Кражба на бензин...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 05 май 2006 13:07


DragoCL написа:има един лесен начин
режеш гърловината слагаш мрежа и заваряваш пак гърловината и си готов
маркуч не може да влезе

...и от яд идиотите ти вкарват една отверка в резервоара и айде е.... мамата - знам такъв случай
такива като ги хванеш - поливаш ги с бенза дето са гепили драсваш им клечката и гледаш човека-пламък дано другите са замислят ама надали...лошото е , че някъде наблизо патрулка седи и ги пази и ти ще го отнесеш в крайна сметка
абе няма оправия просто




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пет 05 май 2006 13:51


Единственото спасение е да ги причакаш някоя нощ и :dummy:
Мисля, че хората които ти крадат от "глюкозата" за количката са едни и същи :wink:
После се разбираш с тях по стария изпитан метод на "око за две, зъб за чене" :lol:


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пет 05 май 2006 22:29


Само як бои маи ще ги спре
Моито решение е въздушна пушка


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 06 май 2006 9:50


Koлеги като чета ми хрумна следното :
Използва се оптронна двойка с въздушна междина / едно време имаше Бг такива 6Н 2144/. Изходящият ток на фототранзистора е 20 мА
Закрепва се на малка платчица, на планка към купето под капачката. На самата капачка се залепва 1 Г образна планка било от метал или непрозрачна пластмаса спираща инфрачервените лъчи на отронния датчик.
През светодиода се пуска 15-20 мА ток през ограничителен резистор. Когато капачката е затворена фототранзистора не се осветява .При отваряне се осветява и транзистора се отпушва. При отпушването си подава минусов сигнал към алармата./Транзистора е с отворен колектор и му трябва външен резистор във веригата на колектора./
Няма контакти и опастност от искрене.
Но работата със свързването е за електричар.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 06 май 2006 10:08


Или пък бутона който е монтиран към капака на резервоара да се ползва само за задействане на алармата без да се включва заедно с останалите бутони,който палят лампите в купето :arrow: тока е много малък(микроампери) :arrow: няма никакво искрене.Естествено това предполага наличието на отделен вход на алармата за врати и отделен за капаците т.е. аларма с 2 входа :idea:Друг вариант при аларма с 1 вход е развързване с диоди.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 06 май 2006 10:58


А няма ли да стане с едно рийд реле закрепено от вътрешната страна на ламарината, а на самото капаче да се залепи един магнит над мястото на релето?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 06 май 2006 11:32


Muncho написа:А няма ли да стане с едно рийд реле закрепено от вътрешната страна на ламарината, а на самото капаче да се залепи един магнит над мястото на релето?


Именно ламарината е проблема. Магнита старее бързо при досег с голяма площ метал. Ще работи известно време и край.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 06 май 2006 11:36


jerrry написа:Или пък бутона който е монтиран към капака на резервоара да се ползва само за задействане на алармата без да се включва заедно с останалите бутони,който палят лампите в купето :arrow: тока е много малък(микроампери) :arrow: няма никакво искрене.Естествено това предполага наличието на отделен вход на алармата за врати и отделен за капаците т.е. аларма с 2 входа :idea:Друг вариант при аларма с 1 вход е развързване с диоди.


Може бутона да управлява 1 транзистор, а той да е вързан с входа на алармата. Но тук пък има проблем с ненадежността именно поради микротоковете. Дори и при влага / мъгла/, измиване на колата, дъжд е възможно да се намокри бутона на капака и да сработи алармата. :cry:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Нед 07 май 2006 14:34




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 07 авг 2006 13:19


ако го хванеш,събличаш го ,намазваш го с мед и го вързваш за едно дърво в гората.И го заебаваш


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Пон 07 авг 2006 13:33


vladtod написа:ако го хванеш,събличаш го ,намазваш го с мед и го вързваш за едно дърво в гората.И го заебаваш


Нема нужда да го мажеш с мед докарай го аз да го вържа в нашите гори до сутринта и на него ще му източат но не бензина а кръвчицата.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта