Тези теми ги знам колега ,просто не бях сигурен дали контролерите служат за едно и също понеже имат визуални разлики.
Namesata написа:това е регулатора на убороти на вентилатора в купето.
Мерси колега значи първата снимка е контролер за регулиране на оборотите на вентилатора,а черната кутийка, ECU на климатроника ли е?
zfa159 написа:Здрасти колега.Това е точно регулатора на оборотите на вентилатора.Ако проблема ти е в това - някъде из сервиза трябва да имам 2 или 3 от разни климатроници с изгоряли контролери (Diavia),които съм свалял от колите (миналото лято стана хит да преправям климатроници Diavia на прости климатици или на обикновенно парно,дори

).
А какво му е на твоя,какво не му работи,какво се случва с него?
Здравей колега.Проблема е доста странен,преди време вентилаторът в купето спря да работи без каквато и да е причина(не въртеше на нито една степен).Така изкарах около месец и нещо(докато затопли

) без парно,без климатик(ма то кой ли ползва климатик зимата

),докато случайно от ровенето ми във форума и различни чеждестранни сайтове разбрах,че проблемът може да бъде от така споменатия контролер(за обротите на вентилатора).Разглобих го,но той си се оказа напълно здрав,разглобих и приличащото на автомобилно ECU под жабката(представлява някаква платка с две букси и много жици,доколкото разбрах от друг твой отговор,в друга тема климатроникът управлява клапите от там)и то беше абсолютно здраво.Следващото нещо което проверих бяха бушоните и управлението на климатроника, всичко си беше чисто здраво.Тъй като информацията(откъм схеми и т.н.) в нета е много малко реших да попитам дали има някакви други скрити ел. компоненти някъде зад таблото,освен посочените на снимките погоре в темата.
Тези Диавии просто са една голяма боза(извинявам се за израза).Нито има инфо за тях,нито може човек да ги върже на VAG, а за по старите модели(преди Golf 4) вече не се и произвеждат резервни части.
