Polo 2F G40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 16 мар 2010 13:59


Оригиналните са. Ще се сменят и те.
Трябваше да снимам и дисковете след 4 спирания от 180 до 0. Мислех че ще се разпаднат. :lol:




golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo 2F G40

Мнениеот golfmk1 » Вто 16 мар 2010 14:05


а на какви ще минаваш :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Polo 2F G40

Мнениеот kav4o » Вто 16 мар 2010 14:44


Много яко поло ще стане ми се струва :D Кой я прави в сервиза(как ми се иска да имах време та да и хвърля един поглед)...пази я от видните опелджии, начело с Огито :lol:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 16 мар 2010 16:07


golfmk1 написа:а на какви ще минаваш :wink:


Иска ми се на 256, но за момента трудно мога да намеря апарати. Затова остава оригинални от Г40.
Те са 239 вентилирани.

Много яко поло ще стане ми се струва Кой я прави в сервиза(как ми се иска да имах време та да и хвърля един поглед)...пази я от видните опелджии, начело с Огито


Като цяло всички и се изреждат. mhihi

Последна промяна от wierdo на Вто 16 мар 2010 16:11, променено общо 1 път.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Polo 2F G40

Мнениеот golfmk1 » Вто 16 мар 2010 16:11


аз минах от плътни на вентилирани преди 3 години и разлика не усетих :wink:


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Volkov » Вто 16 мар 2010 16:21


golfmk1 написа:аз минах от плътни на вентилирани преди 3 години и разлика не усетих :wink:


Има различка при по висока скорост от сорта на 120 до към 70 примерно! Като не говориме за екстремно спиране!
Това е разликата за градско спиране са абсолютно еднакви и неможе да се усети!


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 16 мар 2010 16:55


За добро или за лошо, новите апарати ще са оригинални, обслужени от G40. (тенкс то Volkov)
Не ми се занимава да си търся по-големи. Колкото спира - толкова, аз съм безсмъртен. :mrgreen: :screwy


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 24 мар 2010 19:39


Какво става с половерчето :?:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Сря 24 мар 2010 21:50


Апаратите са минати на песакоструя и отремонтирани. Сега са дадени за прахово боядисване.
Предна горна разпънка е готова и тя е за прахово дадена. Прави се долната в момента.

По купето нищо ново няма (още е на фаза скрапер). Като цяло в момента е на съставните си части цялата кола.

Новата кутия е качена, тече една семеринга, но ще се смени.

Снимки направих една-две с телефона си. Не са с много добро качество. Ще ги кача утре. :)


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Пет 02 апр 2010 17:06


Малък напредък. Апаратите и разпънките дойдоха от прахово. Вече са поставени на колата. (без предна долна)

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Volkov » Пет 02 апр 2010 19:48


Давай, давай още снимки! :applause:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Съб 03 апр 2010 20:58


Случайно се загледах в скобите... не си ли мислил за нещо по-стабилно? Все пак караш на 1 бар :roll:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Съб 03 апр 2010 21:08


И така не плюе. :да:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Съб 03 апр 2010 21:34


Останат ли ми скоби ще направя пратка до Русе, че така нещо... :?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Чет 08 апр 2010 8:53


Бавно, но славно

Задния рог е заварен.

Изображение

Отвора за резервоара и той е вече на мястото си.

Изображение

И разбира се новата очиларка.

Изображение

Изображение

Долната разпънка, като дизайн не ми хареса много, дано поне да върши работа.

Изображение

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта