центровка на запалването ЕЗ
центровка на запалването ЕЗ
Здравеите колеги.Сваляхме делкото на ЕЗ за смяна на вакуум регулатор и сега искам да направя центровка на делкото.Та въпросния стробоскоп няма градуси.Тези 18 градуса как може (ако въобще може с тази машинка) да се докарат.освен 0 (нуличката) на маховика има ли друг белег които трябва да се гледа и въпросния стробоскоп ще свърши ли работа?Благодаря
Re: центровка на запалването ЕЗ
С извинение за просташката идея, ако стробоскопът няма скала, но се знае къде е 0, не може ли да се ползва транспортир? Или е неточно? Сканирах и 6 страници инструкции, сега ще видя има ли как да ти ги пратя, макар че сигурно ги имаш, щом знаеш за 18-те градуса.
http://tcd.zapto.org/bufer/IgnitSetup/ - Тук е описано на кои мотори се сваля, в нач. на 6.jpg. Не възразявам да качите филетата на друго място и въобще да се направи един такъв архив.
http://tcd.zapto.org/bufer/IgnitSetup/ - Тук е описано на кои мотори се сваля, в нач. на 6.jpg. Не възразявам да качите филетата на друго място и въобще да се направи един такъв архив.
Последна промяна от Zlobomir на Нед 28 фев 2010 21:46, променено общо 2 пъти.
Re: центровка на запалването ЕЗ
маила ми е minchev_82@abv.bg .до колкото знам вакуума от делкото се сваля но в една тема засякох че не се сваля.някои имал ли е земане даване с това?
Re: центровка на запалването ЕЗ
Колега книжката е много хубава,търся я от години но я няма никъде.а и там не се споменава ни6то конкретно за стробоскопа.
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: центровка на запалването ЕЗ
това е полезно ще си го изпринтя
Re: центровка на запалването ЕЗ
Никой ли си нема идея как ще стане работата?Чувал съм че има и друг белег на маховика като ударено с секач но не мога да се сетя за кои мотор беше.по него ли се гледа и нуличката само за нагласянето на белезите на агренажния ремък ли се използва?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: центровка на запалването ЕЗ
центовката на EZ е 18градуса с откачен и запушен вакум при 750об./мин.
търси на маховика има 0 и резка за центровката.
търси на маховика има 0 и резка за центровката.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: центровка на запалването ЕЗ
vit_autosofia написа:центовката на EZ е 18градуса с откачен и запушен вакум при 750об./мин.
търси на маховика има 0 и резка за центровката.
Май че е точно обратното при EZ, поне така казват Auto Data и Tolerance Data. Това с откачения и запушен вакуум важи за 1.3 моторите!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: центровка на запалването ЕЗ
m&m16v написа:vit_autosofia написа:центовката на EZ е 18градуса с откачен и запушен вакум при 750об./мин.
търси на маховика има 0 и резка за центровката.
Май че е точно обратното при EZ, поне така казват Auto Data и Tolerance Data. Това с откачения и запушен вакуум важи за 1.3 моторите!
Аз пък не съм сигурен,За EZ моторите е валидно откачен и запушен вакум за моделите от година до година.Направил съм сигурно над 1000 центровки,ако не и повече.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: центровка на запалването ЕЗ
Може, не споря по въпроса. Затова се проверява точния модел и година на производство!В противен случай може да подведем човека.
Айде поздрави и със здраве
Айде поздрави и със здраве
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта