VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот ELFA » Вто 16 мар 2010 8:57


kirilex написа:Чипнат 1.8т АГУ дава около 140кс на гумите, АЗ с генерация, 315сс дюзи и К03с изкарах 185 на гуми на 4та скорост без да се пипа бензина(сондата ми е преебана)

Нещо има грешка тука.Той без чип е 136к.с. на колелата!!

Последна промяна от ELFA на Вто 16 мар 2010 9:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот ELFA » Вто 16 мар 2010 9:07


niikoo_1 написа:Така, че според мен реално ~180тина к.с. могат да се очакват от мотор с дросел с жило и К03 турбо :lol:, но това при положение, че колата е изравна, щото има 1.8Т-та с чип дето падат от АБФ, ако нещо не е изправно като турбо, разтоварващ клапан, Н75 и т.н. mhihi резила става голям :lol:

Най-важното нещо е колата да е изправна преди да се прави какъвто и да е мунинг :lol:


Естествено че е важно колата да е изправна,тя и твоята ако не е добре и ти ще паднеш от Голф 3 GT (примерно)!Ама това за АБФ да бие АГУ бая трябва да не ти е добре mhihi
Мисля че RS-MAD беше разяснил един път за разликите и за никъквото предимство на жилото пред дросела,единствено можеш да имаш предимство ако си с по-голямото турбо,ама и там не е гаранция че ще вървиш много повече.А иначе от мотора си се вадят спокойно 200коня!
:да:


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот hosetovw » Вто 16 мар 2010 19:07


ELFA написа: ... Ама това за АБФ да бие АГУ бая трябва да не ти е добре mhihi


Я погледни тука:
http://www.zeperfs.com/en/duel646-385.htm :deal

mhihi





The GTI Power


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Вто 16 мар 2010 20:37


Хммм интересно. За първи път съм успял да се доближа до времто дадено от производителя. :d Засичах моята кола с хронометър от телефона и резултатите бяха 8,5 и 8,6сек до 100км/ч.
А по темата с чип мисля да се сдобия идния вторник или сряда.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Вто 16 мар 2010 21:12


Ако се уцели старта се пада и под 8сек :wink: , ако не ти е жал за 2ра скорост може да свали още малко mhihi , а може и да се преебе избирача, ако шофера се превъзбуди с включването прекалено много.


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот ELFA » Сря 17 мар 2010 9:06


hosetovw написа:
ELFA написа: ... Ама това за АБФ да бие АГУ бая трябва да не ти е добре mhihi


Я погледни тука:
http://www.zeperfs.com/en/duel646-385.htm :deal

mhihi





The GTI Power

Погледнах и какво...Ам я сложи на AGU чип и сравни,че ние за чип говорихме.Има теми в които е обсъждано това.Аз съм сигурен че и без чип AGU бие ABF!


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот JoroKN » Сря 17 мар 2010 9:12


По показатели са почти еднакви :| Но до сега имам около 20 старта с 7 различни АБФ-а и резултата е винаги поне 2 коли за мен става въпрос за 400м :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот niikoo_1 » Сря 17 мар 2010 9:12


Аз съм гледал на живо много гонки, в които АГУ пада :lol:


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот ioshi_s_golf » Сря 17 мар 2010 10:10


Сори за офф-а

пп. И зад кормилното устройство е много важно :lol:


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Сря 17 мар 2010 22:21


Малко офф и дървено филостофстване//
Колеги паднах от един Голф 3 на Бояна с 2коли до 160км/ч и се замислих.
Разтоянието "2 коли" = 8-9 метра.
Скорост от 160км/ч = приблизително 45м/сек
И идеята ми е ако си представим една финиш линия и замерим времето на 2-та автомобила, разликата във времената не е ли 17-18 стотни от секундата?


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Tishku » Сря 17 мар 2010 22:39


Тея сметки ги зарежи... от кой голф си паднал?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот sk. » Сря 17 мар 2010 23:08


Ако мислиш че знам :d. Голф 3 с доработки.. :d Момчето си загряваше гумите преди старта и си ме дръпна сериозно още от първа.


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот kirilex » Сря 17 мар 2010 23:13


АКо е черен той върви доста прилично и е наказал мн др 16ки, аз също се пуснах с него но нямаше смисал!


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот Garchev » Сря 17 мар 2010 23:14


Чипнат AGU, изобщо не може да бъде сравнен с ABF. AGU с чип, друг бензинов регулатор върви 1 кола и малко пред чипосана,сгъстена Астра C20XE. А пък колкото и да ми е гузно, че съм фен на марката, с ръка на сърцето казвам, че ABF на VW в сравнение с C20XE на OPEL си е куц кон :( Голфа трябва много да е човъркан !!!


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: VW Golf 4 1.8 T 20v 150hp.

Мнениеот MK4 » Сря 17 мар 2010 23:55


Garchev написа:AGU с чип, друг бензинов регулатор върви 1 кола и малко пред чипосана,сгъстена Астра C20XE.


Тоя бензинов регулатор на AGU е напълно безмислен, турбината на тая кола омалява доста преди горивоподаването ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта