пали много странно! Пасат 1.8 моно АБС 92 газ/бенз.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
пали много странно! Пасат 1.8 моно АБС 92 газ/бенз.
Здравейте колеги !
Обръщам се към Вас е един проблем.Много странно явление когато паля студен двигател.
Машината е Пасат 1.8 моно АБС мотор 1992 комби газ/бенз.
Когато бяха големите студове палеше на 1/4 където има един лаф.Винаги пали на бензин.Чакам я да стопли малко и я обръщам на газ.На -20 палеше като нова.Сега стана нещо:
1.Въртя стартера на студен двигател - никакви признаци.
2.Връщам ключа пробвам 2-ри път - запалва веднага на 1/4 и на момента гасне , все едно я гася от ключа
3.Въртя 3-ти път и пали като нова и няма проблеми.
Тези неща се случват когато паля на абсолютно студен двигател от 100 пъти 100 !
Къде може да проблема.Всичко е сменено: кабели ,капачка,степ мотор,дюза ,ТПС,бенз.филтър.Наливам и бензин редовно не е застоял.
Може ли да е ламбдата или датчика , който също е сменян.
Когато поработи 1-2 мин на бенз започва да прекъсва и да пуши черно и смърди да бензин.
Обръщам на газ и за 3-4 сек двигателя заработва перфектно.Държи 900оборота .
На бенз работи добре когато стопли , но пък на празен ход държи изключително ниски обороти и даже светва лампата за тока.
Ако някой може да помогне благодаря предварително.
Обръщам се към Вас е един проблем.Много странно явление когато паля студен двигател.
Машината е Пасат 1.8 моно АБС мотор 1992 комби газ/бенз.
Когато бяха големите студове палеше на 1/4 където има един лаф.Винаги пали на бензин.Чакам я да стопли малко и я обръщам на газ.На -20 палеше като нова.Сега стана нещо:
1.Въртя стартера на студен двигател - никакви признаци.
2.Връщам ключа пробвам 2-ри път - запалва веднага на 1/4 и на момента гасне , все едно я гася от ключа
3.Въртя 3-ти път и пали като нова и няма проблеми.
Тези неща се случват когато паля на абсолютно студен двигател от 100 пъти 100 !
Къде може да проблема.Всичко е сменено: кабели ,капачка,степ мотор,дюза ,ТПС,бенз.филтър.Наливам и бензин редовно не е застоял.
Може ли да е ламбдата или датчика , който също е сменян.
Когато поработи 1-2 мин на бенз започва да прекъсва и да пуши черно и смърди да бензин.
Обръщам на газ и за 3-4 сек двигателя заработва перфектно.Държи 900оборота .
На бенз работи добре когато стопли , но пък на празен ход държи изключително ниски обороти и даже светва лампата за тока.
Ако някой може да помогне благодаря предварително.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: пали много странно!
За паленето-провери клемореда да не прави мизерий...
За другото-Wellcome to the club
- viewtopic.php?f=6&t=184153
За другото-Wellcome to the club

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: пали много странно!
Стояне, я сега утре, като е студен дзвера (по-точно - като е престоял цяла нощ) се качи, подай контакт, но не върти на стартер.
Изчакай 3-4 секунди така, върни ключа до 0 и пак завърти, като изчакаш 1-2 секунди на контакт, преди да 'чукнеш' последната степен, дето да завърти и стартера.
Моята диагноза на първо четене е нисък дебит (ниско налягане) на горивото.
Може да е от заминаваща помпа, може да е от задръстени филтри, ама това - след като кажеш какво се е случило
Изчакай 3-4 секунди така, върни ключа до 0 и пак завърти, като изчакаш 1-2 секунди на контакт, преди да 'чукнеш' последната степен, дето да завърти и стартера.
Моята диагноза на първо четене е нисък дебит (ниско налягане) на горивото.
Може да е от заминаваща помпа, може да е от задръстени филтри, ама това - след като кажеш какво се е случило

Re: пали много странно!
много е вероятно да е температурния датчик за охл . система .тоя с 4 "крачета".през януари правих такава с този проблем.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: пали много странно!
Аз залагам на бензинова помпа. 

- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пали много странно!
Благодаря за съветите!Бензиновата помпа се развали лятото и ме остави на пътя - в Пловдив.
Сменена е!Вярно с 2-ра употреба , но ........скоро.Днес в Бургас беше много студено.
Колата запалои от раз.Нищо не мога да разбера.Сериозно.
Ако е нисък дебит , защо се дави и пуши 4ерно.Това не е ли признак на богата смес?
Сменена е!Вярно с 2-ра употреба , но ........скоро.Днес в Бургас беше много студено.
Колата запалои от раз.Нищо не мога да разбера.Сериозно.
Ако е нисък дебит , защо се дави и пуши 4ерно.Това не е ли признак на богата смес?
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: пали много странно!
Колеги и при мен го има този проблем първия път запалва и както казва колегата гасне веднага след това,втория път запалва след запалването я изфорсирам и я закрепвам да работи докато позагрее работи доста нестабилно все едно прекъсва,след като загрее никакви проблеми няма гаснене и като я изгася след това пали от 1/4,но студения старт е много мъчен
И съм забелязал че това го прави когато температурите са минусови когато са полужителни си пали нормално няма гаснене,колкото е по ниска температурата толкова по мачно я запалвам че даже някои пат след второто запалване като трагна да я изфорсирвам да закрепи обороти стават и някакви гърмежи и детонации и изкарва страшен черен облак от ауспуха и след това запалва.Колата е Пасат Б3 1992г. 1.8м.и.(ABS)двигател.Дайте някакви съвети колеги какво може да е.Предварително Благодаря 


- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пали много странно!
Не знам колеги-съфорумци ! Но нещата маи отиват към нов автомобил на пролет.
То се не издържа!Постоянно се троши тоя лайнян Пасат.Нормално за 20 годишна кочина.То да не е 20-годишна жена! Сори за спама.
Просто не мога да се справя с проблема и това е!
Благодаря на всички за помощта.
Останете със здраве!
Очаквайте инфо и снимки на колата в раздела "ПРОДАВА СЕ"

То се не издържа!Постоянно се троши тоя лайнян Пасат.Нормално за 20 годишна кочина.То да не е 20-годишна жена! Сори за спама.
Просто не мога да се справя с проблема и това е!
Благодаря на всички за помощта.
Останете със здраве!
Очаквайте инфо и снимки на колата в раздела "ПРОДАВА СЕ"

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: пали много странно!
температурен датчик,не работи ли читаво ти лъже компа и дава грешна информация.Но може и да е помпа,както каза Радо,все пак си я сменил с 2-ра ръка.
- Vasseto
- Мнения: 2708
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: пали много странно!
Това пали и гасне веднага ми намирисва на имобилайзер.
А за да не пали от раз може да е датчика за температура.
Твоя за съжаление е двоен.За комп и за стрелката на таблото.
Пробвай утре да му откачиш куплунга и да палиш.Ако има промяна то работата е ясна.На студено е около 3-4 КОм,а на загрял мотор е около 800 Ом.Може и да пробваш да го мериш преди да запалиш.
А за да не пали от раз може да е датчика за температура.
Твоя за съжаление е двоен.За комп и за стрелката на таблото.
Пробвай утре да му откачиш куплунга и да палиш.Ако има промяна то работата е ясна.На студено е около 3-4 КОм,а на загрял мотор е около 800 Ом.Може и да пробваш да го мериш преди да запалиш.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пали много странно!
Благодаря колеги !
Мисля да сменя датчика и ако не се оправи вече наистина не знам какво да правя.
Датчика струва 40 кинта (оригинален) и 12-17 лв. някакъв китайски.
Кой да взема?Ако е скъпия и не се оправи - 40 лв назад.Китайските не били читави .
Мисля да сменя датчика и ако не се оправи вече наистина не знам какво да правя.
Датчика струва 40 кинта (оригинален) и 12-17 лв. някакъв китайски.
Кой да взема?Ако е скъпия и не се оправи - 40 лв назад.Китайските не били читави .
Re: пали много странно!
Аз смених моя направо в моргата ,веднага се стабилизираха оборотите като го топнах в разширителния съд, 5лв. винаги можеш да рискуваш.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пали много странно!
Как го топна в разш.съд?Или икаш да кажеш ,4е стария си остава на мястото само му откачаш буксата , после я закачаш на новия , натапяш го в разширителния съд и палиш.
То пък вярно , че температурата там е същата като на тройника.
Трябва да пробвам!
Благодаря за съвета.
То пък вярно , че температурата там е същата като на тройника.
Трябва да пробвам!
Благодаря за съвета.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: пали много странно!
Здравейте колеги!Направих следния тест:
На студен двигател откачих буксата на датчика за моното и температурата и запалих.
Абсолютно същото поведение на двигателя - тресе , смрад не бензин , не може да се изфорсира.И като тръгнах на бенз в момента който излкючих от скорост изгасна.
Работи ли датчика или не?Според вас.Да купувам ли нов?
На студен двигател откачих буксата на датчика за моното и температурата и запалих.
Абсолютно същото поведение на двигателя - тресе , смрад не бензин , не може да се изфорсира.И като тръгнах на бенз в момента който излкючих от скорост изгасна.
Работи ли датчика или не?Според вас.Да купувам ли нов?
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: пали много странно!
На диагностика ходил ли си?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fabia6300, Google [Bot], plamen_gramatikov и 29 госта