Въпрос за спортни филтри на K&N

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Сря 17 фев 2010 7:45


Колеги, от доста време си мисля да си поръчам от Toyaga спортен филтър на K&N, но не съм се спрял на какъв :dummy: Дали панелен филтър, който да си влезне в кутията и да няма ядове или да сложа конусен. Проблема ми е, че доста често ще трябва да го пера... в тоя кош всичко става мазало, представям си филтърчето. Някакъв съвет? Преди време пак се интересувах от тези филтри и някой ми беше казал, че трябва да се пренастройва дебитомера, ако се слага конусен? (За това няма проблем, главно ме притеснява прахта...) а и другото което ми се върти в главата е ако сложа конусния филтър в кутията (било то затворена или отворена от горе) :dummy: дали ще има по-малко мръсотия и дали ефекта ще е същия :beer

Поздрави.




Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот scirocco gt » Сря 17 фев 2010 8:55


Имаме вече и резултати

Колата е Лексус GS300 автоматик с двигател 3.0 2jz-GE - 1999 г. на 190.000 километра.
Едит: Колата оригинално е 222 конски сили.

Данните които имах предварително от интернет, че сток дава 150-155 коня на колелата - от щастки и австралийски стендове.

Мерихме в напълно оригинален вид със задни летни гуми 222/55ZR16 Мишелин Пилот НР
- най-добър резултат 154.7 конски сили на колелата

След това инсталирахме панелен спортен филтър на мястото на оригиналния въздушен филтър, като за целта се наложи лека преработка с използване на корпус от стар оригинален филтър.
- Резултатите се заковаха на 160.2-16.4 конски сили

Печалбата е 5.7 конски сили на колелата или 8.1 конски сили на мотора, както и 10-15 н.м.
До 2500 оборота графиките се припокриват след което графиките със спортния филтър са през цялото време над тези с оригиналния, който апропо беше нов.


Това е едно мнение от tuning.bg/forum, което е посъкратено за да избегнем елемента реклама. Относно мръсотията - ще трябва по често да го переш.

Разбира се на пътя тия коне почти няма да ги усетиш :wink:

Последна промяна от scirocco gt на Сря 17 фев 2010 21:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Сря 17 фев 2010 20:45


Мерси колега, но при панелния няма проблем защото е в кутия и прането ще е да речем на 10000 километра... въпроса седи за конусия. Пак добре, че не трябва да се бара нищо при панелния, а за тези 5 коня, не го правя за тях, просто искам печката да диша mhihi


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Nikolai Roev » Сря 17 фев 2010 20:53


Здравей колега значи аз на моя пасат сложих спортен филтър тип пита като оригиналните и си седи в кутията което е доста по добро от конусния понеже в кутията събира много по малко прах докато коносния си е без кутия, защото е по голям от нея и трябва да си махнеш капака на кутията за мен най добрия въриянт е пита на K&N filters...


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот martineli » Сря 17 фев 2010 21:17


ами аз карах с К&Н около 6 месеца.такъв цилиндричен(кат конусните ама не беше конус а цилиндър) и за тея 6 месеца не съм го прал но съм го свалял поне 2 пъти да го духам с въздух.ама аз си махнах стария филтър с кутията и спорния беше открит а и коша ми е супер отворен и празен(все пак съм 1.3 mhihi ).


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Сря 17 фев 2010 21:52


Остава въпроса дали трябва да се бара по дебитомера нещо ако е конусен, защото влиза доста повече въздух :dummy: И другото което е ще си смуче ли добре ако е в кутията (отворена)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот martineli » Сря 17 фев 2010 21:53


ами аз съм с механичен дебитомер и нищо не барах и си вървеше доволно колата.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот petroffbg » Сря 17 фев 2010 23:35


martineli написа:ами аз карах с К&Н около 6 месеца.такъв цилиндричен(кат конусните ама не беше конус а цилиндър) и за тея 6 месеца не съм го прал но съм го свалял поне 2 пъти да го духам с въздух.ама аз си махнах стария филтър с кутията и спорния беше открит а и коша ми е супер отворен и празен(все пак съм 1.3 mhihi ).

Изхврли го тоя "ЦИЛИНДЪР",отдавна вече не е филтър,прецакал си го още с първото ДУХАНЕ.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот martineli » Чет 18 фев 2010 14:07


аз че съм го изхвърлил съм го изхвърлил ама кво като съм го издугал с въздуха.огледах го много добре и не виждам да има някви поражения все пак не съм го продухвал с 300бара.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Garchev » Чет 18 фев 2010 16:57


Настройка на дебитомера ли ?! :screwy


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Чет 18 фев 2010 18:36


Ми някой така разправяше, щом нема баране е добре, въпроса е дали може да влезне в кутията (без капак само че, че да не хваща пърхоляк mhihi


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Garchev » Чет 18 фев 2010 21:01


Ако става въпрос за дизел (до колкото видях караш ТДИ), не знам какво би целил със конусовидния филтър... Масово на печките слагат панелни филтри. Слагай панелен и не се занимавай с кутии и други щуротии. Относно прахоляка - ще ти е предостатъчно да го переш на всеки две смени на маслото. Аз карах със спортен конусен, беше ми на решетката отпред (буквално ако се загледаш отпред можеш да го видиш) и го перех на всяка смяна на маслото и е пакет. Конусния, има смисъл да го сложиш някъде, където да дърпа свеж и студен въздух, а в кутията на оригиналния филтър просто такъв студен въздух липсва, особено ако е с отворен капак (да не забравяме, че конусния филтър сложен в кутия без капак не седи на място).

Поздрави :beer


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Въпрос за спортни филтри на K&N

Мнениеот Kuncavia » Чет 18 фев 2010 21:51


Мерси, остава варянта да го изнеса някъде напред, за това или панелен или за сега щесложа обикновен докато посъбера някой лев, че конусния си е цифромания а и ще трябват поне 2 фитинга и 1 тръба...


r3m1kS
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 15:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Въпрос за спортни филтри

Мнениеот r3m1kS » Пон 17 май 2010 18:32


аз съм с голф 3 GT искам да си сложа спортно филтърче но не разбирам много от тези неща и ако може някои по в час да ми обясни кое е подходящо за моита колица , и ако може как да се направи правилно че да не я убия :)


Потребителски аватар
Nikolai Roev
Мнения: 124
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за спортни филтри

Мнениеот Nikolai Roev » Пон 17 май 2010 19:33


r3m1kS написа:аз съм с голф 3 GT искам да си сложа спортно филтърче но не разбирам много от тези неща и ако може някои по в час да ми обясни кое е подходящо за моита колица , и ако може как да се направи правилно че да не я убия :)


Всеки един спортен филтър за твоя модел става няма значение от марката, реши дали ще слагаш конусен без капака на кутията или пита и да си стане както ти е сега, демек като оригиналния ти сега...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта