Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот hosetovw » Нед 14 мар 2010 9:35


За нищо колега. Нали за това сме тук, да си помагаме.
Хайде от мен тогава много безаварийни километри и само радости с и в нея ... mhihi



The GTI Power




stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот stan40 » Пон 29 мар 2010 18:15


Колеги дайте идея как да се предпазим от това зацапване?От каде се получава?


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот skotis » Вто 30 мар 2010 11:35


viewtopic.php?f=5&t=193828

Тук е добре обяснено :)

Но мисля, че няма как да се предпазим, то все едно да се чудим как да се предпазим от къпането. Просто цапа се - чисти се и така. Но не постоянно, през интервал от време :)


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот sigi » Вто 30 мар 2010 14:24


Грешиш колега има как продават "OIL CATCH CAN". Това зацапване идва от подкартерните газове и по принцип е вредно зацапва дебитомер, турбо, интеркулер и дросел направено е с една цел ЕКОЛОГИЯ за изгарянето на тези пари. Има много изписано в интернет по тази тема ако те интересува.

ето пример за 1.8t

http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот hosetovw » Вто 30 мар 2010 18:02


sigi написа:Грешиш колега има как продават "OIL CATCH CAN". Това зацапване идва от подкартерните газове и по принцип е вредно зацапва дебитомер, турбо, интеркулер и дросел направено е с една цел ЕКОЛОГИЯ за изгарянето на тези пари. Има много изписано в интернет по тази тема ако те интересува.

ето пример за 1.8t

http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1

Колега, знаеш ли от къде може да се купи това полезно нещо в Бг и за кви кинти ???


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот sigi » Вто 30 мар 2010 20:02


Това на снимката точно е на една американска фирма и струва доста около 105$ и 30 $ е доставката някаде това е производителя на този конкретен продукт http://www.saikoumichi.com/ . Иначе в БГ май PROSPEED продават подобно нещо струва около 80 лева някаде иначе в EBAY има хиляди модели и разновидности.
Иначе ако ти е интересно разгледаи я тая тема http://uk-mkivs.net/forums/t/269734.aspx виж по долу реално какво ти влиза в двигателя просто са едни л...а :D


n.angelovgti
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 30 юли 2015 13:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с обороти Голф 4 Решен!

Мнениеот n.angelovgti » Пон 06 фев 2017 14:40


Здравейте колеги, имам подобен проблем. При почистване на дросела не иска да се адаптира. Излизат ми две грешки, които не могат да се изтрият.
17967 - Контролен модул за газта: грешка в основните настройки ( постоянно)
17973 - активатор газ; нисък стоп недостигнато ( постоянно)
Взех от един колега дросел, след подмяната отново не искаше да се адаптира. Днес ще пробваме на неговата кола, мойте две дроселови клапи. Ако там се адаптират къде да търся проблема? букса , кабелаж , комп?
Някой ако е запознат моля да пише че почвам да се побърквам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 94 госта