Това със загряването, когато ЕГР-а работи е в сила само за коли, които на тръбата на ЕГР-а имат топлообменник.
ЕГР-а не понижава Т в прекия смисъл. Въздуха, който постъпва чрез него в мотора е с много по-висока Т от този идващ от атмосферата. Понижава се Т при изгарянето на сместа, защото е намалено количеството на кислород.



изключване на егр-а при помпа-дюза
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: изключване на егр-а при помпа-дюза
Това за мен ли се отнася
Аз ми се струва че когато горещи газове влизат в цилиндрите Т на двг по бързо трябва да достигне нормалната.Освен ако горенето на нафта със обикновен въздух и горенето със въздух беден на кислород има разллика в Т на отделените газове.Явно ключа за палатката е в % съдържание на кислород в сместа в цилиндъра.Но има едно НО каква е Т по принцип на изгорелите газове в целзий нямам си на идея но поне няколкостотин градуса което ми се струва че компенсира калпавото горене с понижен кислород 


- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: изключване на егр-а при помпа-дюза
темите - за или против затапването на ЕГР започват да приличат на това - кокошката или яйцето се е появило първо
аз за незнам си кой път вече махам или слагам въпросната затапваща пластина, намалям и увеличавам софтуерно стойността за ЕГР-а /и това е много оспорвано в съседната тема: viewtopic.php?f=24&t=67510&start=45 / по препоръка на съотетния майстор при когото съм бил, като последно е махната по съвет на Ventoman след почистване на геометрията на турбото и колекторите, но като почета още малко обаче, може пък да взема пак да я сложа или пък да я зафуча някъде и повече да не се занимавам с това - луда работа - на шестограмите главите вече са обли -
аз за незнам си кой път вече махам или слагам въпросната затапваща пластина, намалям и увеличавам софтуерно стойността за ЕГР-а /и това е много оспорвано в съседната тема: viewtopic.php?f=24&t=67510&start=45 / по препоръка на съотетния майстор при когото съм бил, като последно е махната по съвет на Ventoman след почистване на геометрията на турбото и колекторите, но като почета още малко обаче, може пък да взема пак да я сложа или пък да я зафуча някъде и повече да не се занимавам с това - луда работа - на шестограмите главите вече са обли -

- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: изключване на егр-а при помпа-дюза
Колеги моя Пасат е 93година 1,9тд(ааз)с ЕГР,та начи фабрично без нищо да съм пипал ЕГР-а работи само на ниски обороти,а след дори малко натискане на педала клапана затваря.Това се регулира от едно копче на нагнетателната помпа което пък се активира и деактивира от едно лостче на газта(подава ток и активира/де активира клапанчето което пуска и спира вакуума към ЕГР клапана),та както си работо на ниски обороти колцата клапана е в отворено положение т.е вкарва от изгорелите газове в колекторите,и вече като тръгнеш няма ЕГР.Другото което съм забелязал че на ниски обороти на студен двигател от зад пуши леко синкав дим,а от както затапих въпросния ЕГР няма син дим и има чисти колектори,а и турбото си е наред.Надявам се да сум бил полезен с инфото.Поздрави 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта