Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
FXTG
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот FXTG » Пон 15 фев 2010 0:45


Здравейте, искам да си направя гъзарийка на бората. Газарийката е, като седна и сложа ключа, като го дам на контакт, вместо да го завъртам до край, да паля от старт бутон. Дайте идеи, как може да стане, откаде да се намери такъв бутон, къде може да се сложи, и как да му се добави осветление на бутонът. Дайте мнения дали си заслужава. :)




Потребителски аватар
Angel`eyes
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Angel`eyes » Пон 15 фев 2010 1:22


Има си готови старт бутони.


Потребителски аватар
vaso18
T.N.T.
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот vaso18 » Пон 15 фев 2010 1:26


http://www.bgtuning.com/catalog/index.p ... 310291759b
http://cgi.ebay.de/Start-Button-Startkn ... 3a56b68356
viewtopic.php?f=53&t=182071
ето колега тез от българия нещо по не ме кефят но все пак


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Dobromirski » Пон 15 фев 2010 6:56


Като искаш такава гъзарийка, отиваш до моргата и си купуваш една ел.ключалка от мечо пух. (само механизма за заключване на волана). После отиваш до някой алармаджия и разпитваш за едни аларми с карти (като доближиш колата и тя се отключва). Ключалката връзваш и нея към алармата, така че ключ да не ти трябва въобще.
Така като доближиш колата тя сама се отключва (врати + волан) и като се качиш , остава да натиснеш само старт бутона. Ако искаш по-голяма сигурност, турни бубинката от имото покрай него (може и зад пластмасата да не се види) а самата ампула си я закачи в една пластмаска на ключодържателя който ще държиш в ръка докато натискаш страт бутона :beer


FXTG
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот FXTG » Пон 15 фев 2010 7:10


Dobromirski написа:Като искаш такава гъзарийка, отиваш до моргата и си купуваш една ел.ключалка от мечо пух. (само механизма за заключване на волана). После отиваш до някой алармаджия и разпитваш за едни аларми с карти (като доближиш колата и тя се отключва). Ключалката връзваш и нея към алармата, така че ключ да не ти трябва въобще.
Така като доближиш колата тя сама се отключва (врати + волан) и като се качиш , остава да натиснеш само старт бутона. Ако искаш по-голяма сигурност, турни бубинката от имото покрай него (може и зад пластмасата да не се види) а самата ампула си я закачи в една пластмаска на ключодържателя който ще държиш в ръка докато натискаш страт бутона :beer


Това наистина ми допада, благодаря на всички, ще пробвам нещо и ще покажа резултатът. Обещавам !


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот zdravko_jett » Пон 15 фев 2010 9:35


FXTG написа:искам да си направя гъзарийка на бората
колега щом искаш да е гъзарийка що не го направиш с дистанционно от дистанционото да даваш на контакт и от него да палиш, можеш и като си в къщи преди да тръгнеш за работа да е палиш за да е подгряла е разбирасе не трябва да забравяш да е изключваш от скорост че гъзарийката ще стане за срам. в добрикит има едно китче около 32лв с дистанционно мои приятел си взе преди 2 3седмици инасталирано е и работи,и още едно релнеце трябва само не е трудна инсталацията


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот mariovasi » Пон 15 фев 2010 23:39


Тези дни ще съм в този филм...
Мастъра рече и отсече
-"Първо натискане контакт",
-"Второ натискане стартира двг.",
-"Трето натискане гасиш",
Преди първо натискане цъкам имобилайзера.
Запалването от терасата ,(както той се изрази) го отказах... mhihi, не е в мой стил (чак пък).
Ще падне майтап. :D


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Dobromirski » Вто 16 фев 2010 6:59


:shock
Е защо да го правиш така ?
Достатъчно е да се гледа съединителят и генератора. За да не стават изцепки , го правиш да пали само при натиснат съединител, а натиснеш ли бутона веднъж, сама дава контакт и след секунда пуска стартера и го държи докато генератора почне да зарежда(демек е запалила). Ако до 4 сек. не запали, спира стартера и гаси от контакт. Ако е запалила, при следващо натискане гаси от контакт. :wink:
Въпроса е как ще се разберете с имото, ако не искаш да го "шкартираш".


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Чет 18 фев 2010 18:07


Днес си взех бутон от показаните по горе mhihi сега мисля схема с реленца.При първото натискане дава контакт при второто да пали,и при третото да гасне :screwy
Ето малко снимки:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот bangobango » Чет 18 фев 2010 21:30


Еееее ако го направиш ти идвам на гости :) Ще е много голяма гъзария, ако го постигнеш както си го замислил. Ама както казват отключване на волани, имобилайзери едно ти друго ти пето. Успех


Потребителски аватар
Yoda
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Yoda » Пет 19 фев 2010 1:25


Dobromirski написа::shock
Е защо да го правиш така ?
Достатъчно е да се гледа съединителят и генератора. За да не стават изцепки , го правиш да пали само при натиснат съединител, а натиснеш ли бутона веднъж, сама дава контакт и след секунда пуска стартера и го държи докато генератора почне да зарежда(демек е запалила). Ако до 4 сек. не запали, спира стартера и гаси от контакт. Ако е запалила, при следващо натискане гаси от контакт. :wink:
Въпроса е как ще се разберете с имото, ако не искаш да го "шкартираш".


колега, имаш ли идея как може да се осъществи твоето предложение?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пет 19 фев 2010 1:48


Схемата е готова :да: До сега съм е мислил :screwy Ще се състои от 6 релета.Бутона ще има 3 функции
1 натискане дава контакт
2 натискане пуска стартер(може да се натиска докато не запали колата :wink: )
3 натискане гасене посредством тънкия кабел от генератора по кйто тече + когато двг е запален :да:
За схема не ме питайте още защото и аз не си я разчитам все още :lol: Когато я начертая както трябва може да е снимам :D


Потребителски аватар
dinkonikolaev
Мнения: 1838
Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
Двигател: PF AAM
Местоположение: Нова Загора

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот dinkonikolaev » Пет 19 фев 2010 6:57


Най-големия си баце ........ май и мене зариби ама кажи какво трябва да се купи къде да се върже и да действам :banana


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Dobromirski » Пет 19 фев 2010 7:36


Yoda написа:
Dobromirski написа::shock
Е защо да го правиш така ?
Достатъчно е да се гледа съединителят и генератора. За да не стават изцепки , го правиш да пали само при натиснат съединител, а натиснеш ли бутона веднъж, сама дава контакт и след секунда пуска стартера и го държи докато генератора почне да зарежда(демек е запалила). Ако до 4 сек. не запали, спира стартера и гаси от контакт. Ако е запалила, при следващо натискане гаси от контакт. :wink:
Въпроса е как ще се разберете с имото, ако не искаш да го "шкартираш".


колега, имаш ли идея как може да се осъществи твоето предложение?

Колега, че нали именно логиката за осъществаването на идеята съм ти написал как да стане. За самата реализация, мога да ти нахвърлям една схема с RC групи и транзистори, а може и с една, две логики, но НАЙ-ДОБРИЯТ лесен и удачен вариянт е да помолиш, някой от форума да ти програмира едно PIC-че. Така можеш да добавяш и допълнителни функции (ето сега се сетих: като натиснеш и задържиш повече от 2 сек. колата остава на контакт без да върти стартер) :drunk


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот bangobango » Пет 19 фев 2010 11:09


Ето сега се сетих нещо. Към колегата SANDO 1 ..... колега при мен да речем като дам контакт ми се стартира и СД-то, но когато изгася двигателя и ИЗВАДЯ ключа се гаси и СД-то. Демек получава се така: влизам вкарвам ключа, давам контакт СД се пали и си гася от контакт и СД си продължава работа докато не извадя ключа. Не е лошо да обмислиш и този момент с бутона да речем да може да прескачаш 2-рото натискане и да гасиш от контакт преди да си запалил мотора. Натискаш 1 път - контакт и после примерно задържаш повече от Х секунди и изключва контакта.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта