Омаслява между главата и блока (Решено)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 02 май 2006 16:21


Сдаде багажа :cry: Някъде към Търговище почна да загрява, обаче ме прибра до София. Утре ще я водя на сервиз (ако стигне до там)

Преди малко я огледах пак. Явно имам масло в антифриза. Маслото намалява (около 300-400гр. за последните 1000км.) Иначе маслото на пипане и на цвят е добро и няма пяна по капачката. Антифриза обаче е яко мазен. Не очаквах да се смесят така добре. Явно тая смес е неподходяща за охлаждане, щото загрява. Дано поне да се е смазала водната помпа :?
Нещата отиват на смяна на гарнитура и прочие подробности ...
Някакви съвети :?: Нещо за промивка на системата :?: Нещо да проверя да не се е скапало :?: Всяко мнение ще ми е полезно.




Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

клапани

Мнениеот Aylan » Вто 02 май 2006 18:07


може ли някой разбира да обясни как се шлайфат клапаните? ръчно или машинно, главата сигурно е машинно, и къде се прави това, ж определ сервиз ли?
дайте малко повечко инфо


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 02 май 2006 18:14


Главата машинно се шлайфа, а клапаните ръчно.За клапаните ти трябва специална паста с абразив в нея и един мъркуч.

Намазва се контактната повърхност на клапана с пастата, вкарва се в главата и от другата страна се слага мъркучето и палиш огън като в праисторията :).Шлайфат се докато не се получи хомогенна гладка повърхност по клапана и леглото му в главата.


Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пари

Мнениеот Aylan » Вто 02 май 2006 18:41


и колко пари ще струва горе долу със всички гарнитури, труд и т.н. и колко време ще е необходимо?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 02 май 2006 19:00


Мойта за 1 ден я смениха.Ами нормална цена за мен за този вид ремонт е от 130-200лв.Приготви си парички, че изникват непредвидени харчове.(гарнитури на изпускателни колектори, на капака на клапаните и т.н.)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Вто 02 май 2006 19:02


Oleg_Yanev написа:... 50 лв. за труд; 22 лв. - гарнитура; 8 лв. гумички; ...

@ Aylanчовека го е написал 2 реда по-нагоре.

Има ли друго слабо място, където може да меси антифриз и масло, освен гарнитурата м/у главата и блока :?: Има някакъв "топлообменник" до масления филтър - може ли там да ги смесва :?:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 02 май 2006 19:30


kbot написа:Има ли друго слабо място, където може да меси антифриз и масло, освен гарнитурата м/у главата и блока :?: Има някакъв "топлообменник" до масления филтър - може ли там да ги смесва :?:


Хаха при мен е същата работата, само че не пипаше маслото или ако го е пипало е било мноооооого малко защото на пръчката не се забелязва. Вчера свалих главата но видимо няма проблем по гарнитурата, днес я закарах за шлайф и утре го затварям.
Принципно има вариант да е топлообменника.


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Нед 07 май 2006 20:23


Няма видими поражения. Смяна на гарнитури (глава, клапани, изпускателен колектор), шлайф на главата (много малко), шлайф на клапани и гумички - общо 210 лв. с добри части. Засега върви.
Някой да знае колко струва гумата на която се крепи моторчето за празен ход :?: И къде да я търся :?:


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 10 май 2006 15:44


Днес си смених антифриза (Хит-Маладост, Шел + дейонизирана вода неква - за 6 литра/ 38 градуса/ 21 лв.) и установих още една последица от миналогодишното ходене при Дунев: не работи първата степен на вентилатора на охлаждането! и то що? щото не е наместен куплунга на термосуича, освен това кабела е така прекаран че половината пластмасови клапи от кожуха на радиатора не могат да се отварят, освен това не знам кво са ми налели в системата (верно е че не замръзна) ама от москвича съм точил далеч по-чист антифриз дори след 3 години експлоатация. Ръжда и мътилка!
Симптомите: в задръстванията удря 110 градуса дори и след смяната на гарнитурата.
Изводи: НЯМАЙ ВЯРА НА НИКОГО! Най добре е "Направи си сам"



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта