Здравейте на всикчи и предварително благодаря за помоща!
Ето какъв ми е проблема - Карам Голф 3 1,9 ТДИ 1996 г двигател AHU - при мен е от близо 2,5 години - изминати около 70 000 км. Та да се върна на проблема - при пътуване на дълги разстояния, и след като измина ориентировъчно и всеки път е различно но приблизително - 50 км. Колата забива муцуна и повече от 145-150 км/ в час не може, имайте предвид че говоря за прав участък на който без проблеми 180-190 км/ в час си ги прави. Преди около 2 месеца бе попаднала вода резервоара и си мислех че горивния филтър е прецакан, но преди 2 дни я обслужих напълно и пак продължава по същия начин, днес изминах приблизително 100 км преди педала да "потъне".
Моля за мнения, препоръки коментари!



Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Последна промяна от Sunny на Пон 15 фев 2010 17:02, променено общо 1 път.
Причина: Корекция на раздела и заглавието
Причина: Корекция на раздела и заглавието
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 28 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: karnobat
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
НА БАИР КАК Е КОЛЕГА
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Значи на баир губи мощност и пада скороста (педала на газта стои безучастен, натсискам го и потъва без да ускорява или поне да задържа същата скорост), на равен участък стига до 145-150 км
- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Мой приятел със същия мотор се оплакваше от същото. Смени N75, взе спрей почисти дебитомера и все така. Накрая се оказа маркучлето, което влиза в компютъра се закъсало. Смени го и сега излита... Пробвай може от това да е.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Извинявам се ако прозвучи глупаво, но знанията ми са първични на тази тематика. Но къде се намира това мркучле, мога ли сам да си го сменя и какви парички би ми излезнало или да ходя при масйтор?
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Аз съм със същия мотор - имах сходни проблеми.Казвам сходни щото аз не можех да вдигна повече от 130 км.в ч..Та пристъпих към оглед - маркучето за което споменаха по горе бе здраво.Нцелих си клапан Н75 като главен виновник за събитията.Свалих го опитах се да почистя развали се повече и си купих нов 60-70 лв. смених заедно с клапана за ЕГР.Всичко се оправи и колата стана както преди.
Н75 се намира зад корпуса на въздушния филтър - влизат три маркучета в него с различен цвят.При запален мотор се ослушай дали цъка постоянно като шевна машина.Цъка ли не е от него.Причини може да има много за невървенето на твоята ама щом не си запознат направи и тест с компютър.Да си изпише грешките.
Късмет
Н75 се намира зад корпуса на въздушния филтър - влизат три маркучета в него с различен цвят.При запален мотор се ослушай дали цъка постоянно като шевна машина.Цъка ли не е от него.Причини може да има много за невървенето на твоята ама щом не си запознат направи и тест с компютър.Да си изпише грешките.
Късмет
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Благодаря за отговора, ще изчакам още няколко мнениея и евентуално в петък ще я водя на тест!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
От разстояние всичко е само предположения така че и 100 мнения да прочетеш си трябва да погледне някой дето разбира 

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 17:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе/Борово
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
и аз имам същия проблем само че съм с 1Z мотора.Вдигам 140 и до там,пак от същите работи ли може да е ?
- petyo_k
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Абсолютно!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Преди час бях при Жоро - (майстор препоръчан от форума в Пловдив се намира) та той закачи Голф-а на VAG - COM и се оказа че има недостиг на налягане, тоест компютъра си иска 0,8(или близка до тази стойност) а получава 0,5 и от там започва да работи в авариен режим. Утре ще ходя да видим къде губи налягане от дебитомера , от интерколера или от още 2-3 места ми обясни както или от някъкви спукани маркучлета..... Утре ще пиша какво е станало ..... Ако някой знае нещо повече да сподели!!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
здравейте на всички отново, в продължение на темата която пуснах - продължавам неволите си....Отидох при майстора от форума - Георги(Пловдив) в (май преди това е работил в Бош) нищо хубаво не мога да кажа за него но и лошо няма да кажа, защото може при мен да се е получил единичен случей....та да продължа по същество. Бях при въпрсония Жоро - момчето видимо разбира разбрахме се да оставя колата за цял ден да диагностира и да открие проблема, в предтекст ще кажа че пред мен закачи колата на Ваг- КОм... и колата показа грешка в налягането... оставаих я за диагностика.... след 6 часа престои на автомобила Жоро беше проверил дебитомера, маркучите(уж.. не съм убеден) турбото... дойдох за поредния тест с Ваг-КОМ... пак грешка в налягането.... компа си иска 0,8 а му се подава 1,2 или нещо от сорта...Целия проблем идва май от един датчик или нещо подобно което стои межжду горивния и въздушния филтър в което нещо влизат червения синия и чернищ маркуч, които управляват вакума ако не се лъжа... ако някой има да сподели и да ми каже как да реагирам и какво да направи моля да сподели!!!!
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391-горе долу да добиете представа за проблемите,който може да настъпят или ги имате вече!!!
За всички почитатели на ТДИ,този сайт може да ни помогне за правилната експоатация на нашия дизелов автомобил:)
Успех на всички:)
За всички почитатели на ТДИ,този сайт може да ни помогне за правилната експоатация на нашия дизелов автомобил:)
Успех на всички:)
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
tonipenev Mайстора ти явно изобщо си няма на идея какво прави
Ако проблема ти идва от ниско налягане 0,5 както си писал,то колата ще забива и ще пуши много черно от ауспуха,което пък значи че най-вероятно имаш скъсан мъркуч по турбопътищата
А ако забива от високо налягане 1,2 бара примерно то тогава възможните приини са кофти N75 или още 1-2 неща.Трябва да се види и дебитомера какви стойности достига
Важно е да разбереш каква грешка ти дава колата преди да тръгваш да правиш каквото и да било
п.п.Не ходи при този майстор повече...


Ако проблема ти идва от ниско налягане 0,5 както си писал,то колата ще забива и ще пуши много черно от ауспуха,което пък значи че най-вероятно имаш скъсан мъркуч по турбопътищата
А ако забива от високо налягане 1,2 бара примерно то тогава възможните приини са кофти N75 или още 1-2 неща.Трябва да се види и дебитомера какви стойности достига
Важно е да разбереш каква грешка ти дава колата преди да тръгваш да правиш каквото и да било

п.п.Не ходи при този майстор повече...

-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Загуба на мощност при Голф 1,9 TDI
Благодаря Dorian за съвета прав си че няма повече да ходя при този майстор - но вече се чудя сериозно къде в пловдив някой може да ми обърне вниемание и да ми каже какъв е проблема - относно проблема колата забива муцуната при следното положение - нормално ВАГ-КОМ за моята кола дава налягане 0,8 - при което колата върви нормално - сега обаче се получва така че в следсттвие на някакъва причина достига налягане 1,2 и се получва ПРЕТУРБИРАНЕ(този термин чух из форумите)при което автомобила започва да работи в авариен режим за да не се бъгне! Надявам се така да е по разбираемо - този "майстор" - каза че е проверил маркучите, дебитомера и турбото всичко при тях било ОК..... отново моля за съвет съфорумците....и ако някой в Пловдив е имал същия проблем нека да подскаже къде и при кой е бил?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта