



Голф 3 ГТ
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
1,8 моно но ADZ. Това са последните такива мотори, една идея по-пъргави са от АБС-ите и съответно са по-запазани 

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТ
1,8 моно но ADZ.
Да,става,но ако колата се кара на бензин само...
На газ е един филм с неясен край...

- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Голф 3 ГТ
не че карам 1.6 101h.p. но да ви кажа не карам бавно а разхода ми е от 8л/100км. до 10л/100км. мисля че гти-то за тоя разход може само да мечтае карам го вече бая време змисля че 1.6 101 върви повече пробвал със се няколко пъти със 1.8 90 и не съм бил 2-ри засега поне,имах приятел със 1.8 90 и като му давах да кара моито голфе казваше че върви бая повечко от неговият,а той доста пазеше и стягаше автомобила си.
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
Speedy86 написа:не че карам 1.6 101h.p. но да ви кажа не карам бавно а разхода ми е от 8л/100км. до 10л/100км. мисля че гти-то за тоя разход може само да мечтае карам го вече бая време змисля че 1.6 101 върви повече пробвал със се няколко пъти със 1.8 90 и не съм бил 2-ри засега поне,имах приятел със 1.8 90 и като му давах да кара моито голфе казваше че върви бая повечко от неговият,а той доста пазеше и стягаше автомобила си.
По-горе като се прочетат мненията се прави доста добро заключение --
1.6 101к. е съвременен мотор, инжекцион, който реагира по-добре на подаване на гас. Има доста добри показатели за "нормално"(в кавички е, защото "нормално" е доста относително, а едни 100, за други - 180).Относно харченето 1:1(поне в моя случай)...
1.8 90к (ABS) e доста "възрастен" двигател, който има малко по-висок въртящ момент от 1.6 101к.Малко по-муден при рязко подаване на гас(все пак е моно). Много здрав мотор (и това си е доста относително), по-малко електроника. Много лесен за газификация!
И накрая най-важното при избора е
naskogolf написа:Гледай колата да е запазена и читава.
и още нещо важно
jims написа:Нататък си е въпрос на личен избор
Ако говориме за разход, за тия стойности дето лапат тия GT-та, по-добре добави едно I отзад при избора.
Ако искаш нисък разход се насочи към печка!
При мен такива са изводите след 35хил. км. с тва АФТ., но всичко си зависи от теб.
Иначе всеки от колегите е прав за себе си!
Ако търсиш вървеж - ГТИ
Ако търсиш икономия на гориво + вървеж - ТДИ
Ако си почитател на ГАЗпром - АБС - 1.8/90к.с
Ако искаш само ръмжене и харч като за ГТИ, а вървеж като за АБС - ГТ 101к.с. - АФТ, АЕК, АКС
- StanTheMan
- Мнения: 211
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател: AFT
- Местоположение: Смолян; София
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТ
Speedy86 написа:не че карам 1.6 101h.p. но да ви кажа не карам бавно а разхода ми е от 8л/100км. до 10л/100км. мисля че гти-то за тоя разход може само да мечтае карам го вече бая време змисля че 1.6 101 върви повече пробвал със се няколко пъти със 1.8 90 и не съм бил 2-ри засега поне,имах приятел със 1.8 90 и като му давах да кара моито голфе казваше че върви бая повечко от неговият,а той доста пазеше и стягаше автомобила си.
Аз пък карам 1,6 101h.p. и споделям твоето мнение колега, че gti може само да си мечтае за разхода на ГТ-то!

иначе по темата - 1,8 си е направо дуракоустойчив двг, става човек да се учи на него, но пък си е стар мотор, трудно ще намериш читав такъв

обаче това, че афт-то е по-млад далеч не означава, че лесно ще намериш читаво ГТ!
на ГТ-то мн ме кефи, че си е новичко и повечето са фул екстри - удобствата създават допълнително удоволствие от карането, докато не знам как са оборудвани ABS-те.
Успех и да споделиш после

