проблем с газовото

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с газовото

Мнениеот The_Machine » Вто 23 фев 2010 0:17


juve1 написа:Да използвам темата на колета да попитам Задължително ли е мотора като е газифициран свещите да са еднополюсни или е Предимно желателно .... :roll: Чувал съм от "майстори" че мотора работел наи коректно с еднополюсни свещи .... Защо и как може да се обясни това, или всичко е просто ЛАЛАджийска му работа .. :?: :roll:


1. Колегата от Русе май бърка керемиден и тухлен цвят - говорим за много светлокеремиден цвят - там е перфектната свещ ;)

2. Предимно препоръчително :)
Като идея би трябвало към единия електрод да протича най-силен ток и от високото напрежение там да се самопочиства най-добре. Газо-въздушната смес иска силна искра, защото е по-труднозапалима от бензино-въздушната...
При триелектродните искрата прехвърля последователно към трите електрода - зависи къде е най-малко междуполюсното разстояние в момента.




Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: проблем с газовото

Мнениеот Lifeguard » Вто 23 фев 2010 0:57


хаха абе то керемиди и тухли всякви,кви ли няма.но разбрах де,както и другите колеги дано са разбрали,но много колеги тука пишат,че са им бели свещите и се кефят :)


Потребителски аватар
juve1
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с газовото

Мнениеот juve1 » Вто 23 фев 2010 18:01


БЛАГОДАРЯ за изчерпателната и коректна информация ... :kissy: :обичам ви :oops:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта