След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Поразрових се в темите точно по този проблем и ся мисля да пробвам с 10в40 по танко масалце според вас дали ше има подобрение или ... ??? Писна ми да давам излишни пари вече но като съм тръгнал поне да пробвам и този вариянт.Пък вече ако не стане и с него ще се гледат повдигачите ... 
-
carbovolf
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 06 юни 2009 8:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.София
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
И аз имах проблем с тракане в двигателя на моето поло(92'-1.0 см3), след като му сипах 10в40 проблема изчезна. Мисля че 10в40 е най-добрия вариант за тези мотори.
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Днес говорих с един майстор и той каза същото ... явно ще пробвам и този вариянт
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Тая кола за мен не е за 15-40, иска си полусинтетиката и това е...
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Ок, момци,
нека сега ви кажа какво мисля аз.
Доколкото си спомням, общо взето 2F Поло-тата се делят на 2 категории спрямо маслата. Сиреч:
1. двигатели, за които е препоръчително използването на минерално масло;
2. двигатели, за които е препоръчително използването на полу-синтетично масло;
... към точка 2 със сигурност спада "екзотиката" PY (Polo G40). Към точка 1 всички останали двигатели (като за 3F нямам точни спомени къде точно отива, спомена ме тегли към минералното, ама аз лично бих предпочел да му слагам полу-синтетика 10/W40 предвид стила ми на шофиране като му знам възможностите). Така че, ако сте сигурни, че сте сипали качествено масло, но имате проблеми - то тогава има някакъв дефект в двигателя. Според конкретния случай към темата - повдигачите най-вероятно са за смяна. Моля, не се опитвайте да "замажете" шумовете за да си мислите, че на колата Ви нищо и няма, ако наистина искате да я карате по-дълго време. По-добре отделете време и средства поне за диагностициране на проблема, отколкото да давате горните в търсене на миража, който след като отмине става по-лощо.
нека сега ви кажа какво мисля аз.
Доколкото си спомням, общо взето 2F Поло-тата се делят на 2 категории спрямо маслата. Сиреч:
1. двигатели, за които е препоръчително използването на минерално масло;
2. двигатели, за които е препоръчително използването на полу-синтетично масло;
... към точка 2 със сигурност спада "екзотиката" PY (Polo G40). Към точка 1 всички останали двигатели (като за 3F нямам точни спомени къде точно отива, спомена ме тегли към минералното, ама аз лично бих предпочел да му слагам полу-синтетика 10/W40 предвид стила ми на шофиране като му знам възможностите). Така че, ако сте сигурни, че сте сипали качествено масло, но имате проблеми - то тогава има някакъв дефект в двигателя. Според конкретния случай към темата - повдигачите най-вероятно са за смяна. Моля, не се опитвайте да "замажете" шумовете за да си мислите, че на колата Ви нищо и няма, ако наистина искате да я карате по-дълго време. По-добре отделете време и средства поне за диагностициране на проблема, отколкото да давате горните в търсене на миража, който след като отмине става по-лощо.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
doc_j написа:Моля, не се опитвайте да "замажете" шумовете за да си мислите, че на колата Ви нищо и няма, ако наистина искате да я карате по-дълго време. По-добре отделете време и средства поне за диагностициране на проблема, отколкото да давате горните в търсене на миража, който след като отмине става по-лощо.

Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
doc_j съгласен съм с теб май ще е най-добре да я видим и от ватре как е горкото половерче ... Карах я аз на едни пичове те казаха че всичко си било наред и така ... но явно ги е марзяло или незнам да я погледнат както трябва
така ,че ще видим с колегата Plamkata86 какво ще направим ...


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
как е налягането на маслото? мерено ли е и този път с какво масло си ?
да ти кажа аз какво правех едно време с моето 1.8 гти с хидравлични повдигачи след отваряне на мотора. 1-во палене тракат ! чакам да загреее до нормална работна температура,карам ,давам повечко гас и ако не се оправи няколко пъти я вкарвам леко
6- 7000 оборота за по 1,2 секунди и се е оправяло и то не 1 или 2 пъти съм го оправял така.
тракането идва от празни повдигачи нали така, а в обороти увеличавам налягането на маслото и така искат не искат се пълнят с масло и се оправят,но ако пак се получи вече си е за повдигачи, просто не задържат маслото.
а ако се получава обратното след като загрее и почнат да чукат повече значи маслото е за смяна или просто не е подходящо за VW
(ако обичат колегите с друго мнение да не ме критикуват,това си е мой опит и просто споделям и не карам никой да го пробва )
да ти кажа аз какво правех едно време с моето 1.8 гти с хидравлични повдигачи след отваряне на мотора. 1-во палене тракат ! чакам да загреее до нормална работна температура,карам ,давам повечко гас и ако не се оправи няколко пъти я вкарвам леко
6- 7000 оборота за по 1,2 секунди и се е оправяло и то не 1 или 2 пъти съм го оправял така.
тракането идва от празни повдигачи нали така, а в обороти увеличавам налягането на маслото и така искат не искат се пълнят с масло и се оправят,но ако пак се получи вече си е за повдигачи, просто не задържат маслото.
а ако се получава обратното след като загрее и почнат да чукат повече значи маслото е за смяна или просто не е подходящо за VW
(ако обичат колегите с друго мнение да не ме критикуват,това си е мой опит и просто споделям и не карам никой да го пробва )
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Мисля че е от маслото защото като загрее в нормалното само тогава трака иначе на студена си марка като коте ... Ще взема ся да му налея Кастрол 10в40 да пробвам и с него но ако не стане и с него ше отварям главата ... да видя тез повдигачи... 
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
не го знам нито кастол нито валболин ,знам че с мотул няма проблеми поне аз нямам,но щом когато загрее почва според мен е масло
- MaLixx
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
Колега спри се с тези измислени масла.. Слагай Мотул, Лики моли или Фукс.. Моята също е внос от Италия и си тракаше стабилно въпреки че от АУД двигателите всички се оплакват от хронично тракане на повдигачите.. НО! Когато сложих качествено масло нещата придобиха друга картинка.. Имай в предвид че тенденцията е да слагаш колкото се може по - тънко масло,стига да не го гори.. Това са го казали много по - компетентни от мен.. аз карам с 10/40 Фукс и ме е яд че не сложих 5/40 а ти буташ минерална вода 15/40 и все марки с голям брой ментаци 
Re: След смяна на масло трака като дизел 1.4i 96г.
MaLixx прав си че се ментаци и сега се замислям че ако бях сложил по скапичко щеше да ми излезне по ефтино ... Но както и да е препорачайте масло МОТУЛ ИЛИ КАСТРОЛ ??
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта

