След като посъбрах нужната ми информация и части за колата мога да споделя какво мисля да доработвам.
Та проектчето е следното:
Колата е ауди 80 б3 на предно 1,8 90коня МоноИнж. ,до сега беше на газ като за начало газта отпада ще разкарам скапаната плочка която само ми намалява диаметъра на дросела,
1 Вал от 2Е на VW или от ABK на ауди (той е аналог на 2Е 2.0 115) съмнява ме да има разлики
ето инфо за 2Е и моя (надявам се АБК то да е същия ???)
1.8L ABS, 90НР, означение на разпределителният вал - N-026 или Q-026:
Inlet opens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5° ATDC
Inlet closes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41° ABDC
Exhaust opens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37° BBDC
Exhaust closes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1° ATDC
2.0L 2E, 115НР, означение на разпределителният вал - А-026:
Inlet opens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3° ATDC
Inlet closes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44° ABDC
Exhaust opens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37° BBDC
Exhaust closes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1° ATDC
2 Главата доло с 0,45 за да постигна поне 10,5:1 или 10,6:1 заводски тоя мотор е 9,0:1
3 Правопоточна генерация на 50 с резонатор и крайно проходно
4 Спортен конусен отведен в студената част на двигателния отсек като старата ми кутия за възд.филтър бъде заменена с такава като тази на голф3 АБС (която е върху моното)
5 Полиране на изпускателен и всмукателен колектор и клапани
Утре или други ден трябва да пазарувам до тук съм направил списък със следните неща
Гарнитура на главата ,на капака на клапаните, на двата колектора, ремък и ролка ангренажни,масла и филтри
имам вала от АБК с шайба и лагери, имам конуса и пътищата до него заедно с кутията.
Та какво според вас пропускам (и в пазара

) какво не е както трябва ,какво не съм предвидил
какво фрапантно може да се случи за което не се сещам, добре ли са 0,45 за главата, тоя вал плъг енд плей ли е или има доработки по лагери полуесеци ???
Все още нямам човек за главата ,има ли някой от София от вас който се занимава професионално с това и би я шлаифал (някой да препоръчате), предполагам ,че някой ще каже нещо и за клапани препасване и т.н. за тях съм предвидил единственно полиране(гумички няма да пипам колата не пипа маслото а съм с 10/40 полу) както и на портовете в главата също ще полирам, някаде четох мнения на 1БАР който казва че ефекта от 3ъгълното препасване бил малък за този мотор и за това няма и да се наемам а и там нещата се оскъпяват?
Та няма да говоря повече глупости ,почвам да пускам снимки в процеса на работа и така, предполагам че повечето ще кажат че тоя мотор е загубена кауза ,но в момента нямам средствата за друг

за това ще дерзая ,искам само малко морална и техническа помощ ,че ми е за пръв път тая манипулация
Благодаря на всички предварително за отделеното време
