Аз да върна темата малко назад.
Понеже сместа ми(според ламбдата) при скорости до 30-40 е добра (~0.5V), но с повишаване на скоростта силно обогатява (0.65~0.75V), на свободна в движение (0.75~0.85), мисля да изравня налагането.
Та въпроса е, има ли минимален диаметър на изравнителната линия и оказва ли влияние дължината и?
Питам, щото идеята ми е да взема изравняване от филтърната кутия (в близост до тръбата към моното) и ме притеснява дали голямото разстояние от драсела няма да направи системата лагава.
Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
- vrangel
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
- Автомобил: vw golf3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Чирпан
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Днес мисля че намерих проблема си Golf3/1.6.Загрях колата още при изкарването от гаража започна да ми прови този проблем с падането на оборотите извадих куплонга на датчика за температура за да влезе колата в сервизен режим и веднага си пролича че оборотите са много ниски (колата започна да прекъсва)вдигнах ги и закачих куплонга.След това направих няколко обиколки из града проблема не се появи повече.Явно стъпковото моторче е коригирало и не се осещя оборотите че са ниски на място.Да добавя че изпарителя ми е Ланди Ренцо и е с един регулатор.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Mapoka написа:Аз да върна темата малко назад.
Понеже сместа ми(според ламбдата) при скорости до 30-40 е добра (~0.5V), но с повишаване на скоростта силно обогатява (0.65~0.75V), на свободна в движение (0.75~0.85), мисля да изравня налагането.
Та въпроса е, има ли минимален диаметър на изравнителната линия и оказва ли влияние дължината и?
Питам, щото идеята ми е да взема изравняване от филтърната кутия (в близост до тръбата към моното) и ме притеснява дали голямото разстояние от драсела няма да направи системата лагава.
Лелее от де пък изровихте тази тема

В случая пробвай първо да намалиш от "тройника" и после да компенсираш от изпарителят(но не от байпасният болт за тихите обороти). Почти съм сигурен че с няколко настройки ще получиш желаният резултат. Иначе ако ще правиш изравнителна линия, ползвай Ф16 особенно след като ще е дълъг.
ПП: На свободна в движение и на ППХ не гледай какво показва ламбдата.
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
И аз да запитам за тази изравнителна линия,понеже съм махнал маркуча за картерните газове от моноинжекцията/отнесъл съм го под колата/ може ли там да направя изравняването на налягането .Изпаритела е до акумулатора и разстоянието е около 60 см точно колкото и на захранващия маркуч.Има ли колега с такъв изравнителен маркуч да видя къде го е монтирал?
Edit.. Не удачно да се монтира на посоченото място,след експеримента ефект имаше но при рязко настъпване на газта колата "забиваше " ,вакуума става "голям " и дърпа мембраната ,тя съответно не пуска газ и така...
Edit.. Не удачно да се монтира на посоченото място,след експеримента ефект имаше но при рязко настъпване на газта колата "забиваше " ,вакуума става "голям " и дърпа мембраната ,тя съответно не пуска газ и така...

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- sextom
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
- Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Няколко пъти прочетох написаният документ от теб, но не ми стана ясно кое от всички е "байпасното" кранче. Ако може да някой да каже кое за какво служи.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
На този изпарител (пък и на снимката не се вижда хубаво) би трябвало да е 1 , тъй , като 2 е пружината на мембраната , а 3 е пробката за източване на мизериите.
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Здравейте,
Моя изпарител е BRC 100 Kw колата ми е VW Golf 2 1.8 KR и аз имам същия проблем при изкючване от скорост по врвме на движение оборотите ми падат до толкова ,че колата изгасва. Може ли да ми кажете къде трябва да вържа този байпас маркуч.
Моя изпарител е BRC 100 Kw колата ми е VW Golf 2 1.8 KR и аз имам същия проблем при изкючване от скорост по врвме на движение оборотите ми падат до толкова ,че колата изгасва. Може ли да ми кажете къде трябва да вържа този байпас маркуч.

-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
muko написа:Здравейте,
Моя изпарител е BRC 100 Kw колата ми е VW Golf 2 1.8 KR и аз имам същия проблем при изкючване от скорост по врвме на движение оборотите ми падат до толкова ,че колата изгасва. Може ли да ми кажете къде трябва да вържа този байпас маркуч.
Отзад на капака на вакумната мембрана трябва да има отвор и на този отвор мисли какво да направиш че да го изведеш към маркуч.
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
На този отвор от втората снимка ли? http://tablica.pl/oferta/parownik-brc-at90e-CID5-ID4GzOp.html
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
muko написа:На този отвор от втората снимка ли? http://tablica.pl/oferta/parownik-brc-at90e-CID5-ID4GzOp.html
Би трябвало да е той.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Слага се щуцер с резба, като се нарязва такава и на капака.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
И после този щуцер са свързва със маркуч към филтърната кутия , отгоре ли се закача маркуча върху кутията ,понеже имам газ обикновена тартарини на АФТ ,плочката е след дебитомера веднага.Това разбрах до сега.ами най- добре изпарителя да го има този байпасен кран .ако някой има направена системата можели да качи снимка, По принцип тези изпарители на мим газ стават ли .
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Ето как е направен изпарителя.Има маркуч който излиза от задната страна на изпарителя , но е вкаран в плочката. Няма промяна в състоянието .Пак прави същите неща.Такава ли трябва да е плочката,там ли трябва да е маркуча ? Къде греша?
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!
Не мога много добре да разбера от снимките, ама тоя маркуч, дето влиза в плочката не идва ли от тройника?
Идеята на уравновесяването е да се изведе маркуч, който свързва мембраната откъм страната на атмосферата и пространството след въздушния филтър и преди плочката на газовата. Поне така го бях направил аз на страта джета. На тая мислех пак да го правя,ама си е ОК и без него
Идеята на уравновесяването е да се изведе маркуч, който свързва мембраната откъм страната на атмосферата и пространството след въздушния филтър и преди плочката на газовата. Поне така го бях направил аз на страта джета. На тая мислех пак да го правя,ама си е ОК и без него

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 35 госта