Здравейте, колеги!
Смениха ми ангренажен ремък, маслко, филтри, водна помпа и т.н(консумативи). На следващия ден колата не можеше да запали, след мъки и яко въртене на стартера тръгна. Огледах се и видях, че делкото е поразместено светлите белези, белезите от шаибите се виждаха, понагласих делкото в/у белезите и колата започна да си пали. ОК! Още с взимането ми направи впечатление един странен лек дразнещ шум и то когато загрее. Това което ме ппритеснява, може ли да не са ми зацепили ремъка като хората? Интересува ме, белезите които са на разпределителния и коляновия вал, когато се загаси мотора трябва ли да съвпадат с маркера на кората и прозорчето което е долу на разпределителния вал? Ето и снимкa долу от аутодата как трябва да бъде, а днес ще кача как е при мен!
Прочетох и тези теми: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=42289&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D0%BA и тази: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=152987
модел: Поло
двигател: 1.05HZ
година на производство: 1991г.



След смана на ангренажен ремък.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: След смана на ангренажен ремък.
Може и да са пропуснали хората нещо ,но си виш и оптегача може макар и нов да не е по реда си.
Не! трябва ти да ги нагласиш - донагласиш,(белезите).
Не! трябва ти да ги нагласиш - донагласиш,(белезите).
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
Колеги, нещо зациклих!
Как да ги завърта коляновия вал и разпределителния и наместа точките? Не ми е ясно? Четох теми но нещо нищо!!! Може ли малко повече инфо как става? Ангренажа е нов, пак ли трябва да се сваля или?
Как да ги завърта коляновия вал и разпределителния и наместа точките? Не ми е ясно? Четох теми но нещо нищо!!! Може ли малко повече инфо как става? Ангренажа е нов, пак ли трябва да се сваля или?
- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: След смана на ангренажен ремък.
колега, след като имаш съмнение за зацепването на ремъка и не ти харесва работата на мотора,отиди във въпросния сервиз и ги "помоли" да си прегледат работата.
все пак пари си давал за тази услуга
все пак пари си давал за тази услуга

- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: След смана на ангренажен ремък.
kingralf написа:Колеги, нещо зациклих!
Как да ги завърта коляновия вал и разпределителния и наместа точките? Не ми е ясно? Четох теми но нещо нищо!!! Може ли малко повече инфо как става? Ангренажа е нов, пак ли трябва да се сваля или?
Разгледай този сайт-http://volkswagen.msk.ru/-мисля че в него ще намериш каквото то трябва.
А как да завъртиш коляновия вал-даваш на 5 скорост и вдигаш на крик от страната на пътника и като въртиш гумата се превърта и двигателя.Но ако не съвпадат белезите ще трябва да отпуснеш ремъка и да го откачиш.Нагласяш белезите и внимателно слагаш ремъка като гледаш да не разместваш белезите.Оптягаш и правиш 1-2 контролни превъртания на ръка с цел проверка.Но ако не си го правил или нямаш познания/не искам да те обидя/по-добре потърси помощ.На моя мотор белега на разпределителния вал не е в такава позиция като на картинката.
Успех!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
Нов стар , няма значение , ако не е зацепен правилно се сваля. Наместваш разпределителния на резката. Наместваш коляновия на резката. Слагаш ремъка.При тебе като гледам водната помпа е обтяжна, натягаш и си в играта. Гледаш ремъка да е в средата на колелото на разпределителния. Че моя го видях че не е регулиран чак на 25 000 след монтажа.
За да си сигурен че не си оплескал нещата, сложи на 5-та и хвани мотора за главата идърпай да превърти 2-3 пъти , ако всичко е мазно, запали я и си карай ...
За да си сигурен че не си оплескал нещата, сложи на 5-та и хвани мотора за главата идърпай да превърти 2-3 пъти , ако всичко е мазно, запали я и си карай ...
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
Колеги, вижте как се разминават!!! Горе като маркера е на място, долу на разпределителния е избягъл!!! Вижте:
ОК!!! Значи за да не объркам нещо!!!
1. Отхлабвам водната помпа, така ремъка се отхлабва!
2. Нагласям резките, като ремъка пусне коляновия и разпределителния вал. Как да ги завърта, на ръка или пак да вкарам на пета и да превърта колелото?
Колеги, Благодаря имах съмнения, че нещо не е наред! Благодаря за полезните съвети с които открих проблема и с които се надявам да оправя!
С тази кола не ми върви в ремонтите независимо какви са в кои сервиз са просто късмет
:):) Затова сега искам да я поправя с ваша помощ!
freestyler911 написа:Нов стар , няма значение , ако не е зацепен правилно се сваля. Наместваш разпределителния на резката. Наместваш коляновия на резката. Слагаш ремъка.При тебе като гледам водната помпа е обтяжна, натягаш и си в играта. Гледаш ремъка да е в средата на колелото на разпределителния. Че моя го видях че не е регулиран чак на 25 000 след монтажа.
ОК!!! Значи за да не объркам нещо!!!
1. Отхлабвам водната помпа, така ремъка се отхлабва!
2. Нагласям резките, като ремъка пусне коляновия и разпределителния вал. Как да ги завърта, на ръка или пак да вкарам на пета и да превърта колелото?
4i4o-dido написа:kingralf написа:А как да завъртиш коляновия вал-даваш на 5 скорост и вдигаш на крик от страната на пътника и като въртиш гумата се превърта и двигателя.Но ако не съвпадат белезите ще трябва да отпуснеш ремъка и да го откачиш.Нагласяш белезите и внимателно слагаш ремъка като гледаш да не разместваш белезите.Оптягаш и правиш 1-2 контролни превъртания на ръка с цел проверка.
Колеги, Благодаря имах съмнения, че нещо не е наред! Благодаря за полезните съвети с които открих проблема и с които се надявам да оправя!
С тази кола не ми върви в ремонтите независимо какви са в кои сервиз са просто късмет

- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: След смана на ангренажен ремък.
Отхлабваш помпата и отпускаш ремъка.Откачи го от леглото на разпределителния вал при съвпадащ белег на същия .На 5 ск внимателно върни коляновия вал/от снимката се вижда че неговия белег бяга напред/с въртене на гумата обратно на часовника.
След това закачваш ремъка и правиш проверка .
След това закачваш ремъка и правиш проверка .
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
Благодаря, сега я почвам след това ще кача снимки да видите какво съм направил
:):)

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: След смана на ангренажен ремък.
На тоя мотор центровката не може да се сбърка - белезите са пределно ясни.
Презацепи го пак
Презацепи го пак
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
Колеги, днес цял ден си играх но в крайна сметка оправих колата. Сега си пали както преди и върви както трябва. Благодаря Ви!!! Утре ще снимам да видите свърщеното днес
:):)

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
4i4o-dido написа:Отхлабваш помпата и отпускаш ремъка.Откачи го от леглото на разпределителния вал при съвпадащ белег на същия .На 5 ск внимателно върни коляновия вал/от снимката се вижда че неговия белег бяга напред/с въртене на гумата обратно на часовника.
След това закачваш ремъка и правиш проверка .
Именно!.
Браво на колегата. С малко четене , много внимаване всичко се нагласи а ? Екстра , много се радвам. Честито. Това е пътя, човек като си познава колата знае какво и е ...


- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смана на ангренажен ремък.
freestyler911 написа:4i4o-dido написа:Отхлабваш помпата и отпускаш ремъка.Откачи го от леглото на разпределителния вал при съвпадащ белег на същия .На 5 ск внимателно върни коляновия вал/от снимката се вижда че неговия белег бяга напред/с въртене на гумата обратно на часовника.
След това закачваш ремъка и правиш проверка .
Именно!.
Браво на колегата. С малко четене , много внимаване всичко се нагласи а ? Екстра , много се радвам. Честито. Това е пътя, човек като си познава колата знае какво и е ...![]()
Благодаря!!!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта