колеги нов проблем сутрин когато е студена колата паля я качват се оборотите до 2100 после огася така 10 пъти накрая остава запалена но оборотите варират от 200 (даже под 200 аха да огасне почва тресе и пак се дигат ) до 2000 така 5 мин докато загрее после остава на 900,1000 и си ги държи но се осеща леко притрисане не работи както трябва двигателя не равномерно ако подам газ гасне или почва да прекъсва и мн зор качва до 3000 оборота и кат пусна газта пак си угася
ходих в сервиз каза ми почисти си стъпковото моторче
чистих стъпково моторче дросел но пак е така
поздрави
нов проблем с голф 2 КР
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: нов проблем с голф 2 КР
Прилича на проблем с температурния регулатор,ето този,намира се отстрани :

до него трябва да идват 12в при работещ мотор,налягането на бензина след него трябва да е между 3,4 и 3,8 бара.Най лесно е да се пробва с друг,работещ,може да е от 8V ГТИ с механична К-Jetronic,но се губи ефекта на ускорителна помпа при рязко подаване на газ.

до него трябва да идват 12в при работещ мотор,налягането на бензина след него трябва да е между 3,4 и 3,8 бара.Най лесно е да се пробва с друг,работещ,може да е от 8V ГТИ с механична К-Jetronic,но се губи ефекта на ускорителна помпа при рязко подаване на газ.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
VW Golf GTI 16V KR празен ход КОНТРОЛ RELAY

колеги възможно ли е да е от това реле да ми мени обороти на студен двигател от 200 до 2000 кат загрее от 850 до 1000 варират и притриса
поздрави

колеги възможно ли е да е от това реле да ми мени обороти на студен двигател от 200 до 2000 кат загрее от 850 до 1000 варират и притриса
поздрави
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: нов проблем с голф 2 КР
Имам точно същия проблем и аз в момента но на скоро ми свършва бензина и филтъра е аут мисля
Ще следя темата, но според мен е от регулатора. За момента нямам време да го свалям карам на газ.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега аз го свалях този регулатор отворих го почистих го но няма ефект остана да проверя дали идват 12в до него и да го закарам да замерят налягането.
- alex929
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: нов проблем с голф 2 КР
Колегата Achim Lauritzen е написаи и е снимал къде ви е проблема.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: нов проблем с голф 2 КР
Може и да не е регулатор. Прави се диагностика преди да се твърди че е регулатора.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
нов симптом разхода ми се дигна 35 на 100 с 20лв 30км минавам и ми свършва бензина 
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега що се отнася до оборотите принцип би трябвало да е стапковото моторче.почисти го а за харченето виш първо свещите дали са черни и ако са черни си мерни компресиата.
-
zig-zag
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Тьрново
Re: нов проблем с голф 2 КР
Това което Ахим ти е снимал е регулатора за налягане и управление на горивото.При студено стартиране на мотора трябва да показва 1.5 бара,след няколко минути трябва да се покачи на 3.4 до 3.8 бара.Самия регулатор се замерва с омметър,трябва да показва от 20 до 26 ома.Като замерищ през куплунга трябва да е минимум 11.5 волта.Регулатора не подлежи на РЕМОНТ.Трява да се замени със здрав.Моя съвет е да отидещ на газ анализатор.Трбва да си в нормите от 0.5 до 1.5 СО на 3000 оборота при топъл мотор.Направи ревизия рагулатора,топлинното реле на 5 дюза,5дюза и главата на инжекциона.Успех.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега замерих регулатора показа 23.9 ома на куплонга 12 и нещо волта 5-та дюза е перфектна газ анализатора показа много богата смес на бензин маистора каза че ако я намали щяла да гасни колата трябвало да си почистя стъпковото моторче почистих го както и дросела почистих, главата на инжекцията съм я чистил и сменял гумичките вътре,от каде мога да намаля бензина ? само налягането на регулатора не сам мерил защото нямам манометър , ще пробвам с намляне на горивото ако не ще я карам на диагностика да мерят налягането,това топлино реле каде се намира и как да го проверя
благодаря предварително
поздрави
благодаря предварително
поздрави
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега незна каква инжекция ти е колата ама ако е механична недеи да бъркаш много по нея щото ще имаш после последствия.моя голф е такава и съм много доволен.железен мотор е ама и много трудно се прави ако стане нещо по инжекциона.виш му все пак компресиата но преди това виш свещите дали са черни.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: нов проблем с голф 2 КР
Сам си си отговорил според мен е високо налягането на регулатора
Успех 
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
колеги днес си пиграх с главата на инжекцията махнах капачетата които сам показал на снимката и вътре има едни шестограми поиграх си с тях и колата заработи значително по добре голяма разлика но все осще има едно леко притрисане мисля да закача манометър и да ги направя както трябва прецизно сега на слух по работата на двигателя ги правих


- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: нов проблем с голф 2 КР
Точно там не трябваше да пипаш 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта