Привет на всички!
Имам сериозен проблем с моето поло. Акумулатора се изтощава на два дена и напрежението му пада на 11V , когато автомобила не се кара. Смених акумулатора, защото мислех ,че е стар. Купих нов , но нещата не се оправиха.Смених и четките на днамото, но и това не помогна. Проверих си канбелите за окис , слаби връзки и т.н. всичко е наред ...всички клеми са добре. Измерих тока на отечка ...30mA. Кокато я паля с кабели от друга кола няма проблеми и просто не мога да си обясня от къде може да идва проблема.
Проблем с токовете
-
jordannedev
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с токовете
Не е ли множко тая утечка,2дена стои акумулатора пада палиш минаваш няма и 20км с 2/3 спирания(паления)и тои още повече се разрежда.Не спомена колко зарежда колата,нещо правил ли си по инсталацията.Махаи предпазителите един по един да видиш от къде смуче тока.
-
georgi70
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 22:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Проблем с токовете
провери си масата към двигателя?
-
jordannedev
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
Re: Проблем с токовете
Кабела съм го проверил. той фактически има две клеми по дължината си. Първата е при фаровете, а втората е на двигателя. Те найстина доста бяха оксидирали и затова ги почистих и калайдисах за да съм сигурен, че няма да има проблеми с тях повече. Динамото зарежда на 14.3V което мисля, че е добре... просто не мога да си обясня откъде може да идва проблема. Този уикенд смятам да сваля динамото и да видя дали не се е скапала изправителната плочка на динамото ...Ако имате други идеи пишете.
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с токовете
колега,консумацията от 30-50 mA е абсолютно в нормите...т.н. схема Ларионов/който е в час/,провери си клемата на стартера/която дава и +12 V на генератора...да няма хлабави връзки...при смяната на бендикса на моето дизелче 1W
-стартера е заврян на много кофти място,бяха пропуснали/в тъмното/ да стегнат клемата +12 идваща от генератора...
смешката беше,че при старт на Матора лампата на заряда изгасва и след няколко старта през деня/- темп/ акум. е мъртвец
-стартера е заврян на много кофти място,бяха пропуснали/в тъмното/ да стегнат клемата +12 идваща от генератора...смешката беше,че при старт на Матора лампата на заряда изгасва и след няколко старта през деня/- темп/ акум. е мъртвец

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта