам следния въпрос може ли от това че през изпарителя не циркулира антифриз и дефакто кръга е прекъснат да хвърли антифриза през казанчето или гарнитурата се е здухала или има нещо друго вече незанм какво да правя.Благодаря предварително ако някои може да помогне.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Зависи как е вързан изпарителя.
Принципно ако е последователно с парното - да,може.Ако е на тройници - не,не може.
Просто тогава би загряла значително по-бързо понеже малкия кръг не работи с нормалния си дебит.
Принципно ако е последователно с парното - да,може.Ако е на тройници - не,не може.
Просто тогава би загряла значително по-бързо понеже малкия кръг не работи с нормалния си дебит.
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
начи последно сменихме мембраните на изпарителя изчистихме го,голяма мизерия беше,но няма ефект изпарителя е свързан към отоплението на карбуратора,това което забелязах е че изпарителя остава студен дори и при 90гр. явно не циркулира антифриз от там.парно има доста добро.Не мога да си обясня защо изпарителя остава студен и маркучите които влизат към карбуратора и те,това на бенз,а какво остава като обърна на газ веднага замръзва.Също и хвърля антифриз през разширителното казанче.От никъде не забелязах да има течове освен от там.Антифриза го хвърля малко преди да се включи перката.Много хора казват че е гарнитура но маркучите не са много твърди.Моля за помощ вече незнам какво да правя защото ми писна да ходя при некомпетентни майстори които само гледат да ти вземат парите.Най лесно е да я зкарам в сервис и да сменят гарнитурата да ми вземат 150лв. само за работата и ако се окаже че не е от това.Един вика майстор казва издухана гарнитура,друг термостата направо незнам то така и аз мога да съм майстор ако не е от това от друго ще е ще сменим всичко и ок.Благодаря на всички предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Така,..щом оттам не циркулира антифриз значи проблема е по това трасе.
Съответно има парно - не е помпа.Едва ли е и г-ра понеже нямаше да имаш читаво парно ако беше стигнала до там да си изхвърля антифриза.
За да провериш направи следните действия :
1. свали си 4-те свещи на двигателя и прегледай дали някоя от тях има бял нагар (съвсем бял,не светъл)...седи си бяла просто - това е белег за горене на антифриз във въпросния цилиндър - тогава може да обвиниш г-рата на главата без проблем,но едва ли е от нея.
Случвало ми се е на други коли да се запушва отоплението на карбуратора в самия колектор...оттам вече спира да върти антифриза през тази част на главата - загрява се неравномерно и кипва в даден момент,когато датчика не мери да е прегряла.
За целта разкачи изпарителя и направи една здрава промивка на системата и виж дали няма някакво запушване някъде.
След това друг важен момент - ако изпарителя е по-височко ще трябва да обезвъздушиш и него - палиш мотора и откачаш маркуча,който излиза от изпарителя като за "излизане" се ориентираш по посоката на антифриза.Чакаш оттам да заблика антифриз и го набутваш обратно.Това става обикновенно на малко по-височки обороти.Така си сигурен,че изпарителя и маркучите му не са останали с въздух и съотвтно трябва да започне да си загрява и да си загрее.
Докато не загрее изпарителя значи или има запушване или не е обезвъздушило като хората.
Успех!
Съответно има парно - не е помпа.Едва ли е и г-ра понеже нямаше да имаш читаво парно ако беше стигнала до там да си изхвърля антифриза.
За да провериш направи следните действия :
1. свали си 4-те свещи на двигателя и прегледай дали някоя от тях има бял нагар (съвсем бял,не светъл)...седи си бяла просто - това е белег за горене на антифриз във въпросния цилиндър - тогава може да обвиниш г-рата на главата без проблем,но едва ли е от нея.
Случвало ми се е на други коли да се запушва отоплението на карбуратора в самия колектор...оттам вече спира да върти антифриза през тази част на главата - загрява се неравномерно и кипва в даден момент,когато датчика не мери да е прегряла.
За целта разкачи изпарителя и направи една здрава промивка на системата и виж дали няма някакво запушване някъде.
След това друг важен момент - ако изпарителя е по-височко ще трябва да обезвъздушиш и него - палиш мотора и откачаш маркуча,който излиза от изпарителя като за "излизане" се ориентираш по посоката на антифриза.Чакаш оттам да заблика антифриз и го набутваш обратно.Това става обикновенно на малко по-височки обороти.Така си сигурен,че изпарителя и маркучите му не са останали с въздух и съотвтно трябва да започне да си загрява и да си загрее.
Докато не загрее изпарителя значи или има запушване или не е обезвъздушило като хората.
Успех!
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Значи последно отстраних проблема с хвърлянето на антифриз,беше от о пръстена на капачката,беше се прехапал,сега не изхвърля антифриз,но проблема с студеня ипзарител остана,когато колата е на безин изпарителя загрява даже започва да пари,но когато обърна и покарам без много зор остава леко топъл,но започна ли да изкачва баири се задържа така около 3000-3500 оборота и започва да се опитва да замръзва.Колата е с газова от около 5г. и не съм имал такъв проблем никога изпарителя е зад десния фар и е по ниско от разширителното казанче.За обезвадушаването мисля че тя системата сама се обезваждушава и или не е така колега кажи начин за обезваждушаване.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
zfa159 написа: трябва да обезвъздушиш и него - палиш мотора и откачаш маркуча,който излиза от изпарителя като за "излизане" се ориентираш по посоката на антифриза.Чакаш оттам да заблика антифриз и го набутваш обратно.Това става обикновенно на малко по-височки обороти.Така си сигурен,че изпарителя и маркучите му не са останали с въздух и съотвтно трябва да започне да си загрява и да си загрее.
Докато не загрее изпарителя значи или има запушване или не е обезвъздушило като хората.
Успех!
Той каза

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Изхвърляне на антифриза на поло 92г. през разширителния съд.
Колега,обезвъздуши изпаритела задължително!!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта