Li4o написа:.........
Nova даде ценна идея - да фиксирам автоматичния смукач на 900 оборота ...
....
Все пак водих колата и при един специалист - човека ми каза същото - заминал си е автоматичния смукач - няма оправяне, а нов е безумно скъп.
Минах на варианта "фиксиране на лостчето на автоматичния смукач" - проблема реших като от средно дебела медна тел направих нещо като юзда, която закачих за лостчето(има удобно удебеление с шайба по средата), което ми буташе газта, и го издърпах назад до такова положение, че оборотите при загрял двигател да са около 1000.
Разбира се при такова фиксиране на оборотите при студен двигател могат да се окажат недостатъчни и колата да гасне, а пък при достатъчно загрял - да минават 1000...но надявам се това да е временно до намиране на генерално решение на проблема - най-вероятно трансплантация на друг карбуратор или...моно
