Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
npupogHo_kyx
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот npupogHo_kyx » Съб 06 мар 2010 16:37


Здравейте,

Днес както пътувах от Велико Търново за Стара Загора и се спусках през Хаинбоаз ми светна лампата за нивото на масло ( нямам течове на масло от никъде по принцип и не ми гори масло ) и спрях да видя какво става. Когато отоворих капака под турбото всичко беше в масло и даже в горната част на турбото имаше масло, но капеше доста сериозно. Както и да е, лека по лека на 6 скорост на 1600 оборота стигнах до Стара Загора. Двигателят е 1.9ТДИ 131к.с.АВФ с 6 скорости. Въпросът ми е : какво може да е , при условие, че турбото ми надува и колата си работи както преди. Благодаря предварително !




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот gogovaseev » Съб 06 мар 2010 19:31


колега на турбото от горе има една траби4ка която е за входа на масло за турбото,та проверия нея дали не се е развила.ако не се е развила то4но под нея има друга която е за отти4ането на маслото кам картера и на нея има гарнитурка и се хва6та сас 2 болта от 6мм за турбото,и от долу слиза как картера и или е развита,или гарнитурката е скасана.само това са местата от които може да те4е масло около турбото.успех колега :beer


Потребителски аватар
npupogHo_kyx
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот npupogHo_kyx » Нед 07 мар 2010 14:48


Благодаря за информацията колега,

Снощи я разглобихме и се оказа, че горната тръбичка за входа на масло е скасана точно на кривката преди болта да завиване. Не знам поради каква причина, но сложихме някакво лепило на основата на епуксидна смола поне да изкара, докато се прибера на Велико Търново и да я сменя. Имаш ли представа дали има постоянно налягане или зависи от работата на турбото тази тръбичка. Благодаря предварително !


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот the_tupan » Нед 07 мар 2010 15:56


И аз се сблъсках със същия проблем и то два пъти. Досега съм сменил две маслени магистрали на турбото, като се бяха скъсали на същото място като при теб. Самата тръбичка я намерих много трудно и беше към 90 лв., но все пак аз съм с АФН мотор. Сега постоянно гледам за теч.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот gogovaseev » Нед 07 мар 2010 17:06


npupogHo_kyx написа:Благодаря за информацията колега,

Снощи я разглобихме и се оказа, че горната тръбичка за входа на масло е скасана точно на кривката преди болта да завиване. Не знам поради каква причина, но сложихме някакво лепило на основата на епуксидна смола поне да изкара, докато се прибера на Велико Търново и да я сменя. Имаш ли представа дали има постоянно налягане или зависи от работата на турбото тази тръбичка. Благодаря предварително !

Няма за какво да ми благодари6 колега,нали за това сме тук да си помагаме ,аи ти сам си видял от каде е проблема.а за налягането да там има налягане,но то е вав зависимост от налягането на маслената помпа на колата,това масло е просто за смазване на турбото.сменяи траби4ката и си ти.успех :beer


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Нед 07 мар 2010 19:54


Това е маслената магистрала. Нова струва 97-98 лева. Обаче нито Порше, нито Юнитрейд я държат налична. Поръчваш и чакаш седмица.

Без никакво смазване от там на турбото са му необходими секунди за да роди. Другото което е, че като от там има теч не само турбото не се смазва, ами и пада налягането за смазване на лагерите на двигателя. В такова положение хич не е добре да караш.

Аз се видях в филма с тая маслена магистрала преди седмица. Сменях турбина с по-голяма и при свалянето старата се скъса. Счупих се да звъня по магазини и представители и нямаше. Хубаво, че хората дето ми сменяха турбото имаха правилните връзки и намериха за няколко часа такава. Затова направо се обади в някой от официалните представители и я поръчвай. Цените на всякаде са едни и същи.

P.S. AVF е на пасат. За голф има една дето се продава в дизел клуба. Обаче на пасата е различна.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот niks76 » Вто 09 мар 2010 14:24


4ак няма разлика от голф или пасат :wink:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Вто 09 мар 2010 16:42


niks76 написа:4ак няма разлика от голф или пасат :wink:


Опитваш се да кажеш, че са еднакви ли? Щото съм 100% сигурен, че не са.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот gogovaseev » Вто 09 мар 2010 19:51


brum написа:
niks76 написа:4ак няма разлика от голф или пасат :wink:


Опитваш се да кажеш, че са еднакви ли? Щото съм 100% сигурен, че не са.

Напално еднакви са.незнам ти на колко процента си сигурен но са напално еднакви.И колегата никс го е казал а 6том тои го казва зна4и е така все пак е доста по отворен от теб на турбини,и коли изоб6то. mhihi .колега взимаи смело и не се притесняваи,просто преди това свали твоята за сравнение но нямат разлика.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Вто 09 мар 2010 20:46


Тези дни ще ти пусна една снимка на част от маслената магистрала. После ще си приказваме. А и ако са еднакви защо според теб има толкова различни номера за тях? Или VAG пускат една и съща част на една и съща цена но с различни номера. Ей така, да има.

И пак казвам - с извадена стара магистрала сравнявах по снимките пуснати в дизел форума. Нищо общо освен накрайниците!

Последна промяна от brum на Вто 09 мар 2010 20:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот niks76 » Вто 09 мар 2010 20:47


става ли въпрос за 1.9 се монтира без проблем и е без зна4ение дали мотора е ПД или е последното поколение роторна помпа/пасат или голф КЪДЕ е разликата при моторите :?:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот niks76 » Вто 09 мар 2010 20:48


brum написа:Тези дни ще ти пусна една снимка на част от маслената магистрала. После ще си приказваме.

И пак казвам - с извадена стара магистрала сравнявах по снимките пуснати в дизел форума. Нищо общо освен накрайниците!

аз съм ги сравнявал една до друга/снимките са т....к работа 8)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Вто 09 мар 2010 20:49


Да, прав си. Моторите са еднакви. Но явно нещо около тях е различно.

В сервиза кадето сменях имаше една маслена магистрала от 1.9 ТДИ (не знам какво, май голф). Е, не ставаше за моята кола. Не беше разлика е една или две от извивките, а във всичките.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот brum » Вто 09 мар 2010 21:07


И щото не обичам да оставям нещата недоизяснени ето снимката от дизел форума:

dfmm.JPG


И снимка на моята маслена магистрала, но само в края от към турбината:

mymm.JPG


Очевидно е че са различни. На тази от дизел клуба края от към турбината е прав с извивка на 90 градуса. На моята е ... крив с няколко извивки.

И пак казвам - пробвахме с магистрала от 1.9ТДИ която е различна. Абсолютно се разминаваше и не пасваше. Може би причината да има толкова различни е примерно в генерацията. Щото с надлъжно разположеният двигател тя минава успуредно на двигателя, а при напречно разположения е напречно.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Помагайте, проблем силен теч на масло около турбото

Мнениеот gogovaseev » Сря 10 мар 2010 14:46


става става.сас малко донапасваня става вси4ко като оригинално,но нали знае6 какво казват вав рекламата (не става само сьс ядене требе и акьл),но това ве4е е друга тема. mhihi . :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Google [Bot] и 41 госта