Не ще да пали
Сега да кажа какво стана в сервиза: казаха ми, че са износени втулките на стартера. Проблем било, че на Пасата (и Голф 2) една от тези втулки е в скоростната кутия. И смяната е по-трудна. Трябва да сменя и акумулатора - не дава достатъчно ток и не може да прехвърли. Когато е с по-як акумулатор - проблема изчезва. Та кажете сега - баламосват ли ме или да направя така, както ми казаха?
Rudy написа:Сега да кажа какво стана в сервиза: казаха ми, че са износени втулките на стартера. Проблем било, че на Пасата (и Голф 2) една от тези втулки е в скоростната кутия. И смяната е по-трудна. Трябва да сменя и акумулатора - не дава достатъчно ток и не може да прехвърли. Когато е с по-як акумулатор - проблема изчезва. Та кажете сега - баламосват ли ме или да направя така, както ми казаха?
Общо взето според мен ДА. Имах същия проблем като твоя ,моя е арива 93 1.8. Значи къде ли не ходих кво ли не сменях и след 1-2 седмици същото.Ако искаш да нямаш проблеми си смени свещите,обаче с хубави напр. БОШ.След това иди да си направиш една хубава диагностика и един хубав реглаж.И се радваи на безпроблемно запалване

Акумулатора не е виновен. Аз бях забравил авариините за 4 часа, след това само мякна лекичко и ..запали. Виж другите неща. И ако имаш пластмасово калъфче около капачката на делкото го махни - при мен ми правеше сериозен проблем от там, особено във влажно време при първоначално палене след това - без проблам. Успех!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това е водещата втулка която крепи оста на ротора за да не виси конзолно.
на другите коли стартера има една "шапка" конична с липсващ сектор за бендикса да излиза. там им е тая втулка.
при фауве оста стърчи свободна и тая втулка е в кожуха на скоростите. сменя се малко кофти ама не е невъзможно кофти. важно е и износването на оста защото това се явява плъзгащ лагер...
на другите коли стартера има една "шапка" конична с липсващ сектор за бендикса да излиза. там им е тая втулка.
при фауве оста стърчи свободна и тая втулка е в кожуха на скоростите. сменя се малко кофти ама не е невъзможно кофти. важно е и износването на оста защото това се явява плъзгащ лагер...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта