Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот Mapoka » Съб 16 яну 2010 12:38


Аз да върна темата малко назад.
Понеже сместа ми(според ламбдата) при скорости до 30-40 е добра (~0.5V), но с повишаване на скоростта силно обогатява (0.65~0.75V), на свободна в движение (0.75~0.85), мисля да изравня налагането.
Та въпроса е, има ли минимален диаметър на изравнителната линия и оказва ли влияние дължината и?
Питам, щото идеята ми е да взема изравняване от филтърната кутия (в близост до тръбата към моното) и ме притеснява дали голямото разстояние от драсела няма да направи системата лагава.




Потребителски аватар
vrangel
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
Автомобил: vw golf3
Двигател: ABU
Местоположение: Чирпан

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот vrangel » Съб 16 яну 2010 16:57


Днес мисля че намерих проблема си Golf3/1.6.Загрях колата още при изкарването от гаража започна да ми прови този проблем с падането на оборотите извадих куплонга на датчика за температура за да влезе колата в сервизен режим и веднага си пролича че оборотите са много ниски (колата започна да прекъсва)вдигнах ги и закачих куплонга.След това направих няколко обиколки из града проблема не се появи повече.Явно стъпковото моторче е коригирало и не се осещя оборотите че са ниски на място.Да добавя че изпарителя ми е Ланди Ренцо и е с един регулатор.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот Dobromirski » Чет 11 фев 2010 7:34


Mapoka написа:Аз да върна темата малко назад.
Понеже сместа ми(според ламбдата) при скорости до 30-40 е добра (~0.5V), но с повишаване на скоростта силно обогатява (0.65~0.75V), на свободна в движение (0.75~0.85), мисля да изравня налагането.
Та въпроса е, има ли минимален диаметър на изравнителната линия и оказва ли влияние дължината и?
Питам, щото идеята ми е да взема изравняване от филтърната кутия (в близост до тръбата към моното) и ме притеснява дали голямото разстояние от драсела няма да направи системата лагава.

Лелее от де пък изровихте тази тема :) Откакто съм с печка, почти не поглеждам в тоз раздел, дип, че колега ми писа на лична. Та:
В случая пробвай първо да намалиш от "тройника" и после да компенсираш от изпарителят(но не от байпасният болт за тихите обороти). Почти съм сигурен че с няколко настройки ще получиш желаният резултат. Иначе ако ще правиш изравнителна линия, ползвай Ф16 особенно след като ще е дълъг.
ПП: На свободна в движение и на ППХ не гледай какво показва ламбдата.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот vladtod® » Съб 06 мар 2010 16:49


И аз да запитам за тази изравнителна линия,понеже съм махнал маркуча за картерните газове от моноинжекцията/отнесъл съм го под колата/ може ли там да направя изравняването на налягането .Изпаритела е до акумулатора и разстоянието е около 60 см точно колкото и на захранващия маркуч.Има ли колега с такъв изравнителен маркуч да видя къде го е монтирал?
Edit.. Не удачно да се монтира на посоченото място,след експеримента ефект имаше но при рязко настъпване на газта колата "забиваше " ,вакуума става "голям " и дърпа мембраната ,тя съответно не пуска газ и така... :wink:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот Dobromirski » Съб 17 мар 2012 0:18




Потребителски аватар
sextom
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 17 юни 2011 18:31
Автомобил: Audi A3 1.9TDI 131hp
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот sextom » Пон 19 мар 2012 19:13


Няколко пъти прочетох написаният документ от теб, но не ми стана ясно кое от всички е "байпасното" кранче. Ако може да някой да каже кое за какво служи.
Прикачени файлове
20120210174449.jpg


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот Dobromirski » Пон 26 мар 2012 7:54


На този изпарител (пък и на снимката не се вижда хубаво) би трябвало да е 1 , тъй , като 2 е пружината на мембраната , а 3 е пробката за източване на мизериите.


Потребителски аватар
muko
Мнения: 245
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR 1991
Местоположение: Раднево

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот muko » Вто 04 фев 2014 19:22


Здравейте,
Моя изпарител е BRC 100 Kw колата ми е VW Golf 2 1.8 KR и аз имам същия проблем при изкючване от скорост по врвме на движение оборотите ми падат до толкова ,че колата изгасва. Може ли да ми кажете къде трябва да вържа този байпас маркуч. Изображение


radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот radionov » Сря 05 фев 2014 8:21


muko написа:Здравейте,
Моя изпарител е BRC 100 Kw колата ми е VW Golf 2 1.8 KR и аз имам същия проблем при изкючване от скорост по врвме на движение оборотите ми падат до толкова ,че колата изгасва. Може ли да ми кажете къде трябва да вържа този байпас маркуч. Изображение


Отзад на капака на вакумната мембрана трябва да има отвор и на този отвор мисли какво да направиш че да го изведеш към маркуч.


Потребителски аватар
muko
Мнения: 245
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR 1991
Местоположение: Раднево

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот muko » Сря 05 фев 2014 9:07


На този отвор от втората снимка ли? http://tablica.pl/oferta/parownik-brc-at90e-CID5-ID4GzOp.html


radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот radionov » Сря 05 фев 2014 11:40


muko написа:На този отвор от втората снимка ли? http://tablica.pl/oferta/parownik-brc-at90e-CID5-ID4GzOp.html

Би трябвало да е той.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот stefan4o » Сря 05 фев 2014 12:10


Слага се щуцер с резба, като се нарязва такава и на капака.


astrata
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
Автомобил: Golf 3
Двигател: AFT 1996
Местоположение: Varna

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот astrata » Сря 05 фев 2014 17:26


И после този щуцер са свързва със маркуч към филтърната кутия , отгоре ли се закача маркуча върху кутията ,понеже имам газ обикновена тартарини на АФТ ,плочката е след дебитомера веднага.Това разбрах до сега.ами най- добре изпарителя да го има този байпасен кран .ако някой има направена системата можели да качи снимка, По принцип тези изпарители на мим газ стават ли .


Потребителски аватар
muko
Мнения: 245
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR 1991
Местоположение: Раднево

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот muko » Сря 05 фев 2014 20:30


Ето как е направен изпарителя.Има маркуч който излиза от задната страна на изпарителя , но е вкаран в плочката. Няма промяна в състоянието .Пак прави същите неща.Такава ли трябва да е плочката,там ли трябва да е маркуча ? Къде греша?
20140205_165604~01.jpg
20140205_165557~01.jpg
20140205_165541~01.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с тихите, или как да си настроя изпарителя!!!!

Мнениеот stefan4o » Сря 05 фев 2014 20:48


Не мога много добре да разбера от снимките, ама тоя маркуч, дето влиза в плочката не идва ли от тройника?
Идеята на уравновесяването е да се изведе маркуч, който свързва мембраната откъм страната на атмосферата и пространството след въздушния филтър и преди плочката на газовата. Поне така го бях направил аз на страта джета. На тая мислех пак да го правя,ама си е ОК и без него :Mr Green Fun



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 35 госта