Здравейте момчета, имам няколко въпроса и моля за съвети .
Малко предистория:
Колата е пасат TDI 99г. 116 к.с. взимана е от Германия(2008)
Имам проблем с мощността ходих по много майстори и повярвайте ми всички е проверено(дебитомер,турбо, вакум помпа…) но проблемът не е открит но за сметка на това открих интересни неща за колата : главата е отваряна и дюзите не са оригиналните а рециклирани.
Дюзите също ги регулираха, но без резултат.
Другото което взе да ми прави впечатление е едно чукане от първия цилиндър, което изчезва около 2300 оборота(някои ми каза че е от повдигачи, а възможно ли е да е от дюза?).
Сега зимата ми се разказа играта със студеното палене(подгряващите свещи са ок), след като запали(до -5 от втория път а при по студено не ми се разправя) пуши бяло здраво и колкото е по студено толкова повече пушек и смърди на нафта.
Когат е мн студено и след като запали известно време оборотите играят, колата вибрира.
Та единственото което ми остана са дюзите.
Нека разбирачите да кажат, при тези симптоми , какво е най разумно да се направи, възможно ли е да е проблем в дюзите, да отида ли на стенд и къде?
P.S. Проблемът със студеното палене възможно ли да е от дюзите?
Моля за компетентни мнения!



Проблем с passat TDI 116 hp !
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
Отиди при Виктор до Бакърена фабрика-0898470629.Момчето е много в час с тия дюзи (а и въобще с дизел),а и има втора употреба ако се наложи смяната им като начало 

-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
Колега, прави ли диагностика? Имаше ли записани грешки - например 16688 - Cylinder Misfire Detected ? Ако при сваляне на дюзите не са сменени уплътненията, може да смуче въздух и това ще обясни трудното палене и белия пушек.
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
Майстор ми каза, че тези оплътнения са сменени, а иначе за конкретни грешки при диагностиак не са ми казвали да е имало точно такава. Помня, че на няколко пъти е имало записана грешака но само това без конкретен номер.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
колега,а дузите гледахте ли ги сас ваг ком какви стионости дават,да не би да има6 някоя да пикае и от там да ти е проблема.успех и дано си оправи6 скоро колицата
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
Смятат, че налягането в цилиндрите(незнавм дали по това се определя дали дюзите пикаят) е нормално. След като бях оставил колата на един майстор, който какво ли не пробва за да открие проблема ми каза, че според него проблемът е в дюзите но няма как да бъде сигурен.
PS Простете за невежедствовот, но щом от ваг ком може да се определи дали дюзите пикаят, какво повече откриват стендовете за дюзи и имаа ли смисъл да ги тествам?
PS Простете за невежедствовот, но щом от ваг ком може да се определи дали дюзите пикаят, какво повече откриват стендовете за дюзи и имаа ли смисъл да ги тествам?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Проблем с passat TDI 116 hp !
slyy написа:Смятат, че налягането в цилиндрите(незнавм дали по това се определя дали дюзите пикаят) е нормално. След като бях оставил колата на един майстор, който какво ли не пробва за да открие проблема ми каза, че според него проблемът е в дюзите но няма как да бъде сигурен.
PS Простете за невежедствовот, но щом от ваг ком може да се определи дали дюзите пикаят, какво повече откриват стендовете за дюзи и имаа ли смисъл да ги тествам?
Колега сас ваг ком се гледат стоиностите на дузите и на цилиндрите като цяло,трябва да са около нула,но много 4есто има голями отклонения било то вав плус или минус,и като се види кои е цилиндара или цилиндрите като се сжалят дузите се мери компресия и ако тя е вав норми тогава дузите се зака4ат на стенд за да се прегледат как са.успех колега
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта