GOLF IV 1.6 2000-2001
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
За годината на производство чети тук.
А иначе почти няма значение откъде e внесена колата. Мърши има навсякъде. Наистина в Германия е по-срого и колите се обслужват що-годе навреме. Италианските пък не са толкова ръждави .... И не вярвай на врели, некипели, че там новите коли се задържат по складовете.
Има теми какво да гледаш при избор на автомобил. Потърси с търсачката.
А иначе почти няма значение откъде e внесена колата. Мърши има навсякъде. Наистина в Германия е по-срого и колите се обслужват що-годе навреме. Италианските пък не са толкова ръждави .... И не вярвай на врели, некипели, че там новите коли се задържат по складовете.
Има теми какво да гледаш при избор на автомобил. Потърси с търсачката.
Re: GOLF IV 1.6 2001
Данке на всички,но неразбран как се проверява годината от рамата.
Ето и рамите на два Голф 4-ки
WVWZZZ1JZYW313370
WVWZZZ1JZYU266584
от коя година са?
Ето и рамите на два Голф 4-ки
WVWZZZ1JZYW313370
WVWZZZ1JZYU266584
от коя година са?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
Щом не си разбрал, значи не си прочел темата внимателно. Гледаш десетата буква от номера на рамата. И на двете коли дето си дал тя е Y. Това означава, че автомобилите са модел 2000г. което означава, че са произведени в периода септември 1999 - юли 2000.
В мрежата има безброй сайтове с VIN декодери.
В мрежата има безброй сайтове с VIN декодери.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
godfadar написа:Данке на всички,но неразбран как се проверява годината от рамата.
Ето и рамите на два Голф 4-ки
WVWZZZ1JZYW313370
WVWZZZ1JZYU266584
от коя година са?
Първата е 313370 произведена бройка, втората е номер 266584 от завода
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: GOLF IV 1.6 2001
Виж и тази темичка, какви са симптоми на прецакан маховик, ако имаш съмнения за маховика сериозно се замисли за купуването, защото нов е над 800 лв viewtopic.php?f=24&t=187986&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA
Re: GOLF IV 1.6 2001
pedalchobaba благодаря за годините,а hooligan_sk блг за бройките.
Иначе рама номер WVWZZZ1JZYU266584 е този Голф http://www.cars.bg/u86126
Най-добра цена е в Пловдив,запазен е.Мисля на комп.диагностика да го занеса в сервиза на Фолксваген в Пд.Произведен е 2000г а регистриран юли 2001...Цената ще пада понеже няма лети,няма климатроник,няма подлакътник,няма СД само радио,а и мотора е най-старият...Мисля да я покарам 10-12км да видя как е и да я водя на диагностика да видя какво ще покаже,звънях и на Фолксваген в ПД и казаха донеси рамата и ще ви кажем всичко за колата ако е от Германия,Австрия или Швейцария...тази е от Милано,все пак там по си поддържат колите дано излезне нещо в базата данни,поне не е от Южна Италия...
Другата е http://www.car24.bg/11265123154523320 с рама WVWZZZ1JZYW313370 модел 2000г. ама е 1.4 малко слабичка ми се вижда...
Иначе рама номер WVWZZZ1JZYU266584 е този Голф http://www.cars.bg/u86126
Най-добра цена е в Пловдив,запазен е.Мисля на комп.диагностика да го занеса в сервиза на Фолксваген в Пд.Произведен е 2000г а регистриран юли 2001...Цената ще пада понеже няма лети,няма климатроник,няма подлакътник,няма СД само радио,а и мотора е най-старият...Мисля да я покарам 10-12км да видя как е и да я водя на диагностика да видя какво ще покаже,звънях и на Фолксваген в ПД и казаха донеси рамата и ще ви кажем всичко за колата ако е от Германия,Австрия или Швейцария...тази е от Милано,все пак там по си поддържат колите дано излезне нещо в базата данни,поне не е от Южна Италия...
Другата е http://www.car24.bg/11265123154523320 с рама WVWZZZ1JZYW313370 модел 2000г. ама е 1.4 малко слабичка ми се вижда...
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
yarek написа:Виж и тази темичка, какви са симптоми на прецакан маховик, ако имаш съмнения за маховика сериозно се замисли за купуването, защото нов е над 800 лв viewtopic.php?f=24&t=187986&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA
Темата е за 1,6 бензин
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
hooligan_sk написа:Темата е за 1,6 бензин
Ама няма кой да чете. То обикновено тук така става. Иначе Godfadar бих го посъветвал да се поразходи още малко. Нещо тези коли ... не знам. На първо четене не хващам вяра за Голф Trend Line с ESP. Пък и на тази цена, като се регистрира, евентуалната застраховка и обслужването на скоростите ... поне джанти да имаше, а втория изобщо не го разгледах. Мернах само, че е 1.4.
Пич, това са много пари за тези коли, не знам, поне за мен е така.
Re: GOLF IV 1.6 2001
Ами днес ходих да покарам този 1.6 малко.Отворих капачката на маслото и леко духаше от там...ама на мойто 306 духа много повече и нищо му няма.Скоростите са леко стегнати спрямо 306 нормално ли е или не?
Също педала на газта много усилия иска,аз на мойта леко го докосвам и скачат оборотите на 3-4хил,тук накакъв коментар.
Съединителя доста е твърд спрямо 306,доста по-трудно се натиска и сякаш по-бавно се връща май,не съм много сигурен...иначе надух до 90 някъде и спирачките са трепач.ДВГ не шуми,нямаше следи след това от теч на нещо.
Мисля да я нося след 3-ти март на диагностика и за 6хил ако я даде да я взимам,ако няма нещо скрито де...Друг Голф не намирам,ако някой знае да казва,ама да е само от ПД,че до СФ не ми се ходи,като разберат,че съм от страната ще ми пробутат някой краден...
Също педала на газта много усилия иска,аз на мойта леко го докосвам и скачат оборотите на 3-4хил,тук накакъв коментар.
Съединителя доста е твърд спрямо 306,доста по-трудно се натиска и сякаш по-бавно се връща май,не съм много сигурен...иначе надух до 90 някъде и спирачките са трепач.ДВГ не шуми,нямаше следи след това от теч на нещо.
Мисля да я нося след 3-ти март на диагностика и за 6хил ако я даде да я взимам,ако няма нещо скрито де...Друг Голф не намирам,ако някой знае да казва,ама да е само от ПД,че до СФ не ми се ходи,като разберат,че съм от страната ще ми пробутат някой краден...
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
godfadar написа:Ами днес ходих да покарам този 1.6 малко.Отворих капачката на маслото и леко духаше от там...ама на мойто 306 духа много повече и нищо му няма.Скоростите са леко стегнати спрямо 306 нормално ли е или не?
Също педала на газта много усилия иска,аз на мойта леко го докосвам и скачат оборотите на 3-4хил,тук накакъв коментар.
Съединителя доста е твърд спрямо 306,доста по-трудно се натиска и сякаш по-бавно се връща май,не съм много сигурен...иначе надух до 90 някъде и спирачките са трепач.ДВГ не шуми,нямаше следи след това от теч на нещо.
Мисля да я нося след 3-ти март на диагностика и за 6хил ако я даде да я взимам,ако няма нещо скрито де...Друг Голф не намирам,ако някой знае да казва,ама да е само от ПД,че до СФ не ми се ходи,като разберат,че съм от страната ще ми пробутат някой краден...
Значи лоста на 1,6 моторите конкретно си е малко стегнат, но съединителя е с хидравлика на педала и газта е електронна, няма жило, в тези 2 неща трябва да е в пъти по-леко от 306цата. Според мен потърси друга кола, точно тва е най-масово внасяния вариант и Пловдив не е малък град!! Или му обясни на търговеца че тея педали не са такива по принцип и да ти смъкне цената под 6000лв!!
тва може да се види http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
1.6 SR също ли е с електронна газ? Не е ли с жило? За 16V е ясно
При мен и съединителя и газта се натискат съвсем леко
При мен и съединителя и газта се натискат съвсем леко
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.6 2001
1.6 SR
е с жило...
- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
и аз така бях чувал, щото хулигана по-горе вика за електронна газ, ама въпросния 1.6 е варианта 101к.с. според обявата
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: GOLF IV 1.6 2001
maxpayne написа:и аз така бях чувал, щото хулигана по-горе вика за електронна газ, ама въпросния 1.6 е варианта 101к.с. според обявата
Възможно е да греша, мислех си че AKL е с електронна газ, но както и да е, пака не е нормално да е тежък педала
Re: GOLF IV 1.6 2001
hooligan_sk прав си,че има доста из ПД...днес тествах един,всичко му е ОК само дето нямах време да го занеса на диагностика...е имаше проблеми - стъклата не бачкаха,две от тях де...и като завивам му пука кормилото,продавача твърди,че е за смяна тампон?От какво друго може да е това пукане?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта