МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Вто 02 мар 2010 8:26


anndroo написа:1 въпросче към притежателите на ВР6- предавките колко са ви дълги моята е :

1. - 60-70км.
2. - 110км.
3. - 160км.
4. - 190км.
5. - незнам още


казват ми,че не вървял заради скоростната ми кутия защото ми била много къса,а на ВР-а оригиналната не била толкова къса и заради въртящия момент вървял по добре с дългите скорости ( не се отнася за Пасат ВР6) :!:

Това при какви обороти е :?: че ме съмнява при едни и същи обороти на 3 да правиш 160, а на 4-190км/ч :!:
Какъв е кода на кутията :?:
Какво значи оригинална, ти си с кутия 02А за 6 цилиндров мотор, неможеш да сложиш такава от 4 цилиндров, разликата е в камбаната, така че си с кутия за вр6, няма начин :!:
По спомен имаше само 2-3 кода на кутия 02А за вр6...




G60

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот G60 » Вто 02 мар 2010 9:19


mario_lud. написа:

Aндро брат тва е най-бързото вр6 с което съм се пускал не се притесняваи колата ти върви супер ;) мен лично мн ми хареса върви доста пове4е и от синиата 3ка със 16ките тора супер но се пак абф-а си е абф аиде успех

:lol: Тоя със другия ВР6 с които си се пускал да не си е откачил единия цилиндър случайно,кви АБФ-и кви 5 лева? осъзнай се бе. А иначе моя не помня точно колко прави на 1-ва 2-ра и 3-та но на 4-та прави точно 205км/ч на 6200об.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 02 мар 2010 9:58


pe6kata написа:
anndroo написа:1 въпросче към притежателите на ВР6- предавките колко са ви дълги моята е :

1. - 60-70км.
2. - 110км.-6900-7000
3. - 160км.
4. - 190км.
5. - незнам още


казват ми,че не вървял заради скоростната ми кутия защото ми била много къса,а на ВР-а оригиналната не била толкова къса и заради въртящия момент вървял по добре с дългите скорости ( не се отнася за Пасат ВР6) :!:

Това при какви обороти е :?: че ме съмнява при едни и същи обороти на 3 да правиш 160, а на 4-190км/ч :!:
Какъв е кода на кутията :?:
Какво значи оригинална, ти си с кутия 02А за 6 цилиндров мотор, неможеш да сложиш такава от 4 цилиндров, разликата е в камбаната, така че си с кутия за вр6, няма начин :!:
По спомен имаше само 2-3 кода на кутия 02А за вр6...


1. - 60-70км. 7100
2. - 110км.-6900-7000
3. - 160км.може да е 140-150 на 6500-(понеже ми забива)с точност на 3-та не съм ги гледал КМ.
4. - 190км. 6000-6100 на толкова ми заби муцуна и
5. - незнам още
на камбаната ми пише CCM

вътре не знам какво има

АБФ-а след 160 го минавам

Последна промяна от Adrian-AAA на Вто 02 мар 2010 10:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Вто 02 мар 2010 10:07


anndroo написа:
G60 написа:Проблемът не е от ламбда сондата,най вероятно е от дебитомер,компютър(ако е бил автоматик),бензинова помпа,свещи и кабели. При мен ситуацията е подобна,колата върви до 4500 оборота и после забива,но не винаги го прави. Но дори и така никога не съм падал от АБФ или ХЕ :roll:

бензиновата помпа ми е от механичен инжекцион,а тя мисля че си е на 6-бара, не съм я сменял имам я и от ВР-а,а дебитомера дали е много скъп нов ако въобще има.
Компютъра мисля,че с Чип трябва да се оправи поне от към ограничителя,но искам 1-во да си сложа колектор и тогава
свещи и кабели са нови,така го взех явно и те са търсили проблема щом са сменяни :x



налягането на бензина не зависи само от помпата а наи вече от регулатора на налягане това че е в кутия не променя нищо нито налягане нито дебит ролята и е савсем друга не си играи с помпи не ти е там проблема много по логично е да тарсиш поблема в ЕКУ то както ти казаха щом е от автоматик а колегата дето не се давал на АБФ-и и ХЕ-та явно не ги е срещтал често читаво ХЕ варви кола и полвина пред 3-ка ВР6 с АБФ само с сменена генерация сащо го отнася ВР6-са си е страшен мотор ама е малко по тромав за атмосверка успех :да:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 02 мар 2010 10:10


GOLF 2 GTI16v написа:
anndroo написа:
G60 написа:Проблемът не е от ламбда сондата,най вероятно е от дебитомер,компютър(ако е бил автоматик),бензинова помпа,свещи и кабели. При мен ситуацията е подобна,колата върви до 4500 оборота и после забива,но не винаги го прави. Но дори и така никога не съм падал от АБФ или ХЕ :roll:

бензиновата помпа ми е от механичен инжекцион,а тя мисля че си е на 6-бара, не съм я сменял имам я и от ВР-а,а дебитомера дали е много скъп нов ако въобще има.
Компютъра мисля,че с Чип трябва да се оправи поне от към ограничителя,но искам 1-во да си сложа колектор и тогава
свещи и кабели са нови,така го взех явно и те са търсили проблема щом са сменяни :x



налягането на бензина не зависи само от помпата а наи вече от регулатора на налягане това че е в кутия не променя нищо нито налягане нито дебит ролята и е савсем друга не си играи с помпи не ти е там проблема много по логично е да тарсиш поблема в ЕКУ то както ти казаха щом е от автоматик а колегата дето не се давал на АБФ-и и ХЕ-та явно не ги е срещтал често читаво ХЕ варви кола и полвина пред 3-ка ВР6 с АБФ само с сменена генерация сащо го отнася ВР6-са си е страшен мотор ама е малко по тромав за атмосверка успех :да:

значи пусках се с ХЕ тогава което го водят,че върви взима ми само старта (много гуми въртя) кола и половина между нас и така си оставаме до 200 (ХЕ-то беше празно само с 2 предни сеалки,без гума и без задни )


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот vr6vr6 » Вто 02 мар 2010 10:37


anndroo написа:1 въпросче към притежателите на ВР6- предавките колко са ви дълги моята е :

1. - 60-70км.
2. - 110км.
3. - 160км.
4. - 190км.
5. - незнам още


казват ми,че не вървял заради скоростната ми кутия защото ми била много къса,а на ВР-а оригиналната не била толкова къса и заради въртящия момент вървял по добре с дългите скорости ( не се отнася за Пасат ВР6) :!:

С чип до 7к оборота резултатите са следните 1- 70 2-120 3-близо 180 4 -205 5-...

пп. mario lud дай на лс. (че тука много бързи хе-та и абф имало) да се разберем за старт


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Вто 02 мар 2010 15:49


И аз съм с ССМ- другия код е СDM. Скоростите са подобни с абф-ските, разликата е основно в диференциала!!!
ето ти и предавателните числа:
VR6 -CCM и CDM
ABF - CGN,DPA и CDA
диф-
61/18 (3.39) VR6 ССМ
62/17 (3.65) VR6 CDM
70/19 (3.68) ABF

1-предавка
33/10 (3.30) All
2-
35/18 (1.94) All
3-
35/18 (1.31) All
4-
30/29 (1.03) VR6
35/34 (1.03) ABF
5-
31/37 (0.84) VR6
36/43 (0.84) ABF

Щом си ССМ това е скоростната кутия с най-дълги скорости(заради дифа), при 7000 об-220км/ч на 4-та, 280 на 5-та.
Аз правя същите скорости на съответните предавки и обороти, както при теб.
Пак казвам- сток вр6 2.8 дава около 15.2сек, ХЕ-15.8-15.9, АбФ- 16.3-16.5
Естествено че ако колите са модифицирани и времената стават други и с това да приключим, че ти зацапваме темата с глупости.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 02 мар 2010 17:53


дамм преди малко разбирам от продавача на мотора с скороостите ми,че дифа бил от АБФ всичко друго си било от ВР което какво означава....,че съм с скорости от АБФ сеедно и ВР-а като му дам на 1-ва и се пламва и си седи на едно място и за тва нямам старт,а на ВР-а си му трябват дълги скорости защото може да си ги бута.
затова усещам аз от 3-та на 4-та че по хубаво поема отколкото от 2-ра на 3-та :censored:
С 2 думи "купи си скорости" нали колеги


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот SpeeDLine » Вто 02 мар 2010 19:00


Mмм много изненади с тея ВР6 -и нямате късмет ти със скоростите друг с имобилайзера ... :(
"С 2 думи "купи си скорости" нали колеги"
Това е изхода :) и моята така повтаряше преди да се срещнем ;) Успех :) Дано намериш подходящата кутия :)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Вто 02 мар 2010 19:01


да бе, ще купуваш скорости, карай си така, тъкмо ще е по-пъргава, то като погледнеш абф-ския и вр6-ския диф.(при CDM) са еднакви почти...
А каквато и кутия да сложиш, няма как да стартираш с много газ, щото си стоиш на място :)
Ще и хванеш цаката :да:


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот mario_lud. » Вто 02 мар 2010 19:41


G60 написа:
mario_lud. написа:

Aндро брат тва е най-бързото вр6 с което съм се пускал не се притесняваи колата ти върви супер ;) мен лично мн ми хареса върви доста пове4е и от синиата 3ка със 16ките тора супер но се пак абф-а си е абф аиде успех

:lol: Тоя със другия ВР6 с които си се пускал да не си е откачил единия цилиндър случайно,кви АБФ-и кви 5 лева? осъзнай се бе. А иначе моя не помня точно колко прави на 1-ва 2-ра и 3-та но на 4-та прави точно 205км/ч на 6200об.


Не аз нз защо говориш глупости без да знаеш коментираш.
Точно със голфче 3вр6 имам доста стартове са незнам в какво състояние са,но другите не ме и минават никаде докато този след 160 ме минава.Хе то за което става вапрос върви доста повече се пак това Хе е почти сток има чип къси скорости и лек маховик.Да няма седалки задни но те са има няма 20кг ;)
За сток вр на андро голфа върви супер се пак и като спре да забива ;)


G60

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот G60 » Вто 02 мар 2010 20:21


mario_lud. написа:

Не аз нз защо говориш глупости без да знаеш коментираш.......

отговорил съм ти на Л.С. да не пълним темата с глупости.

anndroo написа:

дамм преди малко разбирам от продавача на мотора с скороостите ми,че дифа бил от АБФ всичко друго си било от ВР което какво означава....,че съм с скорости от АБФ сеедно и ВР-а като му дам на 1-ва и се пламва и си седи на едно място и за тва нямам старт,а на ВР-а си му трябват дълги скорости защото може да си ги бута.
затова усещам аз от 3-та на 4-та че по хубаво поема отколкото от 2-ра на 3-та
С 2 думи "купи си скорости" нали колеги

никакви скорости не ти трябват,проблемът ти въобще не е в кутията :idea:
Казах ти вероятните причини които евентуално ти спъват колата,дебитомер,компютър,помпа...за кабелите и свещите каза че са нови. По горе ставаше въпрос за ламбда сондата,не е от нея,тя не играе роля във високите обороти така че тя отпада като причина. Ако има някой колега с някое по добро предположение нека каже,дано да ти помогнем с общи усилия :да:


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот tosho_vr6 » Вто 02 мар 2010 21:00


anndroo написа:дамм преди малко разбирам от продавача на мотора с скороостите ми,че дифа бил от АБФ всичко друго си било от ВР което какво означава....,че съм с скорости от АБФ сеедно и ВР-а като му дам на 1-ва и се пламва и си седи на едно място и за тва нямам старт,а на ВР-а си му трябват дълги скорости защото може да си ги бута.
затова усещам аз от 3-та на 4-та че по хубаво поема отколкото от 2-ра на 3-та :censored:
С 2 думи "купи си скорости" нали колеги


колега значи и аз мога да кажа нещо по въпроса доста кутий съм направил и счупил :D значи за гонка на 400метра ти трябва къса кутия дори и тази от ABF и тя е дълга най доброто време съм правил със кутия от пасат 1.8 тя е доста къса но и най пъргава но става само за гонки нищо друго на пета скорост на 6700обр.е на 220км/ч.
Кутията от ABF няма голяма разлика със на вр6 просто имам по голяма максимална скорост карал съм я на атмосферна кола и на турбо кола дори сега карам със на ABF кутия по две причини че няма кутий за ВР6 а и са много скъпи а за ABF има и на разумни цени а разликата не е голяма в предавателните числа .
За мен проблема ти е тръгването просто ти трябва да свикнеш със старта с тази кутия вече ако сложиш кутия от пасат 1.8 там ще видиш зор със тръгването но нагоре скоростите ги награбваш като топъл хляб :) :) .
Сега се занимавам със новия ми проект и си търся дизелова кутия защото е много дълга а сега ще ми трябват много дълги скорости надявамсе да имам сила още повече от миналата година.
Моя съвет е да си караш със тази кутия надявамсе да съм ти бил полезен :)


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот mario_lud. » Вто 02 мар 2010 22:39


tosho_vr6 написа:
anndroo написа:дамм преди малко разбирам от продавача на мотора с скороостите ми,че дифа бил от АБФ всичко друго си било от ВР което какво означава....,че съм с скорости от АБФ сеедно и ВР-а като му дам на 1-ва и се пламва и си седи на едно място и за тва нямам старт,а на ВР-а си му трябват дълги скорости защото може да си ги бута.
затова усещам аз от 3-та на 4-та че по хубаво поема отколкото от 2-ра на 3-та :censored:
С 2 думи "купи си скорости" нали колеги


колега значи и аз мога да кажа нещо по въпроса доста кутий съм направил и счупил :D значи за гонка на 400метра ти трябва къса кутия дори и тази от ABF и тя е дълга най доброто време съм правил със кутия от пасат 1.8 тя е доста къса но и най пъргава но става само за гонки нищо друго на пета скорост на 6700обр.е на 220км/ч.
Кутията от ABF няма голяма разлика със на вр6 просто имам по голяма максимална скорост карал съм я на атмосферна кола и на турбо кола дори сега карам със на ABF кутия по две причини че няма кутий за ВР6 а и са много скъпи а за ABF има и на разумни цени а разликата не е голяма в предавателните числа .
За мен проблема ти е тръгването просто ти трябва да свикнеш със старта с тази кутия вече ако сложиш кутия от пасат 1.8 там ще видиш зор със тръгването но нагоре скоростите ги награбваш като топъл хляб :) :) .
Сега се занимавам със новия ми проект и си търся дизелова кутия защото е много дълга а сега ще ми трябват много дълги скорости надявамсе да имам сила още повече от миналата година.
Моя съвет е да си караш със тази кутия надявамсе да съм ти бил полезен :)

Напълно съм съгласен късата кутия помага мн мн на една кола пример при мен като сложих кътия от 9а само от кутията колата тръгна много пове4е от колкото когато беше със ЦДА


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 02 мар 2010 22:51


мерси на всички :bowdown помогнахте ми вече знам какво да правя и какво не



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта