VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот NIGHT^WALKER » Съб 13 мар 2010 2:42


Добре де изяснихме се :). Просто със сток турбо малко трудно ще се изкарат над 200 коня на мотора. 1,8Т с чипа става около 180-190 коня на мотора. 4х4 трябва на колела да изкара малко по-малко коне заради загубите :)




Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот kirilex » Съб 13 мар 2010 8:59


Чипнат 1.8т АГУ дава около 140кс на гумите, АЗ с генерация, 315сс дюзи и К03с изкарах 185 на гуми на 4та скорост без да се пипа бензина(сондата ми е преебана)


Потребителски аватар
NIGHT^WALKER
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот NIGHT^WALKER » Съб 13 мар 2010 10:01


Моето впечатление за турбо кола горе долу е следното. Колкото е била на мотора след чипа става на колелата. Доста относително е но приблизително толкова става.


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот JoroKN » Съб 13 мар 2010 15:35


От мой впечатления с променена генерация,кулер,турбо пътища и един чип АГУ мотор си изкарва 200 к.с без проблем


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Нед 14 мар 2010 9:03


Колеги, а как може да се разбере ранно 1.8Т или късно 1.8Т :lol:


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот hosetovw » Нед 14 мар 2010 9:24


sk. написа:Колеги, а как може да се разбере ранно 1.8Т или късно 1.8Т :lol:

По кода и годината на производство !!!
Твоята и моята са old school ... mhihi


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Нед 14 мар 2010 10:43


ихххх.. тъкмо се надявах да имам 13.6кс БОНУС :d


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот MITKOGOLF » Нед 14 мар 2010 14:15


Не съжалявай колега нека по запознатите да кажат кои са предимствата на АГУ мотора в сравнение с по новите 1.8 турбо мотори


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот leonardo_vd » Нед 14 мар 2010 17:12


MITKOGOLF написа:Не съжалявай колега нека по запознатите да кажат кои са предимствата на АГУ мотора в сравнение с по новите 1.8 турбо мотори

На първо четете е дросела със жило и едната ламбда сонда.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот MK4 » Нед 14 мар 2010 18:28


leonardo_vd написа:
MITKOGOLF написа:Не съжалявай колега нека по запознатите да кажат кои са предимствата на АГУ мотора в сравнение с по новите 1.8 турбо мотори

На първо четете е дросела със жило и едната ламбда сонда.


Главата на ранните 1.8Т е най-голямото предимство, другите неща са дреболии.


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот set16v » Нед 14 мар 2010 22:36


MK4 написа:
leonardo_vd написа:
MITKOGOLF написа:Не съжалявай колега нека по запознатите да кажат кои са предимствата на АГУ мотора в сравнение с по новите 1.8 турбо мотори

На първо четете е дросела със жило и едната ламбда сонда.


Главата на ранните 1.8Т е най-голямото предимство, другите неща са дреболии.


:D :D +1


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот set16v » Нед 14 мар 2010 22:37


leonardo_vd написа:
MITKOGOLF написа:Не съжалявай колега нека по запознатите да кажат кои са предимствата на АГУ мотора в сравнение с по новите 1.8 турбо мотори

На първо четете е дросела със жило и едната ламбда сонда.


супер в грешка си :търсачкаа


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот wmalevski » Пон 15 мар 2010 9:30


Наистина, някой може ли да разясни разликите м/у моторите? Плюсуове и минуси, мисля че ще е полезно :?:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот MK4 » Пон 15 мар 2010 12:30


viewtopic.php?f=52&t=85912&start=0

писано е и преди


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот wmalevski » Пон 15 мар 2010 13:25


Благодаря колега :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта