MK4 1.9TDI Мнения....?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот pomeoo » Съб 06 мар 2010 14:50


Предварително се извинявам ако има такава тема.... но аз не открих!
Колеги колебаех се между 1.6 и 1.9 на мк4 и накрая реших, че искам мк4 1.9тди!
Та интересуваме конкретно с кой мотор точно да бъде голфчето 90 коня или 110? Кой е по-добрия варянт, и кой е естествено по-здравият автомобил...?
Скъп ли е за подръжка и колко горе доло излиза обслужването на дизелчето...?
Дизела има ли проблеми със скоростите, като 1.6?
Къде да гледам за номера(кода) на моторо и кой бихте ми препоръчали.
Вообще всичко което би ми било полезно!
Благодаря на всички отзовали се колеги!

П.С. Господа модератори ако прецените, че темата ми не е за тук я преместете или ако пък има такава, моля дайте ми линк и я изтрийте! :D




Потребителски аватар
maksi
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
Автомобил: VW Touran
Двигател: AZV
Местоположение: Радомир
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот maksi » Съб 06 мар 2010 15:56


Моето мнение е,че е по-добре да си вземеш малкия мотор(90 коня).С един чип от 300 лева конете и Nm веднага се вдигат сериозно и вече караш кола по-мощна от TDI.
Някой ще каже защо направо не си вземеш TDI и защо се занимаваш с чипове и други такива?
Разликата между двата мотора е главно в съединителя и турбото.Не съм сигурен на кой мотор със 110 коня демпферните пружини бяха на маховика,което ще рече,че при скапан съединител смяната му струва повече от 800++ лева,защото трябва да се смени и маховика,който не е малко пари.
За турбото на TDI-тата няма да пиша,че там вече нещата стават сериозни при евентуален проблем или смяна :screwy
П.С.И данъка на "големия" мотор си е голям :Mr Green Fun


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот gomez » Съб 06 мар 2010 16:53


Препоръчвам ти Голф 4 ТДИ с код на мотора ALH - 90 коня. С минимални средства става 140-150 коня. Единствено този мотор, от 90 коньовите, е с турбина с променлива геометрия.
За обслужване ще намериш теми.

Няма проблем със скоростите както при 1.6. Но имат проблеми с демпферния маховик, който колегата е споменал.


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот pomeoo » Съб 06 мар 2010 20:30


maksi написа:Разликата между двата мотора е главно в съединителя и турбото.Не съм сигурен на кой мотор със 110 коня демпферните пружини бяха на маховика,което ще рече,че при скапан съединител смяната му струва повече от 800++ лева,защото трябва да се смени и маховика,който не е малко пари.
За турбото на TDI-тата няма да пиша,че там вече нещата стават сериозни при евентуален проблем или смяна :screwy
П.С.И данъка на "големия" мотор си е голям :Mr Green Fun


И по-малкят мотор значи има проблеми с така наречения съединител и демпферния маховик....?
А по-малкият мотор има ли проблеми с турбината? Колега макси я ми разясни нещата малко с турбината на големия мотор?

Другото което много ме интересува, ГНП-то предполагам, че е с ел. управление, там има ли проблеми като дизеларките на "ОПЕЛ МАСОВО СТРАДАТ ОТ ТОВА?"
Друго да питам ако взема малкият мотор от къде мога да си намеря чип и освен този чип друго трябва ли да се сменя..."турбо, бутала..."...?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот morfei1 » Съб 06 мар 2010 22:24


Всичко що е Г4 е с демпферен маховик.


MeM
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Перник

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот MeM » Съб 06 мар 2010 22:41


Колега, преди около месец баща ми си купи Голф 4 с AHF мотор 110 коня.Това е доста малко време за да дам компетентно мнение, но въпреки това ще ти кажа какво съм установил до момента.Преди покупката карах на един приятел Голфа който е 90 коня и чесно казано разликата е осезаема за мен.110-ката върви повече и не харчи повече.До момента сме дали 480 лева за ремъци и ролки + 160 лева за предни накладки, тампони на носачите и маншон на едното каре + 180 лева за филтри и масло.1000 кинта за да я обслужиш качествено и да си спокоен.Иначе ме изненадва откъм разход и вървене, а пък и като цяло.


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот pomeoo » Съб 06 мар 2010 23:25


MeM написа:Колега, преди около месец баща ми си купи Голф 4 с AHF мотор 110 коня.Това е доста малко време за да дам компетентно мнение, но въпреки това ще ти кажа какво съм установил до момента.Преди покупката карах на един приятел Голфа който е 90 коня и чесно казано разликата е осезаема за мен.110-ката върви повече и не харчи повече.До момента сме дали 480 лева за ремъци и ролки + 160 лева за предни накладки, тампони на носачите и маншон на едното каре + 180 лева за филтри и масло.1000 кинта за да я обслужиш качествено и да си спокоен.Иначе ме изненадва откъм разход и вървене, а пък и като цяло.

Само оригинални части ли сте купували за колата.... 1000 лева ми се струват множко.... :?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 1.9TDI Мнения....?

Мнениеот dobrin » Съб 06 мар 2010 23:28


Колега, не си ползвал достатъчно добре търсачката. Теми за Г4 дизел има поне 10.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта