изключване на егр-а при помпа-дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: изключване на егр-а при помпа-дюза

Мнениеот Andonov » Съб 20 фев 2010 20:29


Това със загряването, когато ЕГР-а работи е в сила само за коли, които на тръбата на ЕГР-а имат топлообменник.

ЕГР-а не понижава Т в прекия смисъл. Въздуха, който постъпва чрез него в мотора е с много по-висока Т от този идващ от атмосферата. Понижава се Т при изгарянето на сместа, защото е намалено количеството на кислород.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: изключване на егр-а при помпа-дюза

Мнениеот fox_vt » Съб 20 фев 2010 21:31


Това за мен ли се отнася :roll: Аз ми се струва че когато горещи газове влизат в цилиндрите Т на двг по бързо трябва да достигне нормалната.Освен ако горенето на нафта със обикновен въздух и горенето със въздух беден на кислород има разллика в Т на отделените газове.Явно ключа за палатката е в % съдържание на кислород в сместа в цилиндъра.Но има едно НО каква е Т по принцип на изгорелите газове в целзий нямам си на идея но поне няколкостотин градуса което ми се струва че компенсира калпавото горене с понижен кислород :roll:


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Re: изключване на егр-а при помпа-дюза

Мнениеот gicho76 » Чет 04 мар 2010 15:16


темите - за или против затапването на ЕГР започват да приличат на това - кокошката или яйцето се е появило първо

аз за незнам си кой път вече махам или слагам въпросната затапваща пластина, намалям и увеличавам софтуерно стойността за ЕГР-а /и това е много оспорвано в съседната тема: viewtopic.php?f=24&t=67510&start=45 / по препоръка на съотетния майстор при когото съм бил, като последно е махната по съвет на Ventoman след почистване на геометрията на турбото и колекторите, но като почета още малко обаче, може пък да взема пак да я сложа или пък да я зафуча някъде и повече да не се занимавам с това - луда работа - на шестограмите главите вече са обли - :dummy:


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: изключване на егр-а при помпа-дюза

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Пон 08 мар 2010 16:20


Колеги моя Пасат е 93година 1,9тд(ааз)с ЕГР,та начи фабрично без нищо да съм пипал ЕГР-а работи само на ниски обороти,а след дори малко натискане на педала клапана затваря.Това се регулира от едно копче на нагнетателната помпа което пък се активира и деактивира от едно лостче на газта(подава ток и активира/де активира клапанчето което пуска и спира вакуума към ЕГР клапана),та както си работо на ниски обороти колцата клапана е в отворено положение т.е вкарва от изгорелите газове в колекторите,и вече като тръгнеш няма ЕГР.Другото което съм забелязал че на ниски обороти на студен двигател от зад пуши леко синкав дим,а от както затапих въпросния ЕГР няма син дим и има чисти колектори,а и турбото си е наред.Надявам се да сум бил полезен с инфото.Поздрави :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта