питане за актуатора на турбото?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fatix
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 10 яну 2010 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

питане за актуатора на турбото?

Мнениеот fatix » Сря 17 мар 2010 8:19


Колеги искам дапопитам за въпросния актуатор,значи хода му на ръка е някъде около 10-12мм малко е стегнат при дърпане и се чува скърцане в него геометрията си се движи свободно но когато запаля колата и подавам газ въпросната джаджа започва да се мърда едва около 1мм и то при 5000об.Питането ми е от актуатора ли и идва цялата работа с невървежа на колата понеже вече смених нов Н75,температурен датчик,свещи,разтоварващия клапан на турбото и нищо.вече съм на път да я намразя тази кола дайте съвет или човек който разбира от тези неща и може да каже със съгурност какво е и да я оправи.
Колата е new beetle 1,8T AVC мотор.
Да подчертая че колата със съвсем малко подаване на газ върви но при натискане на педала до долу забива и нереагира,бях пускал тема че ми дава грешка свръх налягане,някои колеги ме ориентираха към сваляне и чистене на турбото но аз мисля че въпросния актуатор прави цлата работа.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: питане за актуатора на турбото?

Мнениеот fox_vt » Сря 17 мар 2010 17:50


Колега в актуратора има пружина която го връща в изходно положение след като няма вакуум ,така че е нормално да не можеш лесно да го мърдаш.Друг въпрос е ако си го откачил и мърдаш само геометрията там трябва да се движи леко в границите които си казал(10-12мм).Можеш да пробваш да му подадеш директен вакуум -не с уста mhihi - и да видиш дали ще се мърда,а по принцип на празен ход май не се движи много даже и на пълна газ.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: питане за актуатора на турбото?

Мнениеот Stivi » Чет 18 мар 2010 3:05


На място и 10 000 оборота да дигнеш пак няма да мърда актуатора :) Както е казал колегата преди мен трябва да му дръпнеш директен вакум за да видиш дали е здрав клапана - съединяваш маркуча от вакумпомпата с този дето идва от актуатора и гледаш дали се движи /трябва да седи долу докато маркучите са съединени и да се връща като ги разделиш/ ! Ако се движи значи проблема не е в него !


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: питане за актуатора на турбото?

Мнениеот gogovaseev » Чет 18 мар 2010 7:38


Колега моята кола е дизел и на място си марда клапата като я форсирам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 50 госта