
затова благодаря предварително.

И така да разкайа на кратко за какво става въпрос.
Имам голф 3 18,MI от близо шест години и го блокирах (биелата излезна извън блока)
Имах голям мерак за нещо по мощно и бързо но в същото време ми трябваше и кола за работа(комби).
Имах идеи за VR6 но като се поразрових и разбрах че да сложа VR6 на моето ABS-че излиза повече от заводско втора ръка VR6-тица.
И така реших да съчетая нещата и си взех PASSAT G60 SYNHRO (та дори на газ).
Убаво ама след 4000км. ми превъртя раздвижното колело на конявия вал.Някой е сложил раздвийна шайба без защита-та (зъбчето).И се е даржало само на болта.
и се почна като го отворих УЖАС


И така смених аблолютно всичко дори бутала бутала 81,5 MAHLE без клапани.За което благодаря на колегата (кокоо).
И до тук ми легна близо 2к
И онзи ден отворихме Г-ладера и стените на (сегментите така да ги нарека понеже не знам как се казват)бяха счупени.
Та сега съм решил да местя PG-то в голфа и въпросът ми е!
Мога ли да карам PG-то до пролет без Г-ладера,тоест ще върви ли ,ще прави ли детонации и как ще се отрази ако я карам на газ.Понейе за сега в тази криза както казва бате Бойко (ПАРИ НЯМА)

А за разработката мисля да я карам близо 1000км на бензин.
моля само компетентни хора.

И понеже този двигател се монтира предимно на Корадо затова задавам въпроса си точно тук.