Успех с търсенето!
Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Дизелчето е скъпо за подръжка доста! Това че върви .. не е вярно .. никак даже ... а като ти излязат едни 800лв за маховик и 600 за съединител ... тогава ще приказваме!
))
Успех с търсенето!
Успех с търсенето!
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Мерси за отговорите
ама така и никои не ми каза колко горе доло е облужване (масла,филтри,ремаци,ролки и т.н)
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Към 300 лева си приготви
.
.- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
да колега, смятам разхода в газ. На моят мотор съм с обикновена АГУ, понеже нямам дебитомер и съм с метални колектори, АЕА е мотора. По-старичко е като годинки, но пък никакви оплаквания нямам до момента, все пак го имам пета година. Единственият му недостатък е липсата на климатик, поради което го и продавам. Поздрави и успех в търсенето.
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Dizel_fen мерси ..
300 лева не ми се струва много - нормално си е..
А за двигателя няма се притеснявам много ще гледам е добре на визия и да е запазено,дизел или бензин остава на 2 място
Поздрави.
А за двигателя няма се притеснявам много ще гледам е добре на визия и да е запазено,дизел или бензин остава на 2 място
Поздрави.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)
Та ... викам сам да си удариш чертата!
Успех!
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)
Та ... викам сам да си удариш чертата!
Успех!
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Koksan написа:Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)
Та ... викам сам да си удариш чертата!
Успех!
Шшш човеч ти напрао ме отказа бре..Това просто ми се струва нереално..На нашия Шаран 2,0 (115 коня) Обслужването е 100 леа бре.. Като казвам обслужване имам в предвид смяна на маслото и филтрите. Той там дето сменят маслото го дажи даскала ми по физическо тряя го питам него,щото нали знаете различен сервиз различно "обрусване"
Мерси все пак
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Взимай TDI няма да збъркаш но го вземи от ГЕРМАНИЯ!!!!!!! може и да е на 200 000км но от германия!!!Моето е от италия и малко му смених двигател и скорости но за това аз съм си виновен бях в Румъния и колата тракаше 300км а я карах с 170км/час както и да е.....взех ударено поло от германия същия двиг смених всичко.....и сега София-Банско Банско-София = 25лв
Тва на първата снимка е въпросното поло
Тва на първата снимка е въпросното поло

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
kostadinchy написа:Шшш човеч ти напрао ме отказа бре..Това просто ми се струва нереално..На нашия Шаран 2,0 (115 коня) Обслужването е 100 леа бре.. Като казвам обслужване имам в предвид смяна на маслото и филтрите. Той там дето сменят маслото го дажи даскала ми по физическо тряя го питам него,щото нали знаете различен сервиз различно "обрусване"
Мерси все пак
Една кола не върви само с масло!!! А и ти казах .. само нафтовия филтър ще е 40 лева поне! ... виж цените и си прецени ... да не говорим ... че и турбината е консуматив и има живот (около 150 000км) та не се знае на кво попадаш ... турбинката е около 1700лв

- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Аз до кога ще опявам да не се взима TDI-3 цилиндъра,a SDI.Вървежа е почти еднакъв ,с малки изключения. Като ти дойде на главата смяна на турбо и ще вземеш да се вайкаш защо не взех SDI.И още повече 3-цилиндъра е колата-голям бъзик(направена е някоя мацка да ходи до супермаркета събота и неделя.А SDI е 4 -цилиндъра с директно впръскване на нафтата,не е предкамерен прост дизел(като моя) На мен да ми се наложи да дам 1700 лева за турбо и 200 лева за майсторлък-спирам колата от движение,продавам я на части и взимам нова! И не е само турбо,а Н75 клапана е 200 лв,има и чистене на турбото,дебитомер и сумати простотии които ти бъркат в джоба. Виж сега ако е 1.9 TDI 4 цилиндъра 90 к.с тогава вече е друга бира 

Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Не говорете глупости
турбо 300 400 лв втора ръка тествано
+ до сега не съм чул на някой да му се е наложило на 1.4.....Sdi не върви като Tdi карал съм и двете и разликата е огромна....ако ти се кара тролей си взимаш sdi ако някой има претенции може да ги пробваме дори мойта е със не работещ дебитомер ще я карам
дебитомер от англия на Бош оригинален 160лв до тук
тука в бош е 230...
Турбото не е консуматив!!!
Турбото не е консуматив!!!
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Никой не пише глупости! Не съм писал че вървят еднакво-разликата е малка.За градско-какво му пречи да е SDI
.Ми да взема 1.4 TDI да кара.Тук всеки споделя мнение,и това е моето мнение.Сега за извънградско да изпревариш тир движещ се със 120 км в час турбото помага много.Аз применно със чистият дизел не се наемам освен ако съм на 100% сигурен че няма да се врежа челно в насрещно идваща кола.Преценил съм че от 7000 км годишно извън градско карам 1000 км. само и не ми трябва кола с турбо.Карам само в града,в тези задръствания и голям трафик какво турбо.Карам с 10-20 км само на 1 и 2 скорост,тук таме 3-та. И не се оплаквам нито от разход,нито от зацапано турбо.
- monaha86
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 27 яну 2010 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dalgopol
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Лично на мен,обслужването ми излезе 500 лв.Колата ми е 1.4 TDI 2001 година.
Това включваше смяна на ремък,ролки,масло и филтри(без горивния).
Това включваше смяна на ремък,ролки,масло и филтри(без горивния).
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
monaha86 написа:Лично на мен,обслужването ми излезе 500 лв.Колата ми е 1.4 TDI 2001 година.
Това включваше смяна на ремък,ролки,масло и филтри(без горивния).
Кажи кой ремък, кажи какви филтри сложи и кои смени,кажи какво е маслото, защо не смени нафтовия кажи колко ти взеха за труд?
Другия колега ping23- дето кара без дебитомер - тия глуспоти ги разправяй някъде другаде!
400-500лв за турбина втора ръка .... и след 2 месеца айде още 400-500 и след още два 400-500 и така до кога? Хората за тия пари си купав Втори Двигател бе момче!
- kostadinchy
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 22 авг 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sa
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
monaha86 написа:Лично на мен,обслужването ми излезе 500 лв.Колата ми е 1.4 TDI 2001 година.
Това включваше смяна на ремък,ролки,масло и филтри(без горивния).
Най-накрая някой на напише това,което най-много ме интересува.Благодаря
А за другите коментари : Колата ще я карам основно градско и най-много да се ходи 2 пъти годишно нанякаде я на море,я на планина зимата.А иначе за 60-70 км до Хасково няма да е проблем толкова,че ще е 1.4 ТДИ,щото баща ми изобщо им няма доверите на тези с директното впръскване ама незнам де.1.9 ТДИ и той е удачен варият..
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chriss, pietrokaja и 69 госта