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
ако е за въпрос има и GT с ADZ мотор.зависи какво намери колегата да е по читаво.не знам какво толкова му харесвате на ABS -а, преди AFT-то карах голф3 с такъв мотор, е разбих се от ремонти по двигателя, накрая го продадох.купих си сегашната кола и се родих.
- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Голф 3 ГТ
Колеги, миналата година за малко бях притежател на Голф ГТ АЕК 1.6 101кс; след 3 месеца каране минах на Венто АБУ 1.6 75кс; преди месец се сдобих с Голф ГЛ АБС 1.8 90кс и смея да твърдя че съм ги поразбрал горе-долу:
АЕК - мнооого муден като не е загрял поне на 70 градуса
- муден и преди 3500-4000 оборота
- кофти скорости (прекалено къси), градско понякога от 2ра съм хакал 4та, щото ми става жал за цялата трансмисия от ръчкане
- като включиш климатика (почти всички с тоя мотор имат) все едно си с 1.4 АБД
- капризен мотор като цяло
+ бяга повече от АБС като влезе в обороти, но има същата макс. скорост, т.е. по-бързо ускорява
+ не харчи кой знае колко, но и не е подходящ за газова уредба, освен ако не е ГИ, а аз направих грешка и за по-евтино му сложих обикновено газово с ел. клапан и впоследствие се принудих да го продам...
+ добро оборудване в сравнение с "предците"
+ издържа на "рязане"
АБУ - муден и като студен и като загрял... дори и като е прегрял
- проблеми с охлаждането
- проблеми с разхода на масло
- проблеми с обороти
- не върви изобщо
+ изродско икономичен градско при нормално каране и прекумерна температура
+ евтини чаркалаци
+ не е капризен, стига да не го настъпваш
АБС - тоя мотор сякаш не усеща купето на Голфарата - въртящия му момент се усеща добре и в ниски обороти - може да си тръгваш и на 2ра
- гарнитурите му не държат за дълго...
- семерингите също, особено на скоростната кутия
- така наречените "ябълки" - едни пластмасови шарнирчета на лостовата система на скоростите могат да те предадат когато искат, така че е хубаво да имаш под ръка в багажника или жабката (струват около 4-5 лева)
+ върви много добре и на ниски и на високи обороти - много добре балансиран
+ харчи малко при нормално каране (в Добрич ми харчи 8 газ градско)
+ с включен климатик и 5 души в колата Голфарката си пере нагоре по баира без да му мисли много
+ евтина поддръжка отвсякъде
Общо взето и 3те мотора са корави и няма да те оставят на пътя.
Е то излезе, че няма перфектен двигател, но затова Фолксваген не е само с 1.8 или
1.6 ... Инженерите са помислили за всеки вкус
Определението "перфектен" ще дадем живот и здраве на perfetto mobile
АЕК - мнооого муден като не е загрял поне на 70 градуса
- муден и преди 3500-4000 оборота
- кофти скорости (прекалено къси), градско понякога от 2ра съм хакал 4та, щото ми става жал за цялата трансмисия от ръчкане
- като включиш климатика (почти всички с тоя мотор имат) все едно си с 1.4 АБД
- капризен мотор като цяло
+ бяга повече от АБС като влезе в обороти, но има същата макс. скорост, т.е. по-бързо ускорява
+ не харчи кой знае колко, но и не е подходящ за газова уредба, освен ако не е ГИ, а аз направих грешка и за по-евтино му сложих обикновено газово с ел. клапан и впоследствие се принудих да го продам...
+ добро оборудване в сравнение с "предците"
+ издържа на "рязане"
АБУ - муден и като студен и като загрял... дори и като е прегрял
- проблеми с охлаждането
- проблеми с разхода на масло
- проблеми с обороти
- не върви изобщо
+ изродско икономичен градско при нормално каране и прекумерна температура
+ евтини чаркалаци
+ не е капризен, стига да не го настъпваш
АБС - тоя мотор сякаш не усеща купето на Голфарата - въртящия му момент се усеща добре и в ниски обороти - може да си тръгваш и на 2ра
- гарнитурите му не държат за дълго...
- семерингите също, особено на скоростната кутия
- така наречените "ябълки" - едни пластмасови шарнирчета на лостовата система на скоростите могат да те предадат когато искат, така че е хубаво да имаш под ръка в багажника или жабката (струват около 4-5 лева)
+ върви много добре и на ниски и на високи обороти - много добре балансиран
+ харчи малко при нормално каране (в Добрич ми харчи 8 газ градско)
+ с включен климатик и 5 души в колата Голфарката си пере нагоре по баира без да му мисли много
+ евтина поддръжка отвсякъде
Общо взето и 3те мотора са корави и няма да те оставят на пътя.
Е то излезе, че няма перфектен двигател, но затова Фолксваген не е само с 1.8 или
1.6 ... Инженерите са помислили за всеки вкус

Определението "перфектен" ще дадем живот и здраве на perfetto mobile

Re: Голф 3 ГТ
+1 за 1.8абс,само че не мислиш ли колега че са малко старички
а който казва че не можели да вървят е в пълна грешка 220 по километраж

а който казва че не можели да вървят е в пълна грешка 220 по километраж

- qNkOo
- Мнения: 257
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич/Пловдив/...
Re: Голф 3 ГТ
Връщам си думите обратно! Вземай си 2Е и си ти човека!!! Скоро продадох
Голфа и си купих Венто ГТ 2Е. Ами просто различни светове...
Голфа и си купих Венто ГТ 2Е. Ами просто различни светове...

- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТ
ahhi написа:+1 за 1.8абс,само че не мислиш ли колега че са малко старички![]()
а който казва че не можели да вървят е в пълна грешка 220 по километраж


Re: Голф 3 ГТ
1,8 АБС!Все едно че караш дизел с турбина.Мах. въртящ момент при 2400 об/мин.Перфектен мотор за градско каране.Освен че е страшно здрав е и пъргав при ниски обороти.Карах такъв Голф 3 години.1.8 GT.Продадох го на приятел.Смених 2 коли след него.Пак карам такъв!Исках същия но да има клима и еър бегове.И го намерих - перфект.Подръжката му е смешно евтина.Естествено ако искаш много вървящ Голф си за ABF.Само че при него всичко е Х 2 - данъци, части, разход гориво.
Ако искаш прилично вървяща кола без проблеми и с ефтина подръжка - Голф3 GT 1.8 ABS
Ако искаш бегачка и можеш да отделяш повече парички - Голф GTI 2.0/16V.
Всичко друго е компромис.
Не споменавам дизелови мотори, защото няма нужда.
Избора си е твой.Хубава кола се търси по мерак и с търпение!
Ако искаш прилично вървяща кола без проблеми и с ефтина подръжка - Голф3 GT 1.8 ABS
Ако искаш бегачка и можеш да отделяш повече парички - Голф GTI 2.0/16V.
Всичко друго е компромис.
Не споменавам дизелови мотори, защото няма нужда.
Избора си е твой.Хубава кола се търси по мерак и с търпение!
- f1ka
- Мнения: 501
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТ
asassin написа:1,8 АБС!Все едно че караш дизел с турбина.Мах. въртящ момент при 2400 об/мин.Перфектен мотор за градско каране.Освен че е страшно здрав е и пъргав при ниски обороти.Карах такъв Голф 3 години.1.8 GT.Продадох го на приятел.Смених 2 коли след него.Пак карам такъв!Исках същия но да има клима и еър бегове.И го намерих - перфект.Подръжката му е смешно евтина.Естествено ако искаш много вървящ Голф си за ABF.Само че при него всичко е Х 2 - данъци, части, разход гориво.
Ако искаш прилично вървяща кола без проблеми и с ефтина подръжка - Голф3 GT 1.8 ABS
Ако искаш бегачка и можеш да отделяш повече парички - Голф GTI 2.0/16V.
Всичко друго е компромис.
Не споменавам дизелови мотори, защото няма нужда.
Избора си е твой.Хубава кола се търси по мерак и с търпение!
Напълно съм съгласен и аз карах 2 год . 1.8 ABS МНОГО МНОГО доволен

-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТ
много има изписано по тази тема, сега и аз да си споделя мнението
карам 1.6 гт 101 коня АЕК
много често се казва че е мъртвец във ниските обороти, в което има известна доза истина
НО със моя голф съм тръгвал на 3та от спряло положение и не изгасва
за вървеж колата си върви доволно над 3500 оборота, защото тогава идва високия въртящ момент
а относно разход на магистралата със 110 е около 7, а в градски условия около и над 9
за 1.8 ме мога да коментирам защото не съм го карал
карам 1.6 гт 101 коня АЕК
много често се казва че е мъртвец във ниските обороти, в което има известна доза истина
НО със моя голф съм тръгвал на 3та от спряло положение и не изгасва
за вървеж колата си върви доволно над 3500 оборота, защото тогава идва високия въртящ момент
а относно разход на магистралата със 110 е около 7, а в градски условия около и над 9
за 1.8 ме мога да коментирам защото не съм го карал
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